۲۵۵۳۸۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

چهره‌ها با چه بیماری‌هایی دست و پنجه نرم می‌كنند؟

سلبریتی‌ها در دنیای پرزرق و برق خود با چه بیماری‌هایی دست و پنجه نرم می‌كنند؟

چهره‌ها با چه بیماری‌هایی دست و پنجه نرم می‌كنند؟
مجله زندگی ایده آل - شقایق جعفری : بیماری و مشكلاتش فقیر و غنی و معروف و غیر معروف نمی‌شناسد؛ شتری است كه در خانه هر كسی به شكلی می‌خوابد اما حتما می‌گویید ستاره‌ها با وضع مالی آنچنانی‌شان از پس تمام مشكلات‌شان بر می‌آیند اما باید قبول كنیم كه هنوز هم مشكلات زیادی است كه با پول و شهرت حل نمی‌شود. چهره‌های معروف دنیا هم كه گاهی جزایر عجیب و غریب را به عنوان هدیه دریافت می‌كنند، گاهی از پس مشكلات خود بر نمی‌آیند و اختلالی جزئی در سلامتی‌شان لذت زندگی را از آنها می‌گیرد. این چهره‌های خندان با لباس‌های برندهای لوكس دنیا هم افسرده می‌شوند و از بیماری‌های مختلف رنج می‌برند. پس همیشه دنیا به كام‌شان نیست.

دیوان جوانسون این مرد آهنین افسرده شده

شاید در نگاهی گذرا كه به ظاهر قهرمان فیلم‌های اكشن سینمای تجاری می‌اندازید، دیوان جوانسون را یك مرد پولادی می‌بینید كه هیچ ناراحتی به درون او راه ندارد اما این آدم آهنی فیلم‌های اكشن كه روزی یك ورزشكار پرطرفدار كشتی بوده، از عنكبوت می‌ترسد.

چهره‌ها با چه بیماری‌هایی دست و پنجه نرم می‌كنند؟

از طرف دیگر چهره‌ای كه سال‌ها همه او را با نام «صخره» صدا می‌زنند، چند ماهی است كه با افسردگی دست و پنجه نرم می‌كند. فیزیك تنومند «راك» كه عده زیادی به ظاهر و اندام ابر قهرمانانه‌اش غبطه می‌‌خورند، این روزها با مشكلات روحی درگیر شده است كه حتما خواندن این مطلب چشم‌های شما را هم گرد كرده است.

راك تقریبا همه چیز دارد؛ از شهرت و طرفداران میلیونی گرفته تا دستمزدهای آنچنانی كه به دلیل بالا بودن‌شان در كتاب ركوردهای گینس ثبت شده است اما ریشه این افسردگی به سال‌ها قبل بازمی‌گردد؛ زمانی كه در ۲۷ سالگی در انتخاب فوتبال به عنوان رشته ورزشی شكست خورد و بعد از آن سال‌های طولانی زندگی مشترك با همسر و فرزندش و جدایی بعد از ۱۰ سال اثر بسیار بدی در روحیه این مرد آهنی پرده‌های سینما گذاشت. راك با وجود قبولی سرپرستی دخترش نتوانست روحیه از دست رفته خود را با موفقیت‌های پی‌درپی در سینما بازیابد؛ به همین خاطر از ماه‌ها قبل درمان خود را آغاز كرده چون می‌گوید: «سال‌هاست كه دیگر از هیچ چیز خوشحال نمی‌شوم.»

بیماری دختر یك خانواده مدرن

مدرن فامیلی از آن سریال‌های پرطرفدار خانوادگی است كه تك تك بازیگران آن با انرژی فوق‌العاده شما را سرگرم بازی و سكانس‌های متعدد خود می‌كنند؛ سكانس‌هایی كه هر یك از بازیگران آن را در مدت پخش این سریال به ستاره تبدیل كرد. سریالی پر از موقعیت‌های طنز خانوادگی كه به روابط خانواده‌ها در قالب رفت و آمدهای فامیلی و مشكلاتش می‌پرداخت اما همه اینها را گفتیم كه بگوییم دختر بزرگ خانواده دانفی یعنی سارا هایلند بیمار است.

چهره‌ها با چه بیماری‌هایی دست و پنجه نرم می‌كنند؟

این بازیگر كه با سن پایین خود در این سریال خوش درخشید و مورد تحسین داوران جشنواره‌های مختلف قرار گرفت، از بیماری دیسپلازی كبدی رنج می‌برد كه این روزها به بیماری شایعی بین خانم‌ها تبدیل شده است.

این بیماری كه معمولا بدون علامت در بدن رشد می‌كند، تبدیل به تومورهای خوش خیمی می‌شود كه به مرور و با بی‌توجهی به شكل بیماری خطرناك و جدی بروز پیدا كرده و گاهی فرد برای درمان مجبور به عمل پیوند می‌شود اما ریشه مشكل سارا به دوران بارداری مادرش بازمی‌گردد؛ زمانی كه كبد سارا در شكم مادرش به درستی تشكیل نشده و از سنین نوجوانی او را با نارسایی و اختلال در گوارش و حتی مشكلات تنفسی روبه‌رو كرده است. مشكل كبدی سارا تا جایی پیش رفته كه پدرش برای عمل پیوند كبد خود به دخترش اعلام آمادگی کند.

این عمل باعث شد تا او با شركت در موسسه خیریه یكی از ثروتمندان آمریكا جهت آگاهی دادن و بالا بردن روحیه در افرادی كه مشكلی مشابه او دارند، اقدام كند. سارا درباره وضعیت خود این طور توضیح می‌دهد: «این بیماری از كودكی همراه من بوده است اما به خاطر ناآگاهی درباره آن درمان من به امروز موكول شده. بنابراین می‌خواهم با آگاهی دادن و با به اشتراك گذاشتن تجربیاتم در این زمینه به تمام كودكانی كه از این مشكل رنج می‌برند، كمكی كرده باشم. من ۲۱ سال از عمرم را در بی‌خبری از وضعیت سلامتی‌ام گذراندم در حالی كه اگر زودتر از آن باخبر می‌شدم، نیازی به عمل پیوند نبود. با این حال روحیه خوبی دارم و قرار است همه چیز به شكل قبل بازگردد و دوباره خوشحال زندگی كنم. نسبت به آینده بسیار امیدوار هستم.»

جولین مور به جراحی زیبایی علاقه‌ای ندارد

شاید مهم‌ترین كاری كه آدم معروف‌ها بعد از رسیدن به شهرت انجام می‌دهند، دست بردن به زیبایی طبیعی برای تغییر و تحول است. این تغییر كه بیشتر در خانم‌ها دیده می‌شود عده زیادی را همراه با موج با خود به این پزشك و آن جراح می‌كشاند تا خانم بازیگر یا خواننده را به ظاهر ایده‌آلش برساند اما هرقدر هم كه پزشكان تحصیلكرده دنیای فرنگ متبحر باشند، باز هم احتمال خطا هست. خطاهایی كه با نشر آنها در گوشه و كنار دنیا برخی را از عمل منصرف می‌كنند.

چهره‌ها با چه بیماری‌هایی دست و پنجه نرم می‌كنند؟

جولین مور هم از همان ستارگان سال‌های دور فیلم‌های تحسین شده است كه از هر گونه تغییر با طبیعت ظاهری‌اش فراری است. مور كه ۵۴ سال دارد و مادر دو فرزند است، تا به امروز به هیچ عمل جراحی برای جوانسازی یا تغییر ظاهرش تن نداده است. او می‌گوید: «صورت من در سال‌های ابتدایی جوانی كك و مك‌های ریز و درشتی داشت كه برای از بین بردن آنها به چند دكتر متخصص مراجعه كردم و تقریبا همه آنها روی انجام عمل لیزر برای از بین بردن آنها تاكید داشتند اما من با اعتقادی كه به معجزه طبیعت و روش‌های درمان‌های سنتی داشتم، قبول نكردم. به همین خاطر با خواص گیاهان و روغن‌های خالص طبیعی درصد زیادی از آنها را از روی پوستم پاك كردم.»

این بازیگر تا امروز هیچ‌گاه عمل جراحی انجام نداده‌ و با تاكید اعلام می‌كند كه از این به بعد هم این كار را نخواهد كرد چون می‌خواهد به‌طور طبیعی پیر شود. او می‌گوید: «من دلم می‌خواهد شبیه خودم باشم. خب، ما كه قرار نیست برای همیشه زنده باشیم. اگرچه من هر كسی را كه این كار را انجام می‌دهد، محكوم نمی‌كنم چون هر كاری كه باعث شود شما احساس بهتری نسبت به خود پیدا كنید، عالی است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج