۲۵۴۷۶۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رد پای سونی در گوشی جدید بلک بری

تا امروز خبرها و تصاویر زیادی از گوشی اندرویدی BlackBerry Priv بلک بری به همراه برخی از مشخصات فنی فاش شده است. جدیدترین خبر حاکی از ان است که شرکت سازنده از سنسور دوربین ۲۱ مگاپیکسلی IMX۲۳۰ سونی در اولین پرچمدار اندرویدی خود استفاده کرده است.

وب‌سایت TopInEarth: تا امروز خبرها و تصاویر زیادی از گوشی اندرویدی BlackBerry Priv بلک بری به همراه برخی از مشخصات فنی فاش شده است. جدیدترین خبر حاکی از ان است که شرکت سازنده از سنسور دوربین ۲۱ مگاپیکسلی IMX۲۳۰ سونی در اولین پرچمدار اندرویدی خود استفاده کرده است.

رد پای سونی در گوشی جدید بلک بری

تاکنون دو تصویر مختلف از نمونه اولیه این دستگاه منتشر شده که هر کدام دوربین متفاوتی را در پشت دستگاه نشان داده اند. در اخرین تصویر ظاهرا این شرکت از سنسور دوربین ۱۸ مگاپیکسلی استفاده کرده، اما در صفحه توئیتر امروز شایعه جدیدی در این مورد منتشر شده است.

رد پای سونی در گوشی جدید بلک بری

یکی از ژورنالیستهای دنیای تکنولوژی، Ricciolo۱@ در صفحه توئیتر خود اعلام کرده که بلک بری پریو به سنسور دوربین ۲۱ مگاپیکسلی سونی مجهز خواهد شد. ظاهرا این سنسور دقیقا با نمونه بکار رفته در دستگاه Motorola Moto X Style موتورولا یکسان بوده و اگر این شایعه صحت داشته باشد انگاه شاهد سنسور ۱۸ مگاپیکسلی نخواهیم بود.

این شرکت تمام تلاش خود را برای ارائه دستگاه پرچمدار اندرویدی قدرتمند کرده است. این شرکت کانادایی اعلام کرده که در صورت دست نیافتن به امار فروش مطلوب در سال اینده، از بازار اسمارت فون ها خارج می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج