۲۵۴۴۵۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

All in one، کامپیوتر جدید Acer

با وجود افول بازار پی‌سی‌ها و ورود مایکروسافت به عرصه‌ی تولید پی‌سی که با معرفی سرفیس بوک همراه بود، سایر تولیدکنندگان در پی ارائه‌ی محصولات جدید با قابلیت‌های خلاقانه به بازار هستند. ایسر نیز در همین راستا محصول جدید خود را با عنوان Aspire Z۳-۷۰۰ معرفی کرده که یک رایانه همه کاره ۱۷.۳ اینچی مجهز به باتری داخلی است.

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: با وجود افول بازار پی‌سی‌ها و ورود مایکروسافت به عرصه‌ی تولید پی‌سی که با معرفی سرفیس بوک همراه بود، سایر تولیدکنندگان در پی ارائه‌ی محصولات جدید با قابلیت‌های خلاقانه به بازار هستند. ایسر نیز در همین راستا محصول جدید خود را با عنوان Aspire Z۳-۷۰۰ معرفی کرده که یک رایانه همه کاره ۱۷.۳ اینچی مجهز به باتری داخلی است.

All in one، کامپیوتر جدید Acer

ساعاتی پیش ایسر محصول جدید خود را که یک آل-این-وان ۱۷.۳ اینچی است، معرفی کرد. این محصول که Aspire Z۳-۷۰۰ نام دارد، تنها ۲ کیلوگرم بوده و مشخصات آن بیشتر آن را به یک تبلت شبیه کرده تا یک پی‌سی که در کنار ماوس و کیبرد در اختیار کاربر قرار می‌‌گیرد.

این محصول را می‌توان گزینه‌ی مناسبی برای افرادی خواند که از پی‌سی خود برای انجام کارهای طراحی استفاده می‌کنند. یقینا در اختیار داشتن یک پی سی ویندوزی که می‌توان گهگاه آن را به صورت یک تبلت نیز مورد استفاده قرار داد، یک گزینه‌ی بسیار خوب برای این افراد است. محصول جدید ایسر را می‌توان با استفاده از باتری تعبیه شده روی آن برای پنج ساعت بدون نیاز به اتصال به منبع تغذیه مورد استفاده قرار داد؛ همچنین باید به پشتیبانی از استایلوس نیز اشاره کرد. ایسر محصول خود را با آخرین نسل از تراشه‌ی نسل ششمی اینتل همراه کرده است. از جمله‌ی تراشه‌های قابل سفارش برای این محصول می‌توان به سری Core و سلرون اشاره کرد. همچنین قابلیت انتخاب بین حافظه‌ی SSD و HDD‌ نیز وجود دارد. حافظه‌ی رم در نظر گرفته شده برای این آل-این‌-وان ۸ گیگابایت است. این محصول با برچسب قیمت ۶۸۰ دلاری در پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

All in one، کامپیوتر جدید Acer

محصول دیگری که ایسر امروز معرفی کرده، نوت بوک Aspire R۱۴ است که همچون سایر نوت بوک‌های موجود در بازار می‌توان با بهره‌گیری از لولای آن، صفحه‌ی نمایش را به پشت برگرداند. از نظر ظاهری این نوت‌بوک بسیار خوش ساخت و زیبا است و لولای ۳۶۰ درجه‌ی تعبیه شده روی آن بسیار کوچک‌تر است. این لپ‌تاپ از وجود تراشه‌ی نسل ششمی اسکای لیک اینتل در کنار حافظه‌ی SSD یا HDD بهره می‌برد. همچنین باید به حافظهظ ی رم ۸ گیگابایتی در کنار صفحه‌ی نمایش ۱۴ اینچی اشاره کرد. این مدل نیز با قیمت ۶۹۹ دلاری در اواخر ماه جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج