۲۵۵۱۲
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

همخوانی «صادقی» و «جهانبخش» لو رفت!

انتشار ویدئویی کوتاه از همخوانی بابک جهانبخش و رضا صادقی که از ظهر دیروز روی سایت های اینترنتی قرار گرفته، باعث شد حرف و حدیث هایی که درمورد همکاری این دو هنرمند به گوش می رسد، تا حد زیادی قطعی به نظر برسد.

همخوانی «صادقی» و «جهانبخش» لو رفت!

تماشا: نزدیک شدن تاریخ نهایی انتشار آلبوم های بزرگان پاپ، مترادف است با شروع حرف و حدیث های مختلف درمورد محتویات آلبوم های جدید. این اتفاق در مورد بسیاری از آلبوم های پاپ در سال های گذشته افتاده و حاشیه های فراوانی را برای صاحبان اثر در پی داشته است.

حاشیه هایی که البته در میزان فروش این آلبوم ها، نقشی مهم بازی کرده و باعث شده عده بیشتری سراغ آن بروند. بازار این روزهای پاپ، روزهای خوبی را در حال سپری کردن است و حضور آلبوم های تعداد زیادی از هنرمندان این عرصه باعث شده مخاطبان موسیقی انتخاب های موسیقایی فراوانی را برای این روزهایشان داشته باشند.

همخوانی «صادقی» و «جهانبخش» لو رفت!

در این بیان انتشار ویدئویی کوتاه از همخوانی بابک جهانبخش و رضا صادقی که از ظهر دیروز روی سایت های اینترنتی قرار گرفته، باعث شد حرف و حدیث هایی که درمورد همکاری این دو هنرمند در آلبوم «من و بارون» بابک جهانبخش به گوش می رسد، تا حد زیادی قطعی به نظر برسد.

در این ویدئو جهانبخش و رضا صادقی در استودیویی در حال ضبط قطعه ای دوصدائقه در کنار هم دیده می شوند و با انرژی فراوان مشغول خواندن قطعه «من و بارون» هستند. قطعه ای که گفته می شود در آلبوم جدید بابک جهانبخش گنجانده شده و این خواننده به موفقیت آن بسیار امیدوار است.


«من و بارون»

«چی شده»، «بی اسم»، «احساس» و «زندگی من» آلبوم هایی است که تا به حال با صدای بابک جهانبخش در بازار موسیقی کشور منتشر شده و آلبوم جدید این خوانده که «من و بارون» نام دارد قرار است در ابتدای خرداد ماه سال جاری در بازار موسیقی کشور منتشر شود.

آلبومی که از مدت ها قبل خبرهایی مبنی بر حضور یک خواننده مهمان در آن شنیده می شد انتشار این فایل ویدئویی باعث شد نام آن خواننده مهمان به نوعی پرده برداری شود و «رضا صادقی» پس از حضور در آلبوم «تو محکومی به برگشتن» خشایار اعتمادی، این بار در یک کار دوصدائه دیگر نیز حضور داشته باشد.

پس از قطعی شدن این همکاری با انتشار این ویدئو، از ظهر دیروز در سایت های هواداری این دو خواننده بلبشویی به پا شده و دوستداران صادقی و جهانبخش واکنش های جالبی در این باره داشته اند.

درمورد جزئیات این آلبوم حضور خبر چندانی به بیرون درز نکرده ولی حضور بزرگانی چون کوشان حداد در بخش تنظیم و یاحا کاشانی در بخش ترانه سرایی، در این آلبوم قطعی شده است.


جهانبخش: حس صدای رضا را خیلی دوست دارم

بابک جهانبخش در این چند ماه کمتر حاضر شده درمورد آلبوم جدیدش اظهارنظر کند و عقیده دارد که خود کار باید به قدری قوی باشد تا بتواند مخاطبان را راضی نگه دارد.

او در مورد همکاری با رضا صادقی در آلبوم جدیدش گفت: «من ور ضا یک دوستی صمیمانه و قدیمی را با هم داشتیم و من به شخصه صدای رضا صادقی را خیلی دوست دارم. صدای رضا به کارها و حس من خیلی نزدیک است. یک رضایت دو طرفه در ارجایی شدن این پروژه بود که هر دوی ما را برای انجام این کار دلگرم کرد. امیدوارم مورد توجه مخاطبان موسیقی قرار بگیرد.»

این خواننده درمورد زمان انتشار آلبوم جدیدش نیز گفت: «با صحبت هایی که با تهیه کننده آلبوم آقای محمدرضا خانزاده داشته ایم احتمالا آلبوم اوایل خرداد ماه در بازار موسیقی منشتر می شود. ولی تاریخ دقیق قطعا در آینده ای نزدیک از سوی ایشان در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Sanaz

      من بابک رو بیشتر از صادقی دوست دارم !

      پاسخ ها

      • Sadaf

        me toooooooooooooooooooo

      • Sanaz

        میدونی چیه ؟
        صدای بابک نه بالا هست نه پایین !
        یه حس خاصی تو صداش داره

      • جابر

        برو بابا
        رضا جون و عشقهههههههههههههه!؟!!!!!!!!!!!

      • صورتی

        منم همینطور
        اما صادقی آهنگای قدیمیشو خیلی دوس داشتم

    • hiva

      ولی من از هیچکدوم خوشم نمیاد اومدم توی این پیج که فقط سلامی عرض کنم !!! :)

      پاسخ ها

      • صورتی

        علیک سلام هیوا جان

      • Sanaz

        علیــک !

    • زی زی

      علیک سلام هیواجون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج