۲۵۵۱۴۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نسل جدید لوازم جانبی اپل معرفی شد

همزمان با معرفی آی‌مک‌های جدید، شرکت اپل از نسل جدید لوازم جانبی این کامپیوترها، یعنی Magic Keyboard، Magic Mouse ۲ و Magic Trackpad ۲ پرده‌برداری کرد.

مجله دیجی کالا: همزمان با معرفی آی‌مک‌های جدید، شرکت اپل از نسل جدید لوازم جانبی این کامپیوترها، یعنی Magic Keyboard، Magic Mouse ۲ و Magic Trackpad ۲ پرده‌برداری کرد.

نسل جدید لوازم جانبی اپل معرفی شد

کیبورد Magic Keyboard، نسخه‌ی به روز شده‌ی Wireless Keyboard قبلی اپل است. کیبورد جدید، برخلاف مدل پیشین، دارای باتری داخلی قابل شارژ بوده و توسط درگاه «لایتنینگ» (Lightning) شارژ می‌شود. اپل ادعا کرده که باتری این کیبورد با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا یک ماه شارژدهی کند. کلیدهای این کیبورد از همان مکانیسم قیچی (Scissor) استفاده شده در کلید‌های لپ‌تاپ‌های مک‌بوک امسال استفاده می‌کند. در ضمن فونت کیبورد جدید هم عوض شده است.

نسل جدید لوازم جانبی اپل معرفی شد

قیمت مجیک کیبورد معادل ۹۹ دلار خواهد بود.

نسل جدید لوازم جانبی اپل معرفی شد

محصول دوم، تاچ پد Magic Trackpad ۲ نام دارد که همانند مدل قبلی، به یک باتری قابل شارژ داخلی مجهز شده است. ترک‌پد جدید همانند ترک‌پد لپ‌تاپ‌های مک‌بوک از قابلیت تشخیص فشار (Force Touch) بهره می‌برد. در زیر این تاچ‌پد، چهار حسگر قرار دارد که می‌توانند میزان فشارهای وارد شده را تشخیص دهند و به کمک آن می‌توان از فرمان‌های چند لمسی جدید سیستم‌عامل OS X استفاده کرد.

ترک‌پد جدید ۳۰ درصد بزرگ‌تر از مدل گذشته است و تمامی سطح آن (لبه به لبه)، قابلیت تشخیص لمس را دارد. این دستگاه با قیمت ۱۲۹ دلار عرضه خواهد شد.

نسل جدید لوازم جانبی اپل معرفی شد

آخرین محصول معرفی شده، مدل جدید ماوس معروف Magic Mouse است. مدل جدید که با نام Magic Mouse ۲ معرفی شده، همانند مدل قبلی از باتری داخلی قابل شارژ استفاده می‌کند ولی درگاه لایتنینگ مجیک ماوس ۲ در زیر آن قرار داده شده است؛ بنابراین هنگام شارژ شدن ماوس، نمی‌توان از آن استفاده کرد.

بدنه‌ی مجیک ماوس ۲ سبک‌تر شده و سطح رویی آن، اصطکاک کمتری با دست ایجاد می‌کند، بنابراین دستورات چند لمسی با سرعت و راحتی بیشتری اجرا خواهند شد.

Magic Mouse ۲ قیمتی معادل ۷۹ دلار خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج