۲۵۴۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

انتقاد کیهان از فریادهای صالحی در مجلس

روزنامه کیهان در مطلبی با عنوان "طرح کلیات ابوالبقاء با جنجال مهندسی شده رأی آورد!" به انتقاد از تصویب کلیات طرح "برجام" در مجلس پرداخت.

روزنامه کیهان در مطلبی با عنوان "طرح کلیات ابوالبقاء با جنجال مهندسی شده رأی آورد!" به انتقاد از تصویب کلیات طرح "برجام" در مجلس پرداخت و نوشته است: "روز گذشته کلیات طرح اجرای برجام که بیشتر شبیه کلیات ابوالبقاست تا یک طرح سیاسی و عملیاتی، در سایه حاشیه‌سازی‌های قابل تامل و با آرایی لرزان در مجلس شورای اسلامی تصویب شد."

این روزنامه در ادامه با اشاره به اظهارات علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی در این جلسه و تهدید به قتل وی توسط برخی نمایندگان دلواپس و مخالف برجام، سخنان صالحی را "حاشیه‌سازی با ادعایی قابل تامل" خوانده و مدعی شده است: "سخنان صالحی جو مجلس را متشنج کرده و بحث اصلی بررسی طرح را به حاشیه کشاند و بازتاب‌های فراوانی نیز داخل و بیرون از مجلس در پی داشت.

این جنجال‌آفرینی قابل تامل در حالی است که روزانه ده‌ها مورد از این تهدیدهای بی‌اساس و مزخرف رد و بدل شده و تمسک به آنها برای به حاشیه بردن یکی از اصلی‌ترین مسائل کشور نمی‌تواند طبیعی تلقی شود. در حالی که درباره اصل ادعای صالحی مبنی بر تهدید وی ابهامات فراوانی وجود دارد، باید پرسید حتی در صورت صحت رد و بدل شدن چنین سخنان سخیف و نابجایی، این موضوع چه ارتباطی با قضیه طرح جاری دارد و جنجال‌سازی پیرامون آن برای ایجاد دوقطبی‌های کاذب و تاثیرگذاری بر رای نمایندگان مجلس جای پرسش و تامل فراوان دارد!"

کیهان نوشته است: "در حالی که پیش از این صالحی به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی اعلام کرده بود صرفا درباره مسائل فنی اظهار نظر می‌کند و جنبه‌های سیاسی توافق برعهده دیگران است، انتخاب وی برای دفاع از طرح یک فوریتی جای پرسش دارد. علی‌رغم حضور ظریف در جلسه دیروز منطقی آن بود که وی به عنوان مسئول تیم مذاکره‌کننده درباره برجام توضیح می‌داد. انتخاب صالحی برای دفاع از برجام و حاشیه‌سازی‌های عجیب و غریب در این‌باره، پرسش‌ها در این زمینه را پررنگ‌تر می‌کند."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمایندگانی که خود را به نادانی زدند،ظریف هم نمی توانست آنها را قانع کند.چون چپاولگری ایشان به خطر افتاده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج