جاباما
۲۵۵۲۶۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اردن خواستار اخراج سفیر صهیونیست شد

هزاران اردنی با پریایی تظاهرات گسترده در شمال این کشور، تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرده و خواستار اخراج سفیر این رژیم از کشورشان شدند.

خبرگزاری ایرنا: هزاران اردنی با پریایی تظاهرات گسترده در شمال این کشور، تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرده و خواستار اخراج سفیر این رژیم از کشورشان شدند.

صدها از تن شهروندان اردنی چهارشنبه شب با برپایی تظاهراتی گسترده از مقابل مسجد «الجامعه» در استان اربد واقع در شمال این کشور، حمایت خود را از مسجد الاقصی و مردم فلسطین اعلام کردند.

این تظاهرات به دعوت جنبش اسلامی «یاری مسجد الاقصی و حمایت از مقاومت در قدس» برگزار شد.

سایت اردنی «سرایا» نیز گزارش داد که شرکت کنندگان در این تظاهرات مخالفت شدید خود را با تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی اعلام و از انتفاضه ملت فلسطین علیه اشغالگران و عملیات های شهادت طلبانه آنها علیه صهیونیست ها حمایت کردند.

تظاهر کنندگان اردنی همچنین با سر دادن شعارهایی ضمن مخالفت با همه توافق نامه های امضاء شده این کشور با رژیم صهیونیستی، خواستار اخراج سفیر این رژیم از اردن و باز کردن باب جهاد برای مردم فلسطین شدند.

تظاهرکنندگان همچنین سکوت خفت بار کشورهای عربی را در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، محکوم کردند.

همچنین استان زرقاء اردن نیز شاهد تظاهرات گسترده مردم در مرکز شهر «الرصیفه» در اعتراض به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستیی در حق مردم فلسطین بود.

سرزمین های اشغالی در روزهای اخیر به دلیل هتک حرمت مسجدالاقصی و اجرای توطئه تقسیم زمانی و مکانی این مکان مقدس از سوی صهیونیست ها، صحنه درگیری های شدید میان فلسطینی ها با نیروهای امنیتی و نظامیان رژیم صهیونیستی و همچنین برخی شهرک نشینان صهیونیست بوده و این مساله سبب وحشت صهیونیستها شده است.

دور تازه قیام فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی معروف به انتفاضه سوم از سوم اکتبر (۱۱ مهر) آغاز شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که از آغاز انتفاضه سوم فلسطینیان علیه اقدامات سرکوبگرایانه رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی، ۳۳ فلسطینی شهید و بیش از ۳۰۰ تن دیگر زخمی شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج