۲۵۴۹۶۱
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

آدرس کاسبان تحریم از زبان نماینده دلواپس

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و عضو هیأت رئیسه مجلس در نطقش گفت: دیروز روز خوبی برای مجلس شورای اسلامی نبود. حتما می‌پرسید چرا؟ مهمترین طرح سیاست خارجی و امنیت ملی در عرض کمتر از ۱۵ دقیقه تعیین تکلیف شد. طرحی که در برخی موضوعات ایران را تا ابد متحد می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و عضو هیأت رئیسه مجلس در نطقش گفت: دیروز روز خوبی برای مجلس شورای اسلامی نبود. حتما می‌پرسید چرا؟ مهمترین طرح سیاست خارجی و امنیت ملی در عرض کمتر از ۱۵ دقیقه تعیین تکلیف شد. طرحی که در برخی موضوعات ایران را تا ابد متحد می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین تصریح کرد: برجامی که ماحصل ۲۲ ماه مذاکرات است را نباید در ۱۵ دقیقه راجع به حداکثر سازی فرصت‌ها و حداقل‌سازی تهدیدها وقت گذاشت.

وی در ادامه مطلب خود متذکر شد: واژه کاسب کلیدواژه محبوب نگاه رئیس جمهور محترم است. کاسبان تحریم بیشترین واژه مصرف‌کننده سیاسی را در ادبیات ایشان دارند. پیشنهاد من این است که صدا و سیما به منزل منتقدین برود و از منزل آنها مستندی تهیه کند و از املاک و ویلا و خودروهایی که در اختیار آنها دارند را ثبت تصویر کند.از آن طرف به منزل کسانی برود که این واژه را زیاد استفاده می‌کنند و از منزل، املاک، ویلا و خودروهای آنها ثبت تصویر کنند. آنوقت حجم کاسبی افراد کاملا برای مردم مشخص می‌شود.

بذرپاش در ادامه افزود: راستی‌ازمایی این موضوع با قوه قضائیه کاسب تحریم آنانند که با آن از مردم رای گرفته‌اند. یعنی با استفاده از تحریم و قول رفع آن از مردم رای گرفته‌اند. کاسب تحریم آنانند که عملکرد رئیس خود را پشت تحریم‌ها پنهان می‌کنند و پاسخگوی عملکرد ضعیف خود نیستند.

وی عنوان کرد: کاسب تحریم آنانند که به فکر مردم نیستند که به گفته ۴ وزیر خود دولت ۱۸۸ میلیارد تومان ارزش بورس کاهش یافت و روزی ۳۵۰ میلیارد تومان دارایی‌های مردم در بورس از بین رفت. کاسب تحریم آنانند که در گذشته می‌گویند ۲۰ درصد مشکلات از تحریم است و ۸۰ درصد مشکلات مدیریتی است و الان این مثال را کاملا وارونه جلوه می‌دهند.

این نماینده تاکید کرد: کاش اینقدر که شدید منتقدان را به باد نیش و طعنه می‌گرفتید در مقابل رژیم سعودی هم به همین میزان که به ملت ایران ظلم روا داشتند و ملت‌های منطقه را به خاک و خون کشیده، شدیدتر رفتار می‌کردید.

وی افزود: کاسب تحریم آنانند که در اوج تحریم ملت ایران مجوز صرافی گرفته‌اند و کلی از این محل عایدی نصیب‌شان شد. حال شریک نفتی شرکت هالیبرتون مدعی زیان علیه مردم ایران شده است؟

بذرپاش گفت که ملت ایران کاسبان را خوب می‌شناسد آن زمان که به رئیس‌جمهور سابق اعتراض کردند که چرا از خاوری استفاده نموده‌ای این روزها را می‌دیدند. خاوری در دور دوم انتخابات ۸۸ اطلاعیه دفاع از آقای هاشمی را صادر کرد و حال به کانادا گریخته است. اعتراض آن موقع به دولت وقت از این جنس بود.

بذرپاش تاکید کرد:‌سخن آخر من خطاب به نیروهای مومن و انقلابی است. رشادت و دلسوزی شما برای این ملت و سرزمین تاثیر می‌کند. اگر بخواهیم ملی‌گرایی را هم نام ببریم از شما بهتر نامی در ذهنم نیست. شما نخبگان ملی این کشور هستید و دلتان برای آسایش، آرامش و امنیت و فرهنگ و دین مردم می‌تپد. عیبی ندارد ما را افراطی بخوانند تاریخ همیشه اینگونه بوده است. مگر صحابه امیرالمومنین را افراطی نمی‌دانستند. مگر عمار، میثم، مقداد، سلمان و مالک اشتر نخعی را افراطی نمی‌دانستند.

وی در خاتمه اظهار داشت: گزینه مطلوب اینها ابوموسی اشعری است. مگر اینها خمینی کبیر را افراطی نمی‌خواندند. حال نظاره کنید در تاریخ کدام‌ها ماندگارترند. همین‌ها که افراطی می‌خواستند یا اینها زندگی ائمه را همانگونه که می‌خواهند تحلیل می‌کنند مگر خیلی از رزمندگان و جانبازان و ایثارگران را افراطی نمی‌دانستند و خود را ملی‌گرا ولی نمی‌دانم چرا در زمان دفاع از سرزمین که شرط اول ملی‌گرایی است که پیش از آن همه احساس تکلیف کردند و برای درس خواندن به آمریکا و اروپا رفتند. پس خواهشا از ملی‌گرایی حرفی نزنید چرا که به قواره‌تان نمی‌آید. تا سایه رهبری بالای سرماست این کشور امن است و امان است و مطمئن.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مغالطه ممنوع

    • رضا

      ایشالا در اسفند ماه معلوم میشه مردم چه کسانی رو کاسبان تحریم میدونن
      اندکی صبر اسفند نزدیک است...

    • Amir

      فقط کاسبان تحریم شدیدا ناراحتن

    • بدون نام

      افرین به غیرت وتعصب وشهامتت بزرگمرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج