۲۵۵۳۱۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ادعای روزنامه الاخبار:

سردار سليمانی ۲ روز پيش در بيجی بود

روزنامه «الاخبار» لبنان در گزارشی مدعی شد: «قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران ایران دو روز پیش وارد منطقه بیجی در عراق و سپس عازم سوریه شد. فرماندهان عراقی در داخل یکی از پادگان های نظامی که نیروهایی از سپاه و حزب الله در آنجا حضور دارند از او استقبال کردند.»

باشگاه خبرنگاران جوان: روزنامه «الاخبار» لبنان در گزارشی مدعی شد: «قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران ایران دو روز پیش وارد منطقه بیجی در عراق و سپس عازم سوریه شد. فرماندهان عراقی در داخل یکی از پادگان های نظامی که نیروهایی از سپاه و حزب الله در آنجا حضور دارند از او استقبال کردند.»

این روزنامه به نقل از منابع میدانی خود افزوده است: آتش جنگ برای بازپس گیری منطقه بیجی در ساعت های آینده شعله ور خواهد شد و آغاز این نبرد به شرایط زمانی بستگی دارد، خاصه اینکه سلیمانی برای همکاری با فرماندهان عراقی برای نظارت بر این نبرد وارد عراق شده است.

به ادعای این روزنامه، سلیمانی برای اطلاع از آمادگی های کنونی با افسران ارشد تشکیل جلسه داد و اکنون همه انظار متوجه بیجی است که در میان جاده منتهی به مناطق تحت تسلط داعش و موصل قرار دارد.

این روزنامه همچنین این سوال را مطرح کرده است که آیا آزادسازی فلوجه واقع در استان انبار بعد از بیجی است، به ویژه اینکه اطلاعات فاش شده حاکی از نقش آمریکاست که برای دور کردن نیروهای مردمی از فلوجه با نظارت ایران تلاش می کند و علت آن نیز این است که آمریکا از توانمندی این نیروها آگاه است و ممکن است در جایی که آمریکا شکست خورده است ایران پیروز شود؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج