۲۵۴۲۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حاشیه‌های فوتسال ایران تمامی ندارد

چند روز قبل که بعد از ماه‌ها انتظار سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران معرفی شد، با وجود تمام سوابق نداشته این مربی، او را پذیرفتیم و خوشحال بودیم که حداقل یک نفر بالای سر تیمی است که روزی تا چهارمی جام‌جهانی بالا رفت اما انگار این دلخوشی‌ها فقط برای چند روز بود.

روزنامه شهروند: چند روز قبل که بعد از ماه‌ها انتظار سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران معرفی شد، با وجود تمام سوابق نداشته این مربی، او را پذیرفتیم و خوشحال بودیم که حداقل یک نفر بالای سر تیمی است که روزی تا چهارمی جام‌جهانی بالا رفت اما انگار این دلخوشی‌ها فقط برای چند روز بود. استعفای ناگهانی ناظم‌الشریعه پس از دیدار تدارکاتی با روسیه همه را شوکه کرد؛ آن هم به دلیل تماس‌های مشکوک با بازیکنان و دخالت‌های برخی افراد از بیرون تیم‌ملی!

بعد از این اتفاق رضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال با خبرنگاران درگیری پیدا کرد و عبارات زشتی را در قبال آنها به کار برد تا منفورترین مدیر شاغل در فدراسیون فوتبال لقب بگیرد. افتخاری برای این‌که کلکسیون خودخواهی‌هایش را تکمیل کند، یک جمله تاریخی گفت: «هیچ‌کس نمی‌تواند مرا از ریاست فوتسال برکنار کند!»

این ماجراها ادامه داشت تا این‌که آقای رئیس دوباره لب به سخن گشود و ضمن حمایت کامل از ناظم‌الشریعه در تیم‌ملی فوتسال از یک توطئه حرف زد: «اگر دخالت‌های بیرونی ادامه یابد، افشاگری و کسانی که دخالت می‌کنند را به مردم معرفی می‌کنم. آنها بهتر است دست از این کار بردارند.»

در این شرایط یک پرسش باقی می‌ماند، این‌که منظور رئیس و سرمربی فوتسال کیست؟ آیا به وحید شمسایی که به‌ خاطر تأسیسات دریایی نتوانست سرمربی تیم‌ملی‌ شود، اشاره می‌کنند؟ هرچه هست شمسایی هم علاقه‌ای به صحبت دراین‌باره ندارد: «آقایان ترسیده‌اند در جام ملت‌ها موفق نشوند، برای خودشان دشمن فرضی درست کردند. اگر واقعا مشکلاتی هست، چرا اسمی از کسی نمی‌برند؟ من ترجیح می‌دهم حواسم به تیم خودم باشد و به این مسائل توجه نمی‌کنم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج