۲۵۴۹۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مکانی: باید قدر هادی را می‌دانستیم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید قدر هادی را قبل از مرگش می‌دانستیم نه اینکه اکنون جلوی دوربین‌های تلویزیونی ابراز همدردی کنیم، زیرا این مسئله دردی دوا نمی‌کند.

خبرگزاری فارس: سوشا مکانی در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان و همچنین بازگشت به تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از امروز در غیاب کاپیتان فقید این تیم صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

مکانی: باید قدر هادی را می‌دانستیم

بعد از اینکه در یک اردوی تیم ملی غایب بودی مجددا به تیم ملی دعوت شدی. در این باره چه صحبتی داری؟

من فقط یک اردو در تیم ملی نبودم آن هم به دلیل محرومیت در سه بازی اول فصل اما مطمئن باشید همه تلاشم را می‌کنم تا در اردوهای بعدی بتوانم نقش مؤثری در تیم ملی داشته باشم. خوشبختانه اردوی تیم ملی خوب پیش رفت و فقط مدتش کمی زیاد بود اما در کل همه چیز به خوبی و با نظم انجام شد. به نظر من تنها نقطه تاریک، نبردن تیم عمان بود چرا که اگر عمان را شکست می‌دادیم شرایط بهتری داشتیم اما هنوز هم چیزی را از دست ندادیم و قطعا در بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم تا صعودمان به مرحله نهایی مسجل شود.

زمانی که همراه با تیم ملی در اردو بودی اتفاق شوکه کننده‌ای رخ داد و آن هم درگذشت ناگهانی هادی نوروزی بود. وقتی این خبر را شنیدید چه حس و حالی در اردوی تیم ملی به وجود آمد؟

امروز قرار است سر تمرین برویم و واقعا برای همه ما سخت است که جای خالی هادی را چه در زمین چه در تمرین و چه در رختکن احساس کنیم. البته من معتقدم که هادی عزیز هنوز هم در بین ماست و هنوز به این باور نرسیدم که دیگر او را نمی‌بینم. من یک سال و نیم در پرسپولیس و سال‌ها در اردوی تیم ملی با هادی زندگی کردم و نمی‌توانم باور کنم که دیگر او را نمی‌بینم. امیدوارم اتفاقی که رخ داده باعث شود تا زنده‌ها قدر همدیگر را بیشتر بدانند.

چطور؟

ببینید بعد از فوت کاپیتان دوست‌داشتنی ما همه داعیه دارند که با هادی صمیمی بودند اما بعد از اینکه او از بین ما رفت تازه یادشان افتاده که هادی نوروزی وجود داشت. بهتر است قدر همدیگر را تا زمانی که زنده هستیم بدانیم نه اینکه منتظر باشیم یک نفر فوت کند و همه بگوییم با او دوست صمیمی بودیم. متأسفانه برخی تا دوربین تلویزیونی می‌بینند با خانواده هادی عزیز ابراز همدردی می‌کنند اما شاید وقتی خود او زنده بود قدرش را نمی‌دانستند. خود من شاید در حق هادی عزیز کوتاهی کرده باشم و الان می‌گویم که ای کاش قدر او را بیشتر می‌دانستم. الان که هادی دیگر بین ما نیست ابراز همدردی کردن و جلوی دوربین مصاحبه کردن دردی از ما دوا نمی‌کند چرا که خود هادی دیگر در بین ما نیست.

به نظر می‌رسد امروز روز سختی برای ملی‌پوشان پرسپولیس خواهد بود چرا که برای اولین بار است در غیاب کاپیتان به درفشی‌فر می‌روند.

واقعا چیزی ندارم که بگویم. نمی‌دانم چطور می‌خواهم به رختکنی بروم که هادی را همیشه آنجا می‌دیدم اما الان باید کمد خالی هادی را ببینیم و این مسئله قابل باور نیست. زمانی که ما در دبی خبر درگذشت هادی را شنیدیم همگی شوکه شدیم به طوری که ۴-۳ روز مربیان تیم ملی با ما صحبت می‌کردند تا از این حال و هوا دربیاییم. اتفاق غیرقابل باوری رخ داد و امروز که سر تمرین می‌رویم قطعا روحیه خوبی نداریم اما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که دست به دست هم بدهیم تا اتحاد و همدلی بیشتری در تیم به وجود آید چرا که با خوشحالی ما روح هادی هم شاد می‌شود چون معتقدم او هنوز بین ماست. هادی کاپیتان ما بوده و هست و قطعا با برد ما خوشحال می‌شود.

این هفته باید بعد از حدود ۲۰ روز تعطیلی لیگ به مصاف صبای قم برویم. نظرت در خصوص این بازی چیست؟

به نظرم این شرایط بد روحی نباید ادامه داشته باشد و همگی باید دست به دست هم بدهیم تا اتفاقات مثبت را رقم بزنیم. در دورانی که فوتبال بازی کرده‌ام تاکنون رفاقت و همدلی که در این پرسپولیس وجود دارد را هیچ‌گاه ندیدم و این مسئله هم به دلیل رفاقتی است که با زحمت کادر فنی در تیم رواج پیدا کرده است. باید از این شرایط استفاده کنیم و دست به دست هم بدهیم تا نتایج خوب بگیریم چرا که اگر نتایج خوبی نگیریم روحیه ۳۰ میلیون هوادار را خراب می‌کنیم. قطعا نتیجه‌گیری ما باعث شادی روح هادی و دل هواداران می‌شود و باید در این شرایط سخت پشت هم باشیم و مطمئن باشید با سه برد پشت سر هم می‌توانیم بهترین نتایج را رقم بزنیم.

به نظر می‌رسد الان همه توان و تمرکز تو بر روی پرسپولیس باشد. اینطور نیست؟

دقیقا همینطور است. چرا که همه تمرکزم را روی پرسپولیس گذاشتم ما دو تیم ملی داریم اول اینکه تیم ملی ایران و دوم تیم ملی پرسپولیس چرا که این تیم چیزی از تیم ملی کم ندارد. من هم همه تمرکزم را روی موفقیت پرسپولیس می‌گذارم و امیدوارم در آینده اتفاقاتی رخ بدهد که با قهرمانی آخر فصل بتوانیم هم آرزوی هواداران‌مان را برآورده کنیم و هم کاپیتان دوست‌داشتنی‌مان را به خواسته‌اش برسانیم.

در پایان اگر صحبت خاصی داری بگو.

امیدوارم هواداران روز جمعه حضور پرشماری در استادیوم داشته باشند و با حمایت از پرسپولیس باعث شوند که هم پرسپولیس برنده شود و هم اینکه روح هادی عزیز در شادی و آرامش باشد. تا پرسپولیس وجود دارد نام هادی نوروزی هم برای ما زنده است و برای شادی روح او هرکاری بتوانیم می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج