۲۵۵۰۴۶
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

جزییات دقیق از نحوه شهادت سردار همدانی

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه نحوه شهادت سردار همدانی ر تشریح کرد.

پایگاه خبری انتخاب: مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه نحوه شهادت سردار همدانی ر تشریح کرد.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم ختم سردار شهید حسین همدانی که در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار شد، بیان داشت: در زمانی که کفر در مقابل اسلام قرار گرفته و تمام استکبار برای نابود کردن فرهنگ اهل البیت منسجم شده و تمام مظاهر دنیا ما را به سمت خودش می کشد نام شهادت مانند باران رحمت الهی بر سرزمین خشکیده دل می تابد و آن را سرزنده می کند.

وی با بیان این که اگر فرهنگ شهادت نبود اسلام و فرهنگ اهل بیت به ما نمی رسید، خاطرنشان ساخت: تفاوت شیعه با سایر مکاتب در انتظار و شهادت است که خط سبز انتظار افق را روشن می کند و خط سرخ شهادت شیعیان را به سمت آن افق حرکت می هد.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به مبارزات شهید همدانی قبل از انقلاب بیان کرد: شهید همدانی در مبارزات قبل از انقلاب نقش مؤثری داشت و بعد از انقلاب اسلامی در تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار شهیدان متوسلیان، همت و سایر شهدایی که هسته اولیه لشکر ۲۷ محمد رسول الله بودند تلاش شبانه روزی داشت.

وی ادامه داد: اخلاص شهید همدانی زبانزد همگان بود و در کنار اخلاص قاطعیت ایشان به عنوان یک صفت برجسته به چشم می خورد؛ حضور شهید همدانی در دفاع مقدس روح پر تلاطم ایشان را اقناع نکرد و بعد از دفاع مقدس در جنگ نرم و مبارزه با جریان های انحرافی نقش مؤثری داشت.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که اکنون در فضای مجازی یک جریان پلید نسبت به شهید همدانی فعالیت می کند اظهار داشت: فتنه گرانی که در سال ۸۸ از شهید همدانی ضربه خورده اند در فضای مجازی مطرح کرده اند ایشان در عملیات و سوریه شهید نشده است بلکه تصادف کرده است.

وی در مورد طریقه شهات شهید همدانی بیان داشت: با رگبار بستن ماشین توسط داعش چشم چپ ایشان مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و راننده نیز کنترل ماشین را از دست می دهد در نتیجه ماشین واژگون می شود و سردار همدانی به شهادت می رسد.

حجت الاسلام ذوالنور خاطرنشان ساخت: شهید همدانی در دوران جنگ نرم در امید دادن به نیروهای خودی بسیار مؤثر بود؛ از زمانی که جنگ نیابتی آغاز شد استکبار به دلیل این که از نظریه جنگ تمدن ها نتیجه نگرفتند این نظریه را به جنگ درون تمدنی تغییر دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطمه زهرا

      سلام
      خیلی ناراحت شدم
      خدا بیامرزتشون و به خانوادشون صبر بده
      خوشا به سعادتشون
      اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    • سید محمد نارویی

      سلام.بر مرد مرد .سلام بر دلیر مرد مرد.سلام بر آقایم سردار همدانی مرد.مردی که به خاطر فرمان آقآیمآن مولایمان امام خامنه ای بخاطر دفاع از حرم حضرت ذینب که قریب بود رفت تا دفاع کند.درود به روحش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج