۲۵۴۶۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چیلاورت: مارادونا شایسته ریاست فیفا نیست

دروازه‌بان سرشناس و گلزن سال‌های دور پاراگوئه به انتقاد از اسطوره فوتبال آرژانتین پرداخت و او را شایسته ریاست فیفا ندانست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی EFE اسپانیا، دیگو آرماندو مارادونا همواره یکی از منتقدان اصلی فیفا و سپ بلاتر بوده است. اکنون با توجه به این که فدراسیون بین‌المللی فوتبال در شرایط خوبی به سر نمی‌برد مارادونا که هیچ سابقه مدیریتی ندارد، قصد دارد خود را برای انتخابات ریاست این نهاد بین‌المللی نامزد کند که این باعث شگفتی خوزه لوئیز چیلاورت، سنگربان سابق تیم ملی فوتبال پاراگوئه شده است.

این دروازه‌بان بزرگ گفت: با تمام احترامی که برای مارادونا قائل هستم باید بگویم که او اصلا شایستگی نشستن روی صندلی ریاست فیفا را ندارد. کسی که به عنوان رئیس فیفا انتخاب می‌شود باید به خوبی بداند که چگونه این اداره بزرگ را هدایت کند. مارادونا تخلفات زیادی در زندگی خود انجام داده است و همه به خوبی از این موضوع خبر دارند.

چیلاورت درباره همکاری مارادونا با فدراسیون فوتبال انگلیس هم گفت: واقعا مانده‌ام که چگونه این دو با هم همکاری می‌کنند. مارادونا اصلا رابطه خوبی با انگلیسی‌ها ندارد و مردم انگلیس هم او را به خاطر موضوعی که شما می‌دانید دوست ندارند. الان جای تعجب دارد که این دو در حال همکاری با هم هستند.

مارادونا در انتخابات قبلی ریاست فیفا از شاهزاده بن‌حسین اردنی حمایت کرد به این امید که او بتواند بر کرسی ریاست فیفا بنشیند اما در نهایت این سپ بلاتر بود که به پیروزی رسید. مارادونا الان قصد دارد که با توجه به محبوبیت بسیار بالایی که دارد خود را برای انتخابات ریاست فیفا نامزد کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج