۲۵۴۸۴۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عزیزی: پیامک‌ مخالفان برجام تهدیدآمیز بود

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از پیامک‌های برنامه‌ریزی شده و تهدیدآمیز مخالفان برجام در روز تصویب برجام در صحن مجلس خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از پیامک‌های برنامه‌ریزی شده و تهدیدآمیز مخالفان برجام در روز تصویب برجام در صحن مجلس خبر داد.

عبدالرضا عزیزی با اشاره به حواشی تصویب طرح برجام در جلسه علنی دیروز مجلس اظهار داشت: هنگامی‌که بیش از ۸۰ درصد از نمایندگان رای مثبت می‌دهند؛ یعنی حواشی از سوی اقلیت ایجاد شده است و در واقع رای ۸۰ درصد نمایندگان به این معناست که همه مجلس رای داده‌اند، مگر آنکه خلاف آن ثابت شود.

وی افزود: همه باید به دموکراسی احترام بگذاریم و حتی اگر اکثریت برخلاف ما فکر کنند نباید حاشیه ایجاد کنیم و داد و بیداد راه بیاندازیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تلاش‌های خارجی برای عدم تصویب برجام خاطرنشان کرد: در آمریکا هم صهیونیست‌ها و هم جمهوری‌خواهان و همینطور وهابیان آل‌سعود با هزینه‌های میلیاردی سعی می‌کردند برجام به فرجام نرسد. همانطور که در آمریکا دموکرات‌ها مانع از دستیابی مخالفان برجام به اهدافشان شدند در ایران هم کار به مجلس رسید و ما باید کاری می‌کردیم که شرایط برای خوشحالی صهیونیست‌ها، و هابیان آل‌سعود و جمهوری‌خواهان فراهم نشود.

وی افزود: با این حساب اگر ما برجام را تصویب نمی‌کردیم مطمئنا آل‌سعود، جمهوری‌خواهان و صهیونیست‌ها بدون کمترین هزینه به اهدافشان می‌رسیدند و خوشحال می‌شدند توافق هسته‌ای برکات بسیاری برای ایران، کشورهای منطقه و جهان دارد و خوشبختانه اکثریت مجلس نیز به آن رای مثبت دادند.

نماینده مردم شیروان در واکنش به بداخلاقی‌های عده‌ای از نمایندگان در روزهای گذشته خاطرنشان کرد: رفتار هر شخص موید شخصیت اوست و بداخلاقی در هر جایی اشتباه است و اشکال دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای او نیز از سوی مخالفان پیامک ارسال می‌شده است٬ تصریح کرد: فراوان. به هر حال من جانبازم و خود را تابع ولایت مطلقه فقیه می‌دانم٬ بنابراین مطمئن باشید ما چهارچوب‌ها، خطوط قرمز و منافع نظام و ملت را رعایت می‌کنیم این توافق یک کف و یک سقف داشت٬ ولی به هیچ عنوان خارج از چهارچوب نظام نبود و به همین دلیل مقام معظم رهبری از مذاکره کنندگان حمایت کردند و در توصیف اقدام بزرگشان از القابی استفاده کردند که تاکنون برای هیچ کس استفاده نشده بود.

عزیزی‌ در پایان ضمن تایید تهدیدآمیز بودن پیامک‌های ارسالی در پاسخ به این سوال که آیا ارسال آن به صورت برنامه‌ریزی شده انجام گرفته٬ تصریح کرد: پیامک‌ها دقیقا برنامه‌ریزی شده و تهدیدآمیز بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج