جاباما
۲۵۳۸۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو: بازی با صبا برایمان کلیدی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بررسی‌هایش را برای حضور در فصل نقل و انتقالات انجام داده است.

خبرگزاری ایسنا: برانکو ایوانکوویچ درباره آخرین وضعیت تمرین‌های تیم فوتبال پرسپولیس اظهارکرد: طی روزهای گذشته تمرین‌های پرفشار و خوبی را پشت سر گذاشتیم و سعی داریم روز به روز خودمان را آماده‌تر کنیم تا با قدرت به مصاف صبای قم برویم. همه می‌دانیم که چه ضایعه‌ی اسفناک و غم‌انگیزی برای ما رقم خورد، زیرا ما یکی از بهترین بازیکنان و البته کاپیتان تیم‌مان را از دست دادیم. اما با این حال بازیکنان هم‌قسم شده‌اند تا بتوانند نتایج خوبی در آینده بگیرند.

او در ادامه اضافه کرد: بازی با صبا یک بازی کلیدی و فوق‌العاده مهم برای ما است، زیرا ما با پیروزی در این دیدار می‌توانیم به روند پیروزی‌هایمان ادامه بدهیم و این موضوع باعث می‌شود روحیه تیمی ما بهتر شود. ما به کسب این پیروزی نیاز داریم و امیدوارم که در بازی روز جمعه برنده بازی ما باشیم. البته ۶ بازیکن ملی‌پوش داریم که فقط یک روز قبل از بازی روز جمعه به جمع ما اضافه می‌شوند و در کنار آن‌ها هم دو بازیکن مصدوم و دو بازیکن محروم داریم. این یعنی اینکه ما ۱۰ بازیکن خودمان را عملا در اختیار نداشته‌ایم. اما همان طور که گفتم ما به کسب پیروزی فکر می‌کنیم و همه این مشکلات که گریبانگیر تیم ما شده است را فراموش کرده‌ایم.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا جایگزینی برای هادی نوروزی پیدا کرده است یا خیر؟ گفت: واقعیت این است که هادی نوروزی هیچ جایگزینی ندارد. هیچ کس نمی‌تواند جای او را در تیم ما پر کند. همان طور که قبلا هم گفته‌ام، هیچ کس نمی‌تواند کاپیتان پرسپولیس باشد، اما ما جابه‌جایی‌هایی خواهیم داشت. فصل نقل و انتقالات نیم فصل نزدیک است و شنیده‌ام تیم‌هایی کار نقل و انتقالات را آغاز کرده‌اند و به فکر نقل و انتقالات هستند. ما هم از ابتدای فصل بررسی‌ها و آنالیز خودمان را انجام داده‌ایم و در زمان مناسب وارد عمل می‌شویم. مطمئنا بازیکنی به تیم ما اضافه خواهد شد که باعث تقویت ما شود و بتواند قدرت ما را افزایش دهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به انگیزه بالای بازیکنانش در تمرین‌ها گفت: من انگیزه را وقتی بازیکنانم تمرین می‌کنند در آن‌ها می‌بینم. درگذشت هادی نوروزی برای ما بسیار غم‌انگیز بود اما هیچ چیز در حال حاضر باارزش‌تر از این نیست که ما با کسب عنوان قهرمانی بتوانیم باعث شادی روح هادی نوروزی بشویم. مطمئنا تمام تلاش‌مان را در آینده می‌کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی را بگیریم.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی تیمش برطرف شده است یا خیر گفت: این‌ها مسائل درون خانوادگی است و من علاقه‌ای ندارم درباره آن‌ها صحبت کنم، اما مشخص است که مدیریت باشگاه تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا در باشگاه مشکل مالی وجود نداشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج