۲۵۴۸۹۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سقط جنین، دردی که التیام می خواهد!

۲۰ تا ۳۰ درصد از تمام بارداری‌ها در اوایل دوره بارداری خونریزی را تجربه میکنند که ۵۰ درصدشان در نتیجه بارداری طبیعی اتفاق می‌افتد.

وب سایت نی نی بان: ۲۰ تا ۳۰ درصد از تمام بارداری‌ها در اوایل دوره بارداری خونریزی را تجربه میکنند که ۵۰ درصدشان در نتیجه بارداری طبیعی اتفاق می‌افتد.

سقط جنین، دردی که التیام می خواهد!

سقط جنین، دردی که التیام می خواهد!

صحبت کردن درباره سقط جنین برای خیلی از زنانی که آرزوی مادر شدن دارند، سخت است اما می‌تواند به روند درمان کمک کند. همین که تست بارداری‌تان مثبت می‌شود کلی سوال ذهن‌تان را مشغول میکند. آیا ویار صبحگاهی خواهم داشت؟ بچه‌ام دختر خواهد بود یا پسر؟ بچه‌ام شبیه من خواهد بود؟ اما برای برخی افراد این سوال‌ها با موضوعاتی درباره سلامت فرزند و احتمال از دست دادن آن شروع می‌شود. اول از همه باید بدانید که بیشتر بارداری‌ها به تولد نوزاد سالم ختم می‌شود اما سقط جنین شایع‌ترین عارضه بارداری است چون حدود ۱۰ تا ۲۵ درصد بارداری‌ها به آن ختم می‌شود. حالا بد نیست به برخی از مواردی که درباره سقط جنین بیشتر باید مورد توجه قرار دهید، دقت کنید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

لجبازی کودک، آیا ارثی است؟

سقط جنین، دردی که التیام می خواهد!

یکی از روحیاتی که د‌ر برخی از کود‌کان به چشم می‌خورد‌ روحیه لجبازی است، کود‌کانی که د‌ارای این گونه روحیه هستند‌ زند‌گی را برای د‌یگران تلخ می‌سازند‌. آن چه د‌ر فرد‌ لجوج وجود‌ د‌ارد‌ اصرار و ابرام د‌ر به کرسی نشاند‌ن حرف خود‌ است، موضوعات برای لجوج چند‌ان اهمیتی ند‌ارد‌ بلکه مهم یک زند‌گی و تسلیم نشد‌ن د‌ر برابر افکار د‌یگران است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

شایع‌ ترین سرطان‌ در بارداری

سقط جنین، دردی که التیام می خواهد!

سرطان‌های مختلفی ممکن است قبل یا در زمان حاملگی بروز پیدا کنند که تشخیص به‌موقع آن‌ها در درمان بیماری بسیار مؤثر بوده و اقدام زودهنگام می‌تواند به سلامت مادر و جنین کمک کند.


رادیوگرافی در بارداری، آیا ضرر دارد؟

سقط جنین، دردی که التیام می خواهد!

انجام کارهای دندانپزشکی پیشگیری کننده در زمان بارداری لازم است تا از عفونت های دهانی مانند بیماری لثه جلوگیری کند، زیرا این عفونت ها باعث تولد نوزاد نارس می شوند. سوالاتی درباره بارداری و کارهای دندانپزشکی در ذهن مادران باردار وجود دارد. تمیز کردن دندان ها برای جلوگیری از مشکلات دندانی و معاینه سالیانه دندان ها توسط دندانپزشک در زمان بارداری نه تنها خطری ندارد، بلکه توصیه هم می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج