۲۵۳۹۸۱
۴ نظر
۵۰۷۱
۴ نظر
۵۰۷۱
پ

فرش قرمز «شهرزاد» در کلن +عکس

مراسم فرش قرمز سریال «شهرزاد» در غیاب حسن فتحی، ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در کلن برگزار شد.

خبرگزاری آنا: مراسم فرش قرمز سریال «شهرزاد» با حضور علی نصیریان، مهدی سلطانی و مصطفی زمانی از تیم بازیگران سریال، علیرضا قربانی خواننده تیتراژ سریال و رویا تیموریان، مسعود رایگان و محمدرضا گلزار به عنوان مهمان ویژه در شهر کلن آلمان برگزار شد.

مراسم فرش قرمز سریال «شهرزاد» توسط شرکت فیلمسازی EM فیلم آلمان که شریک آلمانی سریال «شهرزاد» است و پخش جهانی سریال نیز به عهده دارد، با هدف جلب توجه جهانیان مخصوصا ایرانیان به حقوق مولف و کپی رایت و همچنین پیداکردن بازارهای جدید برای محصولات فرهنگی کشور ایران که تا امروز به صورت رسمی جایی برای عرضه نداشتند، برگزار شد.

امکان خرید بلیت آنلاین این مراسم از چندی پیش در سایت Cinedom.de فراهم شده بود و بسیاری از ایرانیان ساکن آلمان و سایر کشورهای اروپایی این بلیت را خریداری و در این مراسم شرکت کردند.

صبح دیروز هنرمندان از شهر کلن به سمت مرکز خبرگزاری دویچه وله آلمان مستقر در شهر بن رفتند و سیدمحمد امامی تهیه کننده، علی نصیریان، مهدی سلطانی و مصطفی زمانی بازیگران سریال با شبکه دویچه وله مصاحبه کردند؛ پس از آن در ضیافت ناهاری که به مناسبت حضور آنها برپا شده بود حضور یافتند.

پس از ضیافت ناهار و پیش از عزیمت به محل برگزاری مراسم فرش قرمز سریال «شهرزاد» در شهر کلن آلمان، هنرمندان و دست‌اندرکاران سریال از جمله علی نصیریان، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی، مسعود رایگان و… به پیشنهاد رویا تیموریان در شهر دوسلدورف برای ادای احترام به روح هما روستا، چندین شاخته گل را به رود راین ریختند که اولین شاخه گل توسط علی نصیریان به داخل رودخانه پرتاب شد.

مراسم فرش قرمز سریال «شهرزاد» با حضور پررنگ ایرانیان ساکن آلمان برگزار شد.

در بخشی از این مراسم کلیپ «به رسم یادگار» که آهنگسازی آن توسط محسن چاوشی و تنظیم آن به وسیله بهروز صفاریان همراه با ترانه سرایی حسین صفا انجام شده است، همزمان با آنونس رسمی سریال «شهرزاد» که توسط مسعود رفیع زاده ساخته شده، برای حاضران به نمایش گذاشته شد و پس از آن قسمت اول این سریال برای حضار به نمایش در امد که مورد توجه و استقبال آنها واقع شد.

سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی سیدمحمد امامی و سرمایه‌گذاری مشترک سیدمحمد امامی و سیدمحمدهادی رضوی به عنوان بزرگ‌ترین پروژه سریالی بخش خصوصی کشور از ۲۰ مهر ماه توسط شرکت تصویرگستر پاسارگاد توزیع و پخش می‌‌شود.

علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت، هومن برق نورد، گلاره عباسی، غزل شاکری، سهیلا رضوی، فریبا متخصص با هنرمندی جمشید هاشم پور و ابوالفضل پورعرب به همراه بیش از ۲۰۰ هنرمند دیگر از نقش آفرینان این مجموعه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گلزار اون وسط چی می گه؟ نگین که یکی از دست اندرکاران سریاله که اصلا بهش نمیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا منم همین سوال به مغزم رسید . خود خواه . تو همه عکسا هم هست یکی سریالو ندیده باشه فکر میکنه نقش اول سریاله. ازش متنفرم. بی هنر .

    • user

      پس شهاب حسینی کو !!

    • بدون نام

      چه مصطفی زمانی ماشالا هزار ماشالا خوشگل شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج