۲۵۵۲۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ویار هم به لیست سیاه فیفا اضافه شد

بنا بر ادعای یکی از روزنامه‌نگاران کاتالانی، ویار رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا و رئیس موقت یوفا هم به لیست متهمان به فساد فیفا اضافه شد.

خبرگزاری فارس: ماجرای فسادهای مالی همچنان در محافل فوتبال داغ داغ است، و با توجه به اینکه شخصیت‌های بزرگی در فدراسیون بین المللی فوتبال از جمله بلاتر رئیس فیفا، ژروم فالکه مشاور ارشدش و پلاتینی رئیس یوفا تعلیق شدند حال شخصیت کلیدی دیگری به این لیست سیاه اضافه شده است.

فرانسیسکو آگیلار روزنامه‌نگار کاتالانی در این باره فاش کرد: کمیته اخلاق فیفا تحقیقات خود را در رابطه با آنخل ماریا ویار رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا و رئیس موقت یوفا آغاز کرده است زیرا وی دلایل مایکل گارسیا کارشناس فیفا در کشف فساد مالی در انتخاب میزبانی جام جهانی۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ در روسیه و قطر کاملا رد کرد.

این درحالی است که هفته گذشته با تعلیق ۹۰ روزه پلاتینی، ویار که به عنوان نائب اول رئیس یوفا است موقتاً ریاست یوفا را بدست گرفت تا زمانی که اتهامات پلاتینی مشخص شود، منابع وابسته به رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا شروع تحقیقات علیه ویار را کاملا رد می‌کنند اما روزنامه‌های کاتالانی کماکان بیان می‌کنند که تحقیقات درباره او آغاز شده است.

ویار که به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا شناخته شده، وی همچنین نائب رئیس یوفا و فیفا نیز است که اکنون موقتا ریاست یوفا را به جای پلاتینی در دست دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج