۲۵۴۲۶۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اظهارنظر اوباما درباره رقابت انتخاباتی ۲۰۱۶

باراک اوباما با حضور در برنامه شبکه تلویزیونی سی بی اس درباره موضوعاتی مانند رایانامه شخصی هیلاری کلینتون و رقابت انتخاباتی سال آینده اظهار نظر کرد.

خبرگزاری مهر: باراک اوباما با حضور در یک برنامه تلویزیونی از شبکه سی بی اس در مورد موضوعات مختلفی به سوالات مجری این شبکه پاسخ داد.

اوباما با اشاره به انتشار رایانامه های شخصی هیلاری کلینتون در حمایت از وزیر خارجه سابق خود گفت: البته استفاده کلینتون از سرور شخصی اش کار اشتباهی بوده است ولی این مسئله امنیت ملی آمریکا را به خطر نینداخته است.

اوباما در این مصاحبه تلویزیونی گفت: مقامات دولتی در آمریکا باید نسبت به اطلاعات شغلی خود حساس باشند. اوباما تاکید کرد که انتقادها از کلینتون از سوی حزب مخالف صورت گرفته است و کمی اغراق آمیز است.

پلیس آمریکا هنوز هم در حال تحقیق درباره پرونده ایمیل های شخصی هیلاری کلینتون است. مجلس سنای کنگره آمریکا اخیراً اعلام کرده است سرور شخصی کلینتون توسط منابع ناشناسی از کشورهای چین، کره و آلمان مورد حمله سایبری قرار گرفته است.

اوباما در بخش دیگری از صحبت های خود در پاسخ به سوالات خبرنگار سی بی اس درباره رقابت های انتخاباتی سال آینده اظهار نظر کرد. وی دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه در این رقابت ها را فردی جنجالی خطاب کرد که بیشتر به دنبال تبلیغات است.

وی گفت: بعید می دانم ترامپ سال آینده به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود. اوباما افزود: به نظر من بیشتر نامزدهای جمهوری ‌خواه با ورود مهاجران به این کشور مخالفت هستند و این احساس ضد مهاجران شامل ساکنین فعلی کشور نیز می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج