۲۵۴۹۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیش‌ بینی وزش باد شدید در تهران

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به وقوع وزش باد و بارش پراکنده روزهای پنج‌شنبه و جمعه در سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمال شرق کشور، از کاهش ۶ درجه‌ای دما در برخی استان‌ها از روز شنبه خبر داد و افزود: برای استان تهران وزش باد شدید در روز پنج‌شنبه پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به وقوع وزش باد و بارش پراکنده روزهای پنج‌شنبه و جمعه در سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمال شرق کشور، از کاهش ۶ درجه‌ای دما در برخی استان‌ها از روز شنبه خبر داد و افزود: برای استان تهران وزش باد شدید در روز پنج‌شنبه پیش‌بینی شده است.

احد وظیفه با اشاره به اینکه بررسی داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور است، گفت: امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر، برخی مناطق شمال غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه این موج روز پنج‌شنبه در سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمال شرق کشور فعال خواهد بود، افزود: از بعدازظهر روز جمعه با تقویت جریان‌های شمالی و گذر موج بعدی تراز میانی، در شمال غرب، برخی مناطق غرب، ارتفاعات البرز و سواحل دریای خزر ابرناکی، رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه انتظار می‌رود با ورود این موج از شنبه در مناطق ساحلی دریای خزر و استان اردبیل و آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی کاهش دمای هوا بین ۳ تا ۶ درجه سلسیوس در روزهای شنبه و یکشنبه کاهش یابد، اظهار کرد: در این مدت ارتفاعات شمالی البرز و استان اردبیل در برخی ساعات به ویژه در جاده‌های کوهستانی مه‌آلود خواهد بود. همچنین طی امروز و فردا در برخی استان‌های هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان، به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در ادامه در مورد وضعیت هوای استان تهران گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد، در ارتفاعات بارش پراکنده با بیشینه و کمینه دمای ۲۷ و ۱۷ درجه سانتیگراد است. همچنین آسمان این استان در روز پنج‌شنبه صاف، در پاره‌ای نقاط افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و در روز جمعه صاف، اوایل شب افزایش ابر، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۶ و ۱۶ و ۲۶ و ۱۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج