۲۵۴۴۶۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

حسینیان نخوردن قرص هایش را تایید کرد

روح الله حسینیان در راهروی مجلس درباره حرفی که به صالحی و دفن وی در راکتور اراک زده بود، توضیحاتی به خبرنگاران داد.

خبرآنلاین: روح الله حسینیان در راهروی مجلس درباره حرفی که به صالحی و دفن وی در راکتور اراک زده بود، توضیحاتی به خبرنگاران داد.

نماينده تهران در جمع خبرنگاران گفت: آقاي صالحي به اين دليل كه احتمال داده بود بستري شدن من از اتفاقات مجلس باشد به عيادتم آمده بود.

وي افزود: مشكل اساسي ناراحتي قلبي من اين بود كه دو شب قرص هايم را نخورده بودم و با توجه به تشنجي كه روز يكشنبه در مجلس اتفاق افتاد و ما هم در وسط ميدان بوديم، همان شب راهي بيمارستان شدم.

وي در پاسخ به اين سئوال كه حرف شما به آقاي صالحي شوخي بود يا جدي گفـت: من به شوخي گفتم ولي ايشان جدي گرفت!

حسينيان در پاسخ به اين سئوال كه بعد از آن روز عذاب وجدان نداريد، تصريح كرد: چرا بايد عذاب وجدان داشته باشم؟!

اين عضو جبهه پايداري خاطرنشان كرد: اصل قضيه از اين قرار بود كه بعد از بيانيه لوزان، من و آقاي بذرپاش در كميسيون امنيت ملي به آقاي ظريف گفته بوديم که با اين بيانيه غني سازي ۲۰ درصد و آب سنگين اراك را از بين برديد و بازدارندگي را از كشور گرفتيد.

وي ادامه داد: با اينكه ما هيچ گاه به دنبال بمب اتم نبوده و نيستيم اما صهيونيست ها احساس مي كردند كه با وجود دستاوردهايي كه داريم، امكان و توانايي ساخت آن را داشته باشيم. اما بعد از اين بيانيه وزير خارجه اسرائيل ما را تهديد به بمباران هسته اي كرد.

وي افزود: در جلسه يكشنبه من همين را دوباره به آقاي ظريف گفتم كه با اين كارتان يك حربه رواني به دشمن مي دهيد و به آن ها احساس قدرت دست مي دهد، ولي شما حرف من را گوش نداديد.

حسينيان گفت: من به آقاي ظريف و صالحي گفتم اگر امريكا و اسرائيل به ايران حمله كردند مردم شما را دستگير و مجازات خواهند كرد و اگر من كاره اي بودم شما را وادار مي كردم راكتور اراك را كه پر از سيمان كرده ايد خالي كنيد، آنوقت شما را در آنجا قرار داده و دورتان را سيمان مي گيرم! من نگفتم رويت سيمان مي ريزم.

اين نماينده مجلس با كنايه درباره تصويب برجام گفت: اميدواريم اين گل و بلبلي كه آقاي روحاني وعده داده است اتفاق بيفتد و تورم و ركود از كشور رخت بربندد.

وي ادامه داد: به ظريف و صالحي گفتم كه اميدوارم برداشتي كه من از برجام دارم اتفاق نيفتد.

اين نماينده جبهه پايداري در پاسخ به اين سئوال كه چرا در زمان احمدي نژاد كه مي خواستند سوخت اتمي توليد داخل را به تركيه برزيل منتقل کنند، اعتراض نكرده و سكوت كرده بوديد؟، گفت: اتفاقا آن طرح خوبي بود چون قرار بود سوخت ۳۰۵ درصد خارج و سوخت ۲۰ درصد به ما بدهند اما همين كساني كه امروز براي تصويب برجام تلاش كردند نگذاشتند آن پروژه به سرانجام برسد و جلوي آن را گرفتند.

وي با بيان اينكه طرح برجام برخلاف قانون اساسي است، افزود: اگر برجام صدبار ديگر در مجلس راي گيري شود من باز هم مخالف تصويب آن خواهم بود و اگر روزي به قدرت برسم، زير اين قرارداد مي زنم.

حسينيان درباره بازتاب رسانه اي حرف هايش به صالحي گفت: در بيمارستان كه بوديم روزنامه ها و سايت ها را ديدم و كلي با بچه ها خنديديم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج