۲۵۵۳۹۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بنا: جمع کردن کشتی ۲ ماه زمان می برد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: جمع‌ کردن تمام داشته‌های کشتی فرنگی به یک تا دو ماه زمان نیاز دارد تا با ایجاد شرایط مناسب در این ۱۰ ماه باقیمانده برای المپیک تمرین کنیم.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: جمع‌ کردن تمام داشته‌های کشتی فرنگی به یک تا دو ماه زمان نیاز دارد تا با ایجاد شرایط مناسب در این ۱۰ ماه باقیمانده برای المپیک تمرین کنیم.

محمد بنا با اشاره به شرایط فعلی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: پس از ۱۷ ماه دوری از این تیم، مدت کوتاهی است که حضور در تیم ملی کشتی فرنگی را قبول کرده‌ام.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از شناخت کافی و کامل از کشتی فرنگی‌کار خبر داد و افزود: باوجود این شناخت باز هم نیازمند زمان هستم تا وضعیت این کشتی‌گیران را بفهمم و دیدار از مسابقات لیگ برتر کشتی نیز برای آگاهی از وضعیت این کشتی‌گیران است.

بنا شناخت کامل از وضعیت کشتی‌گیران فرنگی‌کار را نیازمند دو ماه بررسی دانست و گفت: بسیاری از کشتی‌گیرانی که در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی حضور دارند و برخی کشتی‌گیران جوان که خارج از این اردو هستند، به مسابقات لیگ برتر کشتی آمده‌اند.

وی در مورد شرایط انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، بیان کرد: شرایط انتخابی تیم ملی همانند سال‌های قبل نیست ولی فرآیندی که فدراسیون در نظر گرفته انجام می‌شود و در تعامل با فدراسیون، خادم و شورای فنی شرایطی لحاظ می‌شود که به کشتی ضروری وارد نشود و فرآیند نیز لطمه نبیند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با مثبت خواندن حضور وزیر ورزش در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، افزود: آقایان سجادی، گودرزی نگاه ورزشی دارند و خوشحال هستم که در شروع کار بنده این مدیران در اردوی تیم ملی حضور یافتند تا شادی کادر فنی و کشتی‌گیران را فراهم کنند.

بنا با اشاره به میزبانی اسلام‌آباد غرب در مسابقات قهرمانی جوانان کشور و لیگ برتر، گفت: فضای مسابقات مطلوب است؛ مسابقات لیگ برتر که به این شیوه زود تمام می‌شود، بسیار مطلوب بوده و فرصت بیشتری برای حضور بچه‌ها را در اردوها ایجاد می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج