جاباما
۲۵۳۹۸۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

اقدام طالبان برای مقابله با داعش

گروه طالبان در افغانستان اعلام کردکه برای مقابله با داعش گروه ویژه ای را تشکیل داده است که نسبت به دیگر افراد طالبان از تجهیزات پیشرفته تری برخوردار است.

تابناک: گروه طالبان در افغانستان اعلام کردکه برای مقابله با داعش گروه ویژه ای را تشکیل داده است که نسبت به دیگر افراد طالبان از تجهیزات پیشرفته تری برخوردار است.

خبرگزاری «جمهور» افغانستانبه نقل از «ذبیح الله مجاهد» سخنگوی گروه طالبان اعلام کرد که این گروه ویژه ، دفاعی است و هر کس علیه طالبان اقدام کند،با آن مقابله خواهد کرد.

مجاهد در ادامه گفت: این گروه که « وی‍ژه » نام دارد در صورت نیاز از حالت تدافعی خارج می شود و به عملیات تهاجمی دست می زند. همچنین این گروه در هر استان با دیگر اعضای طالبان درارتباط است.

برخی گزارش ها حاکی از آن است که گروه طالبان در استان های «کنر» و «نورستان» افغانستان جوانان را در قبال دریافت پول تجهیز و در مقابل داعش بسیج می کند.

اعضای گروه ترویستی تکفیری داعش و گروه طالبان تاکنون در استان های فراه، زابل و ننگرهار افغانستان باهم درگیر شده اند که موجب کشته و زخمی شدن ده ها تن از دو طرف شده است.
در روزهای گذشته داعش همچنین چند بار به مواضع نیروهای ارتش افغانستان در استان ننگرهار حمله کرد که در این حملات ده ها تن از افراد داعش کشته شدند.

سازمان ملل متحد در هفتادمین نشست مجمع عمومی این سازمان در نیویورک از حضور داعش در 25 استان افغانستان خبر داد و نسبت به گسترش فعالیت های این گروه در این کشور هشدار داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      خیلی تابلو هست ساخته دست امریکا همه جا هست .... چرا داعش تو اروپا و امریکا و استرالیا و چین و هند و ژاپن نیست ...فقط قصد دارن شعیه و سنی رو نابود کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج