۲۵۳۷۷۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تقدیر از مدیریت صبورانه لاریجانی در مجلس

رییس تیم کارشناسی مذاکره کننده هسته ای ایران با ۱+۵ با اشاره به اینکه امروز پس از فرآیندی طولانی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کلیات طرح اجازه به دولت برای اجرای برجام رای مثبت دادند، از « مدیریت مدبرانه و صبورانه » علی لاریجانی قدردانی کرد.

خبرگزاری ایرنا: رییس تیم کارشناسی مذاکره کننده هسته ای ایران با ۱+۵ با اشاره به اینکه امروز پس از فرآیندی طولانی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کلیات طرح اجازه به دولت برای اجرای برجام رای مثبت دادند، از « مدیریت مدبرانه و صبورانه » علی لاریجانی قدردانی کرد.

حمید بعیدی نژاد در صفحه اینستاگرام خود افزود: این همراهی مجلس با نظر اکثریت تام ملت ایران در حمایت از تفاهم هسته ای جای تشکر و قدردانی دارد.

وی اظهار داشت: اما علاوه بر اهمیت این تصمیم در اجرای برجام، تصویب این طرح خود یکی از قویترین مظاهر تجلی دموکراسی و مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است که خود برگ زرینی در تحولات مربوط به نقش مجلس و نهاد قانونگذاری در کشورمان است.

مدیر کل سیاسی و امنیت بین الملل وزارت امور خارجه اضافه کرد: در همین چارچوب بود که عالیترین مقامات کشور از همان ابتدا نسبت به ضرورت ایفای نقش موثر مجلس در بررسی برجام تاکید کردندتا جایی که مقام معظم رهبری برای باز بودن دست مجلس در بررسی، حتی از اعلام نظر شخصی پیرامون نحوه تصمیم مجلس امتناع فرمودند.

بعیدی نژاد اضافه کرد: نمایندگان مخالف هم از تمامی ظرفیتهای خود برای مخالفت با برجام و جلوگیری از تصویب این طرح استفاده کردند و با قوت تمام همه ی راههای رویه ای و محتوایی برای مخالفت با برجام و طرح پیشنهادی را به اجرا گذاشتند.

وی گفت: اما امروز صبح مجلس با مدیریت مدبرانه و صبورانه جناب آقای دکتر لاریجانی و مشارکت فعال نمایندگان موافق و مخالف، طرح پیشنهادی کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی را در فضایی باز و آزاد بررسی و آن را تصویب کرد.

بعیدی نژاد ادامه داد: ضمن تبریک به مجلس شورای اسلامی در طی این روند دمکراتیک و مردم سالارانه، بدیهی است که این تجربه مهم بعنوان سرمایه بزرگی در نظام قانونگذاری کشور در حافظه ملت ما ضبط و ثبت شده و خواهد توانست در حل مشکلات کشور بسیار موثر باشد.

نمایندگان در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس کلیات طرح یک فوریتی اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام را با ۱۳۹رای موافق تصویب کردند.

در این رای گیری از مجموع ۲۵۳ نماینده حاضر در جلسه، ۱۰۰ نماینده رای مخالف و ۱۲ نماینده رای ممتنع دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      علي لاريجاني از افتخارات كشور است و ثابت كرده انسان با تقوي و مدير و با درايت است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج