جاباما
۲۵۳۷۷۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

انتقاد از فضا سازی صدا و سیما درباره برجام

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد سازمان صدا و سیما در زمینه بررسی برجام گفت: صدا و سیما با پخش برنامه ای یک شب قبل از بررسی موضوع در مجلس فضا سازی کرد، این اقدام بر خلاف اصل بی طرفه رسانه ملی است.

خبرگزاری خانه ملت: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد سازمان صدا و سیما در زمینه بررسی برجام گفت: صدا و سیما با پخش برنامه ای یک شب قبل از بررسی موضوع در مجلس فضا سازی کرد، این اقدام بر خلاف اصل بی طرفه رسانه ملی است.

علی مطهری با اشاره به اینکه صدا و سیما در بخشی از اخبار برنامه ای در خصوص برجام پخش کرده است، تاکید کرد: رویه صدا و سیما این گونه نبوده که وارد جزییات مسائلی مانند برجام شود دیشب وقتی دیدم در اخبار آن برنامه پخش شد برای من عجیب بود که چطور صدا و سیما در باره طرحی که قرار است فردا در مجلس مطرح شود برنامه تهیه کرده و فضا سازی کرده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ادامه داد: این به نظر رویه خوبی نیست صدا وسیما باید به عنوان رسانه ملی طرف باشد و این کار نباید تکرار شود.

با یادآوری عملکرد صدا و سیما در خصوص ضبط و پخش جلسات کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: آن جا هم روش عادلانه ای نداشتند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص تذکر دادن به صدا و سیما اظهار داشت: شورای نظارت بر صدا و سیما می تواند به این عملکرد رسانه ملی تذکر دهد. آنها می توانند با طرح موضوع مخصوصا در رسانه ها، در رویه سازمان صدا و سیما اثرگذار باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لایکککککککککککککککککک آقای مطهری .لاییییییککککک

    • بدون نام

      واقعا صدا سیما دیگه داره حال بهم میزنه . نتیجه این کار صدا سیما افزایش نصب و استفاده از ماهواره خواهد شد کما اینکه تاحالا به اندازه کافی شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج