جاباما
۲۵۵۱۷
۵۷ نظر
۵۰۶۲
۵۷ نظر
۵۰۶۲
پ

مرد من پر از زندگی است

سحر دولتشاهی از رامبد جوان مي‌گويد

تا حالا شده بازیگری را روی صفحه تلویزیون یا پرده سینما ببینید و به دلتان بنشیند و بعد زمان بگذرد و روزی آن ستاره مشهور همسرتان شود.

سحر دولتشاهی از رامبد جوان مي‌گويد

سحر دولتشاهی از رامبد جوان مي‌گويد

برترین ها: تا حالا شده بازیگری را روی صفحه تلویزیون یا پرده سینما ببینید و به دلتان بنشیند و بعد زمان بگذرد و روزی آن ستاره مشهور همسرتان شود. بله، به‌نظر باورنكردنی می‌آید اما این داستان زندگی سحر دولتشاهی است؛ همسر رامبد جوان كه وقتی او را در سریال «خانه سبز» می‌بیند از او خوشش می‌آید و بعد از آن همیشه كارهایش را دنبال می‌كند تا اينكه چرخ زمان می‌گردد و همه دنیا دست به دست هم می‌دهند تا این زوج خوشبخت سر راه هم قرار بگیرند و دختر داستان ما با مرد رؤیاهایش ازدواج كند. اگر می‌خواهید بیشتر درباره این ازدواج سینمایی و زندگی مشترك قهرمانان آن بدانید گفت‌وگوي ما را با سحر دولتشاهی از دست ندهید.


داستان ازدواج زیبای ما

درباره آشنایی با همسرتان، رامبد جوان، بگویید. قبل از آشنایی نزدیك درباره او چه نظری داشتید؟

رامبد جزو بازيگراني بود كه هميشه كارش را دنبال مي‌كردم. يادم هست وقتي «خانه سبز» را مي‌ديدم خيلي از او خوشم مي‌آمد. اينطور نبود كه بگويم مي‌دانستم يك روز قرار است با هم آشنا شويم و ازدواج كنيم؛ اما هميشه احساس خاصی داشتم. به‌نظرم آدم مثبت و دوست‌داشتني‌اي می‌آمد. دوستان مشترك زيادي داشتيم و دورادور همديگر را مي‌شناختيم تا اينكه بالاخره وقتش رسيد.

كم‌كم حواسمان بيشتر به هم جلب شد تا بالاخره كار به ازدواج كشيد. من هميشه به ازدواج كردن معتقد بودم. انگار ازدواج خودش پيش مي‌آيد و آنطور نيست كه خيلي برايش برنامه‌ريزي كرد. من مي‌دانستم دوست دارم تشکيل خانواده بدهم و خانواده خودم را داشته باشم و هميشه به چشم يك كار خلاقانه به آن نگاه مي‌كردم و خوشبختانه پيش آمد. از قبل نسبت به ازدواج پيش‌داوري نداشتم، مي‌دانستم و از ديگران هم شنيده بودم كه وقتي پيش مي‌آيد خودت مي‌فهمي كه درست است و واقعا براي من هم همين‌طور بود. برخي ملاك‌هاي كلي داشتم مثل اينكه خيلي اختلاف طبقه اجتماعي و اقتصادي و سني عجيب و غريب وجود نداشته باشد.


بهترين سياست، صداقت است

این پیوند باعث پیوند كاری شما هم شده است؟

ترجيح مي‌دهم كه هر كدام مسير خودمان را در كار داشته باشيم. اينكه ما زن و شوهر هستيم به اين معني نیست كه همواره بايد با هم كار كنيم؛ هرچند به هر حال احتمال همكاري بين ما زياد پيش خواهد آمد، ولي هر دو خيلي حرفه‌اي به قضيه نگاه مي‌كنيم. يعني درست است ما در خانه‌مان خيلي درباره كار با هم صحبت مي‌كنيم ولي سركار واقعا شغلمان است و به آن حرفه‌اي نگاه مي‌كنيم.

این حرفه ای یعنی چه؟

سعي مي‌كنم زندگي‌ام را مديريت كنم چون به‌نظرم سياست لازمه روابط است و بهترين سياست را هم صداقت مي‌دانم. در رابطه زناشويي‌ هم هميشه آنطور كه فكر كردم درست است عمل كردم. خيلي وقت‌ها مشكلاتي بوده كه سعي كردم به رامبد منتقل نكنم و خودم حل كنم. اما اصولا وقتي با رامبد كار مي‌كنم انگار مسئوليت مضاعفي نسبت به كارهاي ديگرم دارم چون مرتب بايد حواسم باشد كه زن كارگردان نباشم و فكر نكند من به واسطه او آنجا هستم. شايد من در كارهاي ديگر خيلي راحت نظر بدهم، مخالفت يا بدقلقي بكنم و... اما سركار رامبد خيلي رعايت مي‌كنم چون آدم‌ها از قبل يك گاردي در اين مورد دارند.


يك مرد پر از زندگي

بعد از اينكه رامبد به من پيشنهاد ازدواج داد آمد با پدرم صحبت كرد بعد هم خواستگاري انجام شد اما عروسي و مراسم ديگر را به آن شكل مرسوم و مفصل نگرفتيم و جشن ازدواجمان خيلي كوچك، مختصر و مفيد بود. ما تصميم گرفتيم سفر برويم و سفرهاي خوبي هم رفتيم. واقعا نمي‌دانم مهم‌ترين ويژگي رامبد كه به او اعتماد كردم چه بود. چیزی كه مي‌دانم رامبد به‌شدت بامحبت و پر از زندگي است و اين روحيه‌اش من را تحت‌تأثير قرار داد و هنوز هم مرا تحت‌تأثير قرار مي‌دهد.


همسایه‌های عزیز ما

سعي مي‌كنم بتوانم در قلب اين بي‌نظمي، نظم خاص خودم را ايجاد كنم. مثلا خيلي دوست دارم ساعت خواب منظم و درستي داشته باشم چون به‌نظرم خواب كافي در زمان خودش و بموقع در سلامت بدن بسيار مؤثر است. گاهي كه خيلي سركار هستم، مي‌بينم اين بي‌خوابي و بدخوابي چقدر آدم را كسل و خسته مي‌كند. خيلي وقت‌ها مي‌شود رامبد شب كار است و من روز كار هستم سعي مي‌كنم بين آنها نظمي ايجاد كنم و زماني براي خودمان بگذارم؛ حالا نمي‌دانم چقدر موفق هستم. خانواده‌ام خيلي برايم مهم هستند. خوشبختانه تقريبا با پدر و مادرم همسايه هستيم و سعي مي‌كنم فاصله زيادي بين ديدارهايمان نيفتد همين‌طور براي خانواده همسرم وقت مي‌گذارم و خيلي هم دوست‌شان دارم ولي تا جايي كه بتوانم و اميدوارم جاهايي هم كه نمي‌توانم همه آنها ما را ببخشند؛ اما به هر حال خانواده‌ها از اولويت‌هایم است.


خلاقیت در زندگی زناشویی‌

دغدغه‌هاي مهمي در زندگي دارم. همانقدر كه دوست دارم در كارم موفق باشم، دوست دارم درست و خلاقانه زندگي كنم. به‌نظرم هنرمند بودنم نبايد تنها در شغلم و محدود به كارم باشد، بايد زندگي هنرمندانه داشته باشم؛ به خصوص اينكه من به دليل كارم معذوراتي دارم. مثلا كارم از نظر زماني بي‌نظم است و خيلي چيزها روي روال و مسير زندگي معمول نيست، بنابراين من بايد تصميم‌هايي بگيرم كه همه چيز را در زندگي‌مان سالم، تازه و سرحال نگه دارم و اگر بتوانم در اين رابطه موفق باشم برايش ارزش قائلم. زندگي شخصي را تازه نگه‌داشتن و خوشبختي را در آن جاري كردن كار آساني نيست و هوش و خلاقيت مي‌خواهد. بعضی وقت‌ها به رامبد مي‌گويم خوشحالم آدمي هستم كه شب راحت مي‌خوابم. خوشحالم كارهايي را كردم كه به آنها اعتقاد داشتم و مرزهايي كه براي خودم قائل بودم را رد نكردم.


حتما بچه‌دار خواهم شد

من خيلي دوست دارم بچه داشته باشم يعني شكي در اين‌باره ندارم. ولي شايد جسارتم كم شده، مثلا تهران خيلي من را مي‌ترساند، فكر مي‌كنم اين شهر هر روز ترسناك‌تر مي‌شود. با خودم فكر مي‌كنم حاضري بچه‌ای را به دنيا بياوري كه براي رفتن به پارك يا خانه مادربزرگش ۳ساعت در راه رفت و برگشت باشد؟ تا ۱۰سال ديگر در این هوا می‌توان نفس كشید؟! از اين‌جور چيزها و از پاسخ اين پرسش‌ها مي‌ترسم. تصميم بچه‌دار شدن را دارم ولي مي‌خواهم سعي كنم شرايط بهتري براي آمدن او ايجاد كنم.


زندگي سالم ما

ورزش عضو هميشگي زندگي‌ام است اما ميزان آن بستگي به وقتم دارد؛ حالا از يك پياده‌روي ساده بگيريد تا اگر برسم يك ساعتي يوگا كنم يا شنا بروم و... به ورزش خيلي اعتقاد دارم. خيلي وقت‌ها اگر فعاليت بدني نداشته باشم اصلا مغزم كار نمي‌كند. كلا از بدنم مراقبت مي‌كنم البته نمي‌توانم صد درصد بگويم هميشه حواسم است اما حداقل وقتی در خانه هستم حواسم به برنامه غذايي‌‌مان هست و سعي مي‌كنم غذاي‌مان سالم باشد و در برنامه غذايي‌مان حتما انواع سبزي و مواد سالم باشد چون به هر حال سلامت و مراقبت از بدن براي ما با توجه به شغلي كه داريم لازم است يعني به نوعي بدن ‌ما ابزار كارمان است، بنابراين هميشه بايد سالم و سرحال باشيم؛ حتي وقتي سركار نيستيم چون هر لحظه ممكن است كار پيش بيايد. نمي‌توانم خودم را رها كنم زيرا اشتباه محض است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الناز

      خیلی خیلی دوسشون دارم .هم رامبد و هم همسرشون رو

      پاسخ ها

      • سی سی

        خب،این جور افراد در مردم هم تأثیر زیادی دارند و این باعث میشه واقعا بین اغلب مردم خوب جلوه کنند!

      • هلیا

        من خانم سحر و اقای رامبود رادوست دارم من ازفیلم مسافران را خیلی خیلی دوست دارم که کارگردان ان رامبود است

      • بدون نام

        طلاق داده است برای نگار جواهریان یک فیلم هم باهاش ساخت نگار بابای نگار از غصه ازدواج دخترش با زن سوم بودن رق کرد

    • کیمیا

      من خیلی دوسشون دارم.

    • بدون نام

      khilia migan man shabie sahar dolat shahiam,,,nemi2nam chera??!!

      پاسخ ها

      • کیمیا

        ماکه قیافتوندیدیم...حالااگه هستی خوش بحالت...

      • کیمیا

        ماکه توروندیدیم ولی اگه شبیهش هستی خب خوش به حالت...

    • fire flower

      كار هاي رامبد جوان شادي و نشاط خاصي داره.
      مخصوصا ورود آقايان ممنوع!!!!!

    • lvndj

      برنامه گپ از کدوم کانال پخش میشه؟

      پاسخ ها

      • Raha

        az shabake ifilm

      • رها

        آی فیلم

    • نازنین

      سلام منم این دو بازیگر خوب و دوست داشتنی رو دوست دارم ایشاالله که همیشه موفق و موید باشند و شاهد کارهای بهتری از این دو عزیز باشیم.

    • ناشناس

      جالبه من مردی رو ملاقات کردم که خیلی شبیه رامبد جوان بود حتی صداشو شخصییتش

    • رزیتا

      برای این زوج دوست داشتنی آرزوی موفقیت وشادی دارم .چقدر به هم میان

      پاسخ ها

      • شیما

        اون سه نفر واسه چی منفی دادن چون آرزوی خوشبختی کرده بعضیا چقدر بخیلن اه اه

    • Eli

      خیلی به هم میان. هر دو مهربون و خوش خنده

    • sahar

      sahar jooon rambod khan kheili kheili ziyad doseton daram.

    • شکیبا

      رامبد جوان و زنشو یه زمانی دوس داشتم اما یه کاری کردن که دیگه دوسشون ندارم

      پاسخ ها

      • a.m

        چی کار؟

      • Sanaz

        چیکار کردن مگه ؟

      • شکیبا

        خیلی خودشون رو میگیرن .....
        از نزدیک ببینیشون دیگه دوسشون نداری ...!

    • Raha

      Man har 2shuno kheyyyli ziad dus daram,ishalla hamishe khoshbakht bashan kheyli baram jaleb bud ke Sahar 2latshahi az kheyli zaman ghabl be Rambod alaghe dashte

      پاسخ ها

      • Arash

        2Latshahi!!!2Latshahi!!!baba ebtekar amal.....

    • nazanin

      من فقط بازیهاشون رو دیدم که قالبا موفق بوده اما ذاتا ادمی هستم که اعتقاد دارم هیچکس ادعا نمیکنه که ماستش ترشه!

    • سپیده

      جفتشون انرژی مثبت میدن

    • ارش

      بابا يكي رزيتا غفاري رو بگه گناهداره به خدا

    • sadaf

      چهره این خانم کوچکترین ظرافت و زیبایی نداره و بازیش هم خیلی بی روح و خشنه!
      وقعا چرا رامبد جون باهhش ازدوج کرده؟؟!!
      اینجاست که آدم تاثیر انرژی مثبت رو میفهمه
      حتم اونقدر فکر دختره قوی بوده که ....

      پاسخ ها

      • laya

        صدف عزیز فکر کنم این ضرب المثل رو شنیدی که علف باید به دهن بزی شیرین بیاد نه شما و اطرافیان....مهم اینه که آقای جوان و خانم دولتشاهی از لحاظ روحی با هم مشکل ندارند..

    • laya

      من بازی هر دوتاشون رو دوست دارم.

    • راود

      شاید عجیب باشه که بگم اصلا بهم نمی آیید.

    • بدون نام

      خدا درو تخته را خوب جور کرده
      هر دوشون خل چلن!!!!

    • آیسان

      خیلی دوستشون دارم . امیدوارم همیشه خوش باشن

    • پریسا

      من عاشق شخصیت رامبد هستم
      از زنش زیاد خوشم نمیاد ولی حتما یه چیزی داشته که رامبد باهاش ازدواج کرده
      امیدوارم خوشبخت بشن

    • مرتضی

      رامبد ماهه

    • ناشناس

      رامبد جوان برخلاف انچه به نظر مي آيد انسان متبكر واز خود راضي است بايد بيرون از فيلم انسانها را ديد وشناخت .او فكر مي كند كه حق دارد به خاطر بازيگري به بقيه فخر بفروشد .البته شايد در سالهاي اخير چنين شده باشد .

    • ترمه

      امیدوارم در اینده بچشونم بازیگر بشه

    • باران

      خیلی به هم می این

    • لیلا

      رامبد وسحر خیلی به هم میان.

    • بدون نام

      Kheyli shabihe ham hastid va be ham miyaym az khoshbakht bodaneton khoshhal mishavam va Kare vorode aghayan mamnoo aali bod

    • آتوسا

      راسته که میگن از هم طلاق گرفته اند؟

    • Luthien

      حالا که طلاق گرفتن این مطلب خیلی مسخره به نظر میاد!

    • نمیگم

      الان که دیگه تلاق گرفتین ولی مسافران خیلی خود بود

    • غزل

      واقعا طلاق گرفتن....من که باور نمیکنم....از دوتا دونه عکس که نمیشه گفت یکی طلاق گرفته..

    • بدون نام

      رامبد جوان خجالت نمیکشه

    • معصومه

      منم واقعا متاسفم بخاطر جدایی سحر و رامبد

    • پارسا بروجرد

      من علاقه خاصی به خانوم دولتشاهی دارم شخصیت عالی دارن

    • فاطمه رضایی

      عاشق رامبدو اگه 100تازنم بگیره

    • ملي

      بله زوج خوبي هستن ولي چرا از هم جدا شدن اخه

    • فاطمه

      واقعا مطمن هستین که طلاق گرفتن؟؟؟؟؟

    • آتوسا

      سلام به نظر من هردو زوج خوبی هستن ولی این همه تعریف کرد سحر دولتشاهی حالاکه انقد رامبد خوبه چرا طلاق گرفتن ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای اینکه نگار جواهریان را می خواست بگیره

    • اصغرتیمپو

      خووب چشمشان کردین کارشان به طلاق برات کشید کجای کارید حس شیشومم میگه رامبد جوان از سحر دولتشاهی جدا میشه و با نگار جواهریان ازدواج میکنه

    • فاطمه

      سحر جان دلم برات میسوزه و درکت میکنم. میدونم تنهایی

    • سلنا

      عشقم رامبد خیلی دوسش دارم اما به خاطر خنده هاش

    • سعید

      آیا رامبد جوان مسیحیه؟

    • یکی

      به نظرم خانم جدیدشو یکی ندونه فکر می کنه خواهر و برادرند نگار شبیه خود رامبده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج