جاباما
۲۵۴۴۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دوربین جدید کانن برای تازه کاران +عکس

کانن ساعاتی پیش دوربین بدون آینه خود را با نام EOS M۱۰ معرفی کرد که باید آن را نمونه‌ی ارزان‌‌تر EOS M۳ بخوانیم که چند ماه پیش معرفی شد.

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: کانن ساعاتی پیش دوربین بدون آینه خود را با نام EOS M۱۰ معرفی کرد که باید آن را نمونه‌ی ارزان‌‌تر EOS M۳ بخوانیم که چند ماه پیش معرفی شد. دوربین بدون آینه جدید کانن را باید بسیار مشتری پسند خواند.

دوربین جدید کانن برای تازه کاران +عکس

کانن دوربین بدون آینه خود را با نام EOS M۱۰ معرفی کرد. این دوربین از وجود سنسور ۱۸ مگاپیکسلی APS-C که می‌توان آن را در دوربین‌های DSLR رده پایین نیز مشاهده کرد، بهره می‌برد. کانن در این دوربین از پردازنده‌ی تصویر DIGIC ۶ خود بهره برده است. همچنین باید به حساسیت سنسور این دوربین اشاره کرد که از ISO ۱۰۰ تا ISO ۱۲,۸۰۰ قابل تغییر است. دوربین EOS M۱۰ کانن قادر است تا ویدیوها با رزولوشن فول اچ‌دی را با نرخ ۲۴، ۲۵ و ۳۰ فریم بر ثانیه ذخیره کند. کانن ویدیوهای اچ‌دی را نیز با نرخ ۵۰ یا ۶۰ فریم در ثانیه ذخیره می‌کند. این دوربین توانایی ذخیره‌ی ویدیوها با رزولوشن اولترا اچ‌دی را نداشته و همچنین از قابلیت ضبط ویدیوهای اسلوموشن نیز بی بهره است. تصاویر در EOS M۱۰ با نرخ ۴.۶ فریم در ثانیه ذخیره می‌شوند. از جمله‌ی قابلیت‌های EOS M۱۰ باید به اتصال وای-فای و NFC نیز اشاره کرد.

برای عکاسی و به اشتراک گذاری تصاویر می‌توان از اپلیکیشن توسعه یافته برای این دوربین استفاده کرد. کانن در EOS M۱۰ از سیستم فوکوس خودکار ۴۹ نقطه‌ای خود استفاده می‌کند. در پشت دوربین یک صفحه‌ی نمایش ۳ اینچی از نوع ال‌سی‌دی قرار گرفته است. کانن دوربین EOS M۱۰ را از ماه نوامبر با قیمت ۶۰۰ دلار به همراه یک لنز ۱۸-۵۵ میلی‌متری روانه‌‌ی بازار خواهد کرد. این دوربین در رنگ سفید و مشکی روانه‌‌ی بازار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج