۲۵۳۸۵۴
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

گران‌ترین زن ایزدی تحت تعقیب داعش

«ویان دخیل» هر بار که جان زنان و دختران بی گناه ایزدی را از شکنجه و تجاوز بی رحمانه تروریستهای داعش نجات داد، بر قیمتش افزوده شد و در حال حاضر داعش حاضر است بالاترین بها را برای به دام انداختن وی بپردازد.

باشگاه خبرنگاران جوان: «ویان دخیل» هر بار که جان زنان و دختران بی گناه ایزدی را از شکنجه و تجاوز بی رحمانه تروریستهای داعش نجات داد، بر قیمتش افزوده شد و در حال حاضر داعش حاضر است بالاترین بها را برای به دام انداختن وی بپردازد.

«ویان دخیل»، تنها زن ایزدی عضو پارلمان عراق است که در صدر فهرست «تحت تعقیب» گروه تروریستی داعش قرار دارد. وی هم اکنون به انگلیس سفر کرده است تا جنایات بی رحمانه این گروه تروریستی را علیه مردم عراق برملا کند.

گران‌ترین زن ایزدی تحت تعقیب داعش

وی بیشتر عمر خود را وقف کمک به زنان ایزدی و نجات قربانیان این گروه تروریستی کرده است.

وی در خصوص رفتار بی رحمانه تروریستهای داعش با زنان گفت: «زنان ایزدی با من تماس می گرفتند و عاجزانه در خواست کمک می کردند. به گفته آنها، عناصر داعش گمان می کنند تجاوز به زنان، نوعی عبادت است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خير و بهره ببينه ان شاالله

    • علی کرمانشاه

      خدا لعنت کند حامی و پشتیبانان این داعش وهابی تکفیری را که بانی و مرکزیت تولید و وتجهیز و آموزش نظامی و دستورات دینی وهابیت تکفیری که آل سعود و آل خلیفه قطر است که واقعا خداوند مسئولین ارشد امریکایی و انگلیسی را لعنت کند و خانواده آنها را نیز گرفتار این خونخواران جنایتکار تکفیری وهابی داعش کند که بفهمند چه بر سر جان و مال و ناموس مردم مظلوم عراق و سوریه و بخصوص زنان ایزدی آوردندفقط بخاطر منافع مالی و سطاسی خود تمام ترورهای انتحاری و هواپیما ربایی 11سپتامبر کار داعش و القائده عربستان و قطر بود ولی امریکا و متحدانش بخاطر غارت منابع نفتی و فروش تسلیحات نظامی بچشم بر روی تمام جنایات عرب های سنی متحجر وتکفیری وهابی داعش عربستان و قطر بسته و توجهی با جنآیات آنها نمیکند و حتی کمک به طولانی شدن حضور تروریست های تکفیری داعش در سوریه و عراق میکند که با ایجاد رعب و وحشت در مسئولین عراق و سوریه بیشتر و طولانی تر در خاورمیانه حضور نماید و تنها چیزی که برای آمریکا و متحدانش ارزش ندارد جان مردم منطقه است لذا با توجه به هوشیاری سپاه قدس ایران دست امریکا و متحدان جنایتکار آنها را خوانده وبا اتحاد 1+4 شامل ایران روسیه ،سوریه،و عراق و حزب ا... لبنان از هوا و زمین و دریا با تکفیریان وهابی داعش وارد جنگی قدرتی و سرعتی شده اند و با قدرت تمام کاری را که امریکا و متحدانش نتوانستند طی بیش از دو سال انجام دهند به احتمال یاد در کمتر از دوماه ریشه داعش و دیگر تروریست های حاضر در خاورمیانه را نابود و آرزوی تجزیه و قتل و غارت کشور های ضد تروریست را بر دل اربابان این جنایتکاران مزدور خارجی بگذارند و تازه اعلام نموده اند پس از پاکسازی سوریه و عراق بدنبال اربابان و ریشه اصلی در عربستان و قطر و کویت وحتی تا اروپا و امریکا بهه دنبال و نابودی کل وهابی های داعش و تکفیری های جنایتکار بروند و به لطب خدا با تروریست های بین المللی یورش برده و کوچکترین رحمی به آنان نکنن انتقام مظلومان بناحق کشته را بگیرند درود بر دلاوران بسیجی ضد داعش و م گ ب آل سعود و آل خلیفه لعنت ا... قوم الظالمین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج