۲۵۳۹۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پشت پرده استعفای عجیب سرمربی فوتسال

شنیده شده پیش از بازی با تیم ملی فوتسال روسیه تماسی مشکوک از سوی یکی از مربیان لیگ برتری گرفته شد و از برخی از بازیکنان تیم ملی خواسته شده تا مقابل این تیم بازی نکنند

نسیم: استعفای عجیب ناظم‌الشریعه بلافاصله بعد از بازی بازی دوستانه تیم‌های فوتسال ایران و روسیه موضوعی است که می‌تواند جامعه فوتسال را با شوکی جدی روبرو کند.

ناظم‌الشریعه بعد از برکناری خسوس کاندلاس روی نیمکت تیم ملی نشست تا مشکلات این تیم را حل کند اما در فاصله کمتر از یک ماه از شروع کارش به دلیل آنچه که فشارهای بیرونی عنوان شده است، ترجیح داده از سمت خود استعفا بدهد.

گفته می‌شود سرمربی یکی از تیم‌های لیگ برتری با تعدادی از بازیکنان تیم ملی تماس گرفته و از آنها خواسته است که برابر روسیه بازی نکنند. این موضوع عجیبی است که می‌تواند مورد پیگرد قانونی قرار بگیرد.

جالب است که ۲ بازیکن تیم ملی فوتسال پیش از بازی دوم با روسیه مصدوم شدند که این موضوع از نظر خیلی‌ها عجیب به نظر می‌رسد. اما ماجرای عجیب‌تر این است که کسانی بازی دوم تیم ملی ایران برابر روسیه را دیدند شهادت می‌دهند عملکرد تیم ملی در این بازی بسیار ضعیف‌تر از بازی اول با همین تیم بوده است. همین موضوع هم باعث شده که تیم ملی نتیجه ۳ بر یک در بازی اول را با تساوی ۲-۲ در بازی دوم عوض کند. اینها مسائلی است که گفته می‌شود به خاطر آن ناظم‌الشریعه مجبور شده استعفا بدهد و حالا باید دید واکنش کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به این اتفاق‌ها چیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج