۲۵۵۰۲۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نصرالله: از مقاومت فلسطین حمایت می کنیم

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به شهامت و جانفشانی جوانان فلسطینی در چند روز اخیر تأکید کرد که این جنبش از مقاومت ملت فلسطین و انتفاضه حمایت کامل می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به شهامت و جانفشانی جوانان فلسطینی در چند روز اخیر تأکید کرد که این جنبش از مقاومت ملت فلسطین و انتفاضه حمایت کامل می‌کند.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنان خود به‌مناسبت شب اول از دهه محرم تأکید کرد مقاومت لبنان از انتفاضه ملت فلسطین حمایت کامل می‌کند.

جنبش اخیر ملت فلسطین شبیه به انتفاضه سوم است

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه با اشاره به خیزش چند روز اخیر ملت فلسطین ابراز کرد: در فلسطین شاهد جنبشی هستیم که شبیه به انتفاضه سوم است.

سید حسن نصرالله در ادامه با اشاره به مسئولیت دنیای اسلام در حمایت از ملت فلسطین، گفت: از همگان می‌خواهم تا با تمامی امکانات خود از ملت فلسطین حمایت کنند و از سر مسئولیت با مقاومت فلسطین تعامل کنند.

فلسطینی‌ها سطح بالایی از شهامت و جانفشانی را به نمایش گذاشتند

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به مشکلات عمیق در خاورمیانه گفت: ملت‌های منطقه ما باید خود مسئولیت را قبول کنند، و با ایثار و مقاومت خود و بدون انتظار از طرف دیگری سرنوشت خود را رقم بزنند.

وی همچنین با اشاره به فداکاری‌های جوانان فلسطینی در چند روز اخیر، گفت: فلسطینی‌ها سطح بالایی از شهامت، تحمل و جانفشانی را به نمایش گذاشتند.

از سکوت کشورهای اسلامی در مورد فاجعه منا متأسفیم

نصرالله همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فاجعه منا، گفت: از سکوت کشورهای اسلامی در مورد حادثه منا متأسف هستیم و این فاجعه اوج بی‌توجهی عربستان سعودی را به شعائر مقدس دینی و خون مسلمانان نشان می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به کوتاهی عربستان سعودی در اداره مراسم حج گفت: بعد از شکست عربستان در اداره مراسم حج ما خواستار تحقیق در مورد فاجعه منا هستیم.

سال کنونی در لبنان با شکست تمامی راه‌ها برای احیای حکومت به پایان رسید

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به مشکلات داخلی لبنان و تأخیر در انتخاب رئیس جمهور گفت: سال کنونی در لبنان با شکست تمامی راه‌حل‌ها برای احیای حکومت به پایان رسید و الآن دو نکته مثبت داریم که شامل ثبات امنیتی و دیگری گفت‌وگوها است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج