۲۵۴۶۱۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

همزمانی پخش سخنان روحانی با خندوانه!

سه شنبه دكتر حسن روحاني در برنامه ويژه گفت و گوي رييس جمهور با مردم به تشريح مسائل اقتصادي كشور كه يكي از مهم ترين دغدغه هاي اين روزهاي مردم كشور است و همچنين دورنماي ايران پس از برجام و اتفاقات پيش امده در روز هاي اخير پرداخت .

پایگاه خبری انتخاب: سه شنبه دكتر حسن روحاني در برنامه ويژه گفت و گوي رييس جمهور با مردم به تشريح مسائل اقتصادي كشور كه يكي از مهم ترين دغدغه هاي اين روزهاي مردم كشور است و همچنين دورنماي ايران پس از برجام و اتفاقات پيش امده در روز هاي اخير پرداخت .

اما آنچه باعث تعجب است، همزماني گفت و گوي رييس جمهور با پربيننده ترين برنامه اين روز هاي صدا و سيما، خندوانه است، انهم برنامه اي كه قرار بود فينال يكي از جنجالي ترين و هيجان انگيزترين كمدي هاي تلويزيون را به نمايش بگذارد.

بعلاوه، زمان پخش مصاحبه رئیس جمهور با سریال پربیننده «کیمیا» نیز همزمان بود.

درواقع اگر صداوسيما ميخواست بدترين زمان ممكن طي دو ماه اخير را به دولت اختصاص دهد، اينك اين اتفاق افتاده است.

اين همزماني در حالي رخ داده است كه تيم رسانه تيم رسانه اي دولت و صدا و سيما ميتوانستند با تدبير و هماهنگي در انتقال پيام رييس جمهور به مردم موثر باشند و نه آنكه مانع رسيدن صداي روحاني به مردم شوند.

گرچه بنظر مي ايد اين اتفاق در ادامه سياست هاي صداوسيما عليه دولت باشد، اما ضعف تيم رسانه اي دولت نيز در ميان چشمگير است؛ اين درحاليست كه ساده ترين راه براي دولت، انتقال اين برنامه به فردا يا روزهاي اينده بود، گرچه بعيد بنظر ميرسد تيم رسانه اي دولت انقدر در فضاهاي سياسي قدم برمي دارد كه اساسا از پخش برنامه فينال خندوانه بي اطلاع بوده است!

لازم به ذکر است که برنامه کمدی «خندوانه» جزء پربیننده ترین برنامه های ۱۰ سال گذشته صداوسیما بوده است و برنامه سه شنبه آن که به معرفی فینالیست های مسابقه «خنداننده برتر» می پردازد، قطعا مخاطبان بسیاری را به خود جذب می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج