۲۵۴۳۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سوریان: به عشق المپیک تمرینات را شروع کردم

دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک تاکید کرد با امید به حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو در تمرینات تیم ملی حضور یافته است.

خبرگزاری تسنیم: حمید سوریان در خصوص بازگشت مجدد محمد بنا به کشتی فرنگی و دور جدید تمرینات اظهار داشت: همه افراد شاغل در این حوزه با تمام توان و انرژی به دنبال کسب بهترین نتیجه هستند. قطعا این تیمی که سر کار آمده پرانرژی آمده و کارنامه مشخص و قابل قبولی هم دارد و این امید می‌رود که بهترین نتیجه نیز با این نفرات به دست آید.

وی در خصوص اینکه باید در مسابقات گزینشی المپیک شرکت کند تا سهمیه المپیک را بگیرد و بلافاصله نیز مسابقات المپیک پیش‌ رویش قرار دارد و آیا در این فرصت کوتاه رسیدن به مرز آمادگی سخت نخواهد بود، عنوان کرد: با این شرایط بیگانه نیستم و در المپیک ۲۰۱۲ نیز همین شرایط وجود داشت. سبک وزن آسیا سطح بالایی دارد و شرایط برای کسب سهمیه سخت خواهد بود.

دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک ادامه داد: از روز اول که تمرینات را شروع کردم به امید حضور در المپیک ریو آمدم و امیدوارم برای کشتی المپیک ریو مثل المپیک لندن با موفقیت باشد.

سوریان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه با گذشت یک ماه از مسابقات جهانی و عدم رسیدن به مدال هنوز هم نمی‌خواهید در این خصوص و باخت برابر حریف آذری حرف بزنید، گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و هنوز هم نخواستم که در این خصوص فکر کنم. بعد از مسابقات جهانی به این موضوع فکر نکردم چون یادآور خاطرات بدی است اما باید نقاط ضعفی که منجر به شکستم شد را تصحیح کنم و برای رفع این مشکلات تلاش کنم اما به اعتقاد من عدم برخورداری از تمرکز لازم دلیل اصلی شکست من در لاس‌وگاس بود.

وی در خصوص اینکه برخی مدعی شده‌اند که مسئولان فدراسیون جهانی و کمیته داوران روی نحوه مبارزاتش تمرکز کرده‌اند تا مانع از پیروزی او شوند، خاطرنشان کرد: این موضوع همیشه مطرح بوده و قطعا باید رویکرد جدیدی را اتخاذ کرد. همیشه گفته‌اند که برای تکرار یک اتفاق قشنگ باید با برنامه جدید پیش آمد و از آنجایی‌که در سیستم داوری مسندی نداریم، متاسفانه به ما سختگیرانه نگاه می‌شود اما به طور قطع این اتفاق رخ داده است. در هر حال باید با شرایط خوبی گام به میدان بگذاریم تا چنین اتفاقاتی دامن یک تیم یا شخص را نگیرد.

نابغه کشتی فرنگی دنیا در خصوص حضورش در کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی نیز تصریح کرد: در سوئیس حضور پیدا کرده‌ام تا در این جلسه شرکت کنم و امیدواریم بتوانم برای ارتقای کشتی دنیا و البته ایران گامی موثری بردارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج