۲۵۳۹۹۰
۳۲ نظر
۵۰۹۲
۳۲ نظر
۵۰۹۲
پ

سکته پدر پس از دیدن فیلم مستجهن دختر

مجرم اینترنتی که با پرسه زدن در شبکه‌های اجتماعی دختران دانش‌آموز را اغفال و پس از تهیه فیلم سیاه از آنها اخاذی می‌کرد، با شکایت ششمین قربانی خود دستگیر شد. پدر آخرین طعمه، پس از مشاهده فیلم سکته کرد.

جام جم آتلاین: مجرم اینترنتی که با پرسه زدن در شبکه‌های اجتماعی دختران دانش‌آموز را اغفال و پس از تهیه فیلم سیاه از آنها اخاذی می‌کرد، با شکایت ششمین قربانی خود دستگیر شد. پدر آخرین طعمه، پس از مشاهده فیلم سکته کرد.

هفته گذشته دختر دانش آموزی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از مرد جوانی به اتهام اغفال و فیلمبرداری مخفیانه برای اخاذی شکایت کرد و گفت: دو ماه پیش به پیشنهاد دوستانم در شبکه های اجتماعی تلفن همراه عضو و پس از مدتی در یک گروه در واتس آپ با مردی آشنا شدم که خودش را پزشک و مدیر یک آزمایشگاه معرفی می کرد. در ادامه این ارتباط دوستانه، او زمانی که متوجه شد من علاقه مند به امور آزمایشگاهی هستم و رشته درسی ام تجربی است، وعده داد می توانم برای دوره های کارورزی به آزمایشگاه وی بروم، غافل از این که چه بلایی قرار است سرم بیاید.

وی اضافه کرد: او مرا به دفتر کارش دعوت و ادعا کرد آزمایشگاه در مکان دیگری است و مرا آنجا نیز خواهد برد. او در این دیدار به من ابراز علاقه کرد و گفت قصد ازدواج با مرا دارد و با این ترفند فریبم داد. گمان می کردم او شیفته ام شده و به زودی با هم ازدواج می کنیم اما پس از مدتی او مدعی شد از ازدواج با من منصرف شده و اگر شکایت کنم عکس هایم را منتشر می کند.

شاکی تصریح کرد: می ترسیدم خانواده ام از ماجرا مطلع شوند و زندگی مان از هم بپاشد، به همین خاطر سکوت کردم تا این که مرد اغفالگر فیلم و عکس هایی را از طریق واتس آپ و وایبر برایم ارسال و تهدید کرد اگر ده میلیون تومان پول به او ندهم، این فیلم و عکس را منتشر می کند. من هم نتوانستم این پول را تهیه کنم و او فیلم و عکس ها را در قالب یک سی دی به محل کار پدرم فرستاد و منجر به آن شد که پدرم سکته کند.

او همچنان مرا تهدید می کند اگر پول در خواستی اش را تهیه نکنم، فیلم و عکس های مخفیانه ای که از رابطه مان تهیه کرده در فضای مجازی منتشر می کند. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری مجرم اینترنتی ادامه داشت تا این که دو روز پیش مخفیگاه وی دریکی از محله های شهر مشهد شناسایی شد و ماموران او را دستگیر کردند. ماموران فتا دربازرسی رایانه و گوشی تلفن همراه وی تصاویر و فیلم های سیاه متعلق به شش دختر جوان را کشف کردند. متهم برای ادامه تحقیقات به پلیس فتای استان خراسان رضوی منتقل شد.

شناسایی متهم توسط شاکی

مرد اخاذ در بازجویی اولیه اظهارات ضد و نقیضی را بیان و ادعاکرد شاکی را نمی شناسد وعکس و فیلم های سیاهی که در رایانه و گوشی اش کشف شده متعلق به یکی از دوستانش است. این در حالی بود که دختر دانش آموز به پلیس فتا فراخوانده شد و در مواجهه حضوری با متهم، او را شناسایی کرد .

اعتراف به اخاذی های سیاه

در این مرحله متهم سکوت خود را شکست و به اغفال دختر دبیرستانی و دختران دیگر اعتراف کرد و گفت: من متاهل و دارای فرزندم و کارمند ساده آزمایشگاه هستم. به دلیل مشکلات مالی تصمیم به اغفال دختران در فضای مجازی گرفتم بنابراین در گروه های اجتماعی در واتس آپ و وایبر خود را پزشک و مدیر آزمایشگاه معرفی و با فریب طعمه های خود که اغلب دبیرستانی بودند، به بهانه ازدواج اغفالشان می کردم.

در ادامه با نصب دوربین های مداربسته در دفتری که اجاره کرده بودم و حتی خانه ام، از رابطه پنهانی مان فیلم و عکس تهیه و با ارسال آن برای دختران اخاذی می کردم. به دلیل این که شاکی حاضر به پرداخت پول نشد، فیلم و عکس را به محل کار پدرش فرستادم تا مجبور به پرداخت ده میلیون تومان پول شود، اما این گونه نشد و پدر شاکی سکته کرد و روانه بیمارستان شد.

برای متهم قرار قانونی صادر شد

تحقیقات تکمیلی از مرد اخاذ برای مشخص شدن دیگر جرایمش ادامه دارد. افرادی که در دام وی گرفتار شده اند، می توانند با حضور در پلیس فتای این استان از وی شکایت کنند و بدانند اطلاعات آنها محرمانه خواهد ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sara

      به دلیل مشکلات مالی دخترای مردم رو بدخت کردی؟ حالا بشین بدبختی خودتو خونوادتو ببین.من اگه بچه داشتم از سن 12 تا 18 سالگی به شدت و بسیاااااار دوستانه کنترلش میکردم.دختر و پسر هم فرقی نمیکنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا این دخترهای نوجوان هاری دارند! باید به شدت مواظبشون بود وگرنه حتی با پیرمرد 60 ساله هم قرار ملاقات می گذارند!!!

    • mahdi

      نمی دانم چرا اینقدر در رسانه ها تاکید می شود بازهم دختران ما به این سادگی گول می خورند البته خود این دخترخانم ها هم مقصر هستند و بایستی تاوان اعمال خودشان را بپردازند.

    • احمد

      اگر قانونی باشد باید اعدام شود

    • آنوش

      خدا به داد بچه هایی که دارند تو این جامعه سراسر بیمار بزرگ میشن برسه.

    • رستم

      بدینش دست بولدوزر داعش گردنش رو بزنه

    • بدون نام

      واقعا با چه کثافتایی داریم زندگی میکنیم

    • بابک

      یه نوع تجاوز هستش دیگه . اعدام باید شود . آدم کثیف

    • بدون نام

      باید سیمان بریزن روش و تو راکتور اراک دفنش کنن

      پاسخ ها

      • نسرین

        خخخخخخخخخخخخخ ....
        خیلی با حال بود

    • بدون نام

      فقط اعدام ...... كثافت آشغال

    • بدون نام

      بلاخره این درسیه برای شما ها که حرف بزرگترهارو گوش نمی دین ویا پدر ومادر هایی که جلوی بچه هاشون و نمیگیرن....

    • ایرانی

      چرا اینقدر در مشهد مقدس آمار جرم داره بالا میره
      لطفا مسئولان فکری بکنند
      عاقبت خوبی نداره

    • بدون نام

      وباز هم قربانی اهل مونث

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خریت مذکر و مونث نداره عزیزم!!

    • بدون نام

      از اين به بعد به جاي واژه نادرست خاك تو سرش ميگوييم سيمان تو سرش

    • ثانی

      دخترا پاشونو بیشتر از گلیمشون دراز میکنن براشون میشه داستان دریغ از داشتن کمی عاقل و سنگینیه دخترای قدیم

      پاسخ ها

      • afagh

        چرا همش فکر می کنید که خانم ها باید سنگینی و متانت داشته باشن
        چرا نمی گید آقایون هم باید حیا و غیرت داشته باشن
        حالا نه اینکه مردا خیلی عاقلند
        خوبه که تو خبر خوندید که مرد دست به اغفال دخترا زده

      • ف

        دوست عزیز هرچی محدودیت بیشتر باشه حریص بودن هم تو جامعه بیشتر میشه دخترو پسر هم نداره وقتی دخترو منع میکنن حتی از حرف زدن با جنس مخالف نتیجش میشه اینکه میره پیِ ش ببینه چیه و وقتی کمبود محبت داشته باشه زود دل میبنده و اعتماد میکنه نتیجش میشه اینی که میبینید تا کی میخاید چشماتونو رو همه چی ببندید و همه چیو بندازید گردن جوونا

      • سمیه ف

        جناب ف
        خودتم میدونی که خیلی چرت گفتی
        اینا همه نتیجه دور شدن از دین و اسلام هستش
        اگه کسی مقید به حریم محرم و نامحرم باشه هیچ وقت همچین اتفاقایی براش نمیوفته
        من خودم به شخصه تا حال ندیدم کسی مقید باشه اتفاقی براش افتاده باشه بیشتر برای افراد لاقید و بی حجاب اتفاقای این چنینی میوفته

      • بدون نام

        اگر میخ ای من کلی آدم مقید سراغ دارم که اوضاعشون خرابه. بیا نشونت بدم

    • بدون نام

      این دختربچه های دبیرستانی جدید واقعا ... شدند .والا ما کجا اینطوری بودیم؟ تو سن اینها مدام دنبال درس و دانشگاه بودیم.کی با مردهای سن بالا طرح دوستی می ریختیم؟! معلوم نیست چه مرگشونه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی. نسل به نسل حیا داره کمرنگ تر میشه

    • بدون نام

      خود اون دختر هم مقصره! چرا اینقدر باید یه نفر ساده لوح و زود باور باشه؟
      الان یه نفر 100 تومن به یه کس دیگه تحویل بده ازش رسید میگیره .بعد ایشون رفته خودش را نقدا در اختیار یه غریبه گذاشته به امید وعده ی نسیه ای که بهش داده! الانم همه اومدن میگن مرد را اعدام کنید. خب اون بله حقشه اما اون بی عقلی که با این کار پدرش را در استانه مرگ قرار داده چی؟

    • بدون نام

      برادر من! تهاجم فرهنگی اثرش رو کاملاً گذاشته و خوب میدونید چی میگم. 70-80 درصد جوونا عقیده و اطلاعات مذهبی خوبی ندارند- سطح سواد (نه مدرک) و اطلاعات علمی، فرهنگی، روانشناسی... در بین مردم ایران قطعاً رقم پایینی دارد بسیار پایین- الان اغلب جوونایی که خانواده هایی فقر از نظر سطح دین و فرهنگ دارند یک هویت متناقض (که نه ایرانی اسلامی است و نه غربی) پیدا کرده اند - به موارد بالا اضافه کنید مشکلات اقتصادی رو که عمدتاً از دوره علی اکبر هاشمی رفسنجانی (بهرمانی) کلید خورد و در حال حاضر با وجود گذشت بیش از 2 سال از دوره ریاست روحانی مچکریم که قول داده بود 100 روزه اقتصاد را گل و بلبل و دست و کف و هورا کنه به اوج خود رسیده و جوونا نمی تونن به موقع ازدواج کنن- شبیخوووووووووووووووووووووووووووون فرهنگی

    • علی

      کاش برخی دخترا انقد ساده نبودن

    • مهرابه

      اصولابقول این ضرب المثل معروف بعضیا(چش سفیدن)نمیدونم چرادخترا این قدرساده لوحندای کاش مربیان امورتربیتی درمدارس ایناروآگاه میکردن فرض میکردن دخترخودشونه حداقل هفته ای 1ساعت رابراشون صحبت میکردن

    • بدون نام

      من به هیچی کار ندارم اما قابل توجه بعضی پدرها که دختراشون عکس برهنه تو فضای مطبوعاتی جهانی منتشر میکنن و میگن کارهای دخترم به خودش مربوطه !!!اسم خودشون هم هنرمند میذارن و با بیشرمی هرچه تمام تر افتخار هم میکنن.بیچاره پدر این دختر هرچی اون بیغیرت بود این پدر غیرتی بوده خدا نجاتش بده.

    • بدون نام

      بیچاره پدر مادر .امان از دست بچه ناخلف

    • بدون نام

      من که وقتی توی تلویزون ایران حادثه منا گذاشت قلبم وایستاد
      :|

    • ماتینا

      ب نظر من دختره خودش مقصر اصلی بوده چون که چرا ب گروه واا ساپی ک نمیشناخته حالا هم ک رفته چرا اعتماد کرده پس خودش مقصر بوده مرده هم ک کارش این بوده ب حقش رسید ولی دختره بدبختدشد

    • بی نام

      پندار نیک گفتار نیک کردار نیک
      چرا باید آدمها دوتا خط یا بیشتر داشته باشن؟
      چرا فضای مجازی انتخاب میشه؟
      ......
      ......
      .....
      نتیجه: مشکل از خودمونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج