۲۵۴۵۶۲
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

هزار رنگ، هزار طرح

دستبندهایی از سنگ های رنگی و زیبا

اصلی‌ترین ماده سازنده‌ زیورآلات این برند سنگ است؛ سنگ‌های رنگی زیبا كه این زیورآلات را برای روزهای پاییز مناسب می‌كند.

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین : اصلی‌ترین ماده سازنده‌ زیورآلات این برند سنگ است؛ سنگ‌های رنگی زیبا كه این زیورآلات را برای روزهای پاییز مناسب می‌كند. اگر دنبال خرید كادویی برای عزیزی هستید، قبل از هر انتخابی نگاهی به آنها بیندازید.

جنب‌وجوش در دستان شما

دستبندهایی از سنگ های رنگی و زیبا

باز هم یك تركیب زیبای دیگر از سنگ‌های رنگی. این بار سنگ جید با رنگ سبز با سنگ‌های عقیق ریز تركیب شده‌اند و همین باعث شده سبزی زیبای سنگ جید در دستبند بیشتر به چشم بیاید. در این دستبند علاوه بر این سنگ‌ها، كریستال سواروسكی هم دیده می‌شود. سنگ عقیق نشانه زندگی و جنب و جوش است.


با خدا باشید

دستبندهایی از سنگ های رنگی و زیبا

چنین دستبندی با سنگ سلیمان برای هر سنی پیشنهاد می‌شود. پوشیدن یك شلوار قهوه‌ای خیلی خوب می‌تواند زیبایی دستبند را چند برابر كند. بهتر است بقیه ظاهرتان را زیاد شلوغ نكنید تا این دستبند بیشتر به چشم بیاید. این دستبند با اسم مبارك «بسم‌الله» تزیین شده است.


با كریستال بدرخشید

دستبندهایی از سنگ های رنگی و زیبا

همیشه كه قرار نیست برای دیگران هدیه بگیرید یا منتظر بمانید آنها به شما هدیه دهند. گاهی لازم است خودتان دست به كار شوید و از خود قدردانی كنید! برای هدیه دادن چه چیزی زیباتر از این دستبند آلبالویی كه با سنگ عقیق و كریستال اتریشی تزیین شده و زیبایی دست‌تان را دوچندان می‌كند. نگین‌های سواروسكی در درخشش و زیبایی این دستبند نقش دارند.


ساده اما خاص

دستبندهایی از سنگ های رنگی و زیبا

این دستبند یك كار هنری متفاوت دیگر است كه طرفدار خاص خود را دارد. این دفعه سنگی كه استفاده شده آمازونیت است كه با سنگ‌های كرم‌رنگ تركیب شده و با سنگ‌های سواروسكی آبی توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌كند. زیبایی این دستبندها در سادگی‌شان است.


یك تیر و دو نشان

دستبندهایی از سنگ های رنگی و زیبا

اگر به طرح‌های جالب و تك علاقه دارید، می‌توانید به انتخاب این دستبند فكر كنید. این دستبند تركیبی از دو دستبند است كه مكمل همدیگر هستند؛ یكی از آنها با سنگ‌های سفید تراش‌خورده درست شده و دیگری با مرواریدهای اتریشی كه این دو در كنار هم جلوه خاصی دارند.


مات و براق

دستبندهایی از سنگ های رنگی و زیبا

اگر دنبال طرح‌های تازه و منحصر به فرد هستید، این دستبند با طرح برف به شما پیشنهاد می‌شود. طرح این دستبند تركیبی از سنگ‌های سفید براق و مات است كه رنگ‌بندی نزدیكی به هم دارند و با اضافه شدن سنگ‌های سواروسكی زیبایی‌ دوچندانی پیدا كرده‌اند. این دستبند مناسب برای پوست‌های تیره است چون روی این رنگ پوست جلوه بیشتری پیدا می‌كند.


نقش اسم‌تان روی دست شما

دستبندهایی از سنگ های رنگی و زیبا

كمتر كسی ممكن است، این دستبند را دوست نداشته باشد؛ به خصوص اگر لباسی با چنین رنگی دارید، دستبند پیشنهادی ونوس را در كنارش جادهید تا بتوانید با ظاهری بهتر از همیشه به حسن سلیقه‌تان افتخار كنید. این دستبند كه با سنگ عقیق كارنلین و نگین‌های سواروسكی ساخته شده، می‌تواند با اسم هر شخص طراحی شود.


به شكل پوست مار

دستبندهایی از سنگ های رنگی و زیبا

دستبند با نقش پوست‌ماری ظاهری متفاوت پیدا كرده است. برای همین در ست كردن كمال دقت را داشته باشید و بگذارید این دستبند عقیق، نقطه عطف ظاهرتان به حساب بیاید. خوبی این دستبندها این است كه تغییر اندازه می‌دهند و قابلیت بزرگ و كوچك شدن دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج