جاباما
۲۵۵۲۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

علت استعفای خاکپور از زبان مجید جلالی

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل سایپا می‌گوید تیمش برای بازی با ذوب آهن آماده است و همچنین معتقد است که خاکپور و ناظم الشریعه به خاطر حمایت‌های معقولی که می خواستند و نداشتند استعفا داده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فو‌تبا‌ل سایپا می‌گوید تیمش برای بازی با ذوب آهن آماده است و همچنین معتقد است که خاکپور و ناظم الشریعه به خاطر حمایت‌های معقولی که می خواستند و نداشتند استعفا داده‌اند.

مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی سایپا و ذوب آهن در مورد آمادگی تیمش گفت: ما به همان اندازه که می دانیم بازی چقدر برای ما مهم است، خود را آماده کرده‌ایم و مطمئن هستیم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. در تعطیلات لیگ توانستیم کارمان را ترمیم کنیم و فکر می‌کنم که می‌توانیم فردا (جمعه) بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. من به اهمیت این بازی واقف هستم.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگاری که پرسید تیم شما سخت گل می خورد و سخت هم گل می‌زند آیا این موضوع را قبول دارید؟ اظها‌ر کرد: بله. قبول دارم و برای همین در سه هفته‌ تعطیلات لیگ روی این ضعف هایمان متمرکز شدیم و امیدوارم که اثراتش را فردا در بازی ببینیم.

جلالی در مورد ترابی نیز، اظها‌ر کرد: مطمئن باشید که این بازیکن آینده خوبی را پیش‌رو دارد. هم من و هم باشگاه در کنارش هستیم، چون استعداد بزرگی است و استحقاق دارد که به پیشرفت‌های بزرگتری دست پیدا کند. با توجه به روحیه ای که از او سراغ دارم آینده خوبی برای ترابی متصور هستم.

وی در مورد استعفای ناظم الشریعه، از سرمربیگری تیم ملی فوتسال و همچنین استعفای محمد خاکپور از تیم ‌ملی امید، خاطر‌ نشان کرد: چند روز پیش شنیدم که آقای ناظم الشریعه استعفا کرده و امروز هم آقای خاکپور کناره‌گیری کرده است. من خود آقای خاکپور را می شناسم. یکی از افتخارات کشور و شخصی بدون حاشیه‌ است و به دنبال سهم خواهی نیست. به طور قطع آنها در قبال خواسته‌های معقولی که دارند حمایت کننده ای ندارند و استعفا برایشان آخرین راه است.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل سایپا در پاسخ به این سوال که آیا این استعفای خاکپور یک فرار رو به جلو نیست؟ در این باره توضیح داد: آقای خاکپور چنین خصلت‌هایی را ندارد. او یک مربی جوان است که دوست دارد کارش را به خوبی انجام دهد. مربیان ما احساس می‌کنند که تنها هستند و شاید تنها راهکار را این در این می‌بینند که از مربیگری کناره گیری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج