۲۵۵۳۹۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

چشم‌ها را باید شست

بهترین پاك‌كننده‌های چشم در بازار زیبایی

اگر اهل آرایش دائمی چشم‌های‌تان هستید، باید یك پاك‌كننده خوب برای چشم در كیف لوازم آرایش‌تان داشته باشید؛ این انتخاب چندان كار ساده‌ای نیست چون مجموعه‌ای از برندهای مختلف حسابی شما را سرگردان می‌كند.

بهترین پاك‌كننده‌های چشم در بازار زیبایی
مجله زندگی ایده آل: اگر اهل آرایش دائمی چشم‌های‌تان هستید، باید یك پاك‌كننده خوب برای چشم در كیف لوازم آرایش‌تان داشته باشید؛ این انتخاب چندان كار ساده‌ای نیست چون در داروخانه‌ها و مغازه‌های لوازم آرایشی مجموعه‌ای از برندهای مختلف حسابی شما را سرگردان می‌كنند. انتخاب نادرست می‌تواند باعث آسیب رساندن به چشم‌های شما شود؛ به همین دلیل مجموعه‌ای از بهترین‌ها را پیشنهاد می‌كنیم.

محصولی قدرتمند

بهترین پاك‌كننده‌های چشم در بازار زیبایی

شركت فرانسوی لانكوم از مدت‌ها پیش پاك‌كننده چشم تك‌منظوره در میان محصولاتش بود اما این‌بار با تغییر فرمولاسیون و تبدیل آن به پاك‏كننده‌ای دو فاز مخصوص آرایش‌های ضدآب، محصول جدیدی به بازار عرضه كرده است. این پاك‌كننده قوی، اطراف چشم را بدون ایجاد كوچك‌ترین خشكی تمیز كرده و با تركیبات تازه خود باعث لطافت چشم‌های شما خواهد شد. پاك‌كننده دو فاز لانكوم مناسب افرادی است كه از لنز استفاده می‌كنند و چشم‌هایی حساس دارند.

پاك كردن چشم در چند ثانیه

بهترین پاك‌كننده‌های چشم در بازار زیبایی

شاید استفاده همه گیر از لوازم‌ آرایش ضدآب یا ۲۴ ساعته بین خانم‌ها رویای ثابت و ماندگار كردن طولانی مدت آرایش روی صورت را به حقیقت تبدیل كرد اما پاك كردن آنها هم درست از همان زمان به دردسری بزرگ مبدل شد. پاك‌كننده آرایش چشم و فاقد چربی كلینیك علاوه بر پاك‌كنندگی سریع، بدون ایجاد تغییر در آرایش قسمت‌های دیگر صورت، به سادگی آرایش چشم‌ها را محو می‌كند.

به جنگ با ضد آب‌ها بروید

بهترین پاك‌كننده‌های چشم در بازار زیبایی

پوست اطراف چشم‌ به اندازه چشم‌های‌تان حساس و آسیب‌پذیر هستند؛ به همین دلیل مواد شوینده با تركیبات قلیایی به‌راحتی زمینه را برای بروز چین و چروك‌ها و خشكی پوست پلك فراهم می‌كند. لوسیون پاك‌كننده آرایش چشم دیور، نرم‌كننده‌ای مناسب مخصوص پوست حساس دور چشم است كه به راحتی انواع آرایش حتی آرایش‌های غلیظ و ضدآب را از اطراف چشم شما پاك می‌كند. از طرفی این لوسیون بدون ایجاد هرگونه احساس چربی روی پوست دور چشم شما، ظاهری شاداب، جوان و پاكیزه به پوست می‌بخشد.

پاك‌كننده‌ای از عصاره گل گندم

بهترین پاك‌كننده‌های چشم در بازار زیبایی

پاك‌كننده آرایش چشم دوكاره نیوآ مواد آرایشی بسیار قوی را به سرعت از سطح پوست شما پاك می‌كند. این محصول كه برای هر نوع پوستی مناسب است، بدون باقی گذاشتن هرگونه اثر چربی با فرمولی سبك تركیب شده و با ویتامین تسكین‌دهنده ۵ B، دور چشم شما را رطوبت‌رسانی می‌كند. این پاك‌كننده كه از عصاره گل گندم گرفته شده است، از پلك‌های شما محافظت می‌كند.

بایودرما

بهترین پاك‌كننده‌های چشم در بازار زیبایی

از محلول پاك‌كننده آرایش صورت و دور چشم سن‌سى‌بیو متعلق به لابراتوآر فرانسوى بایودرما، در هر ٥ ثانیه یک عدد در كل دنیا به فروش مى رسد. این محصول كه رتبه اول پاك‌كننده را در كشور فرانسه داراست، هر نوع آرایش غلیظ و ضدآب را از روى پوست بر مى دارد. از آنجایی‌كه فرمولاسیون این محصول برگرفته از ساختمان پوست است، براى هر نوع پوست حساس نیز سازگار است. این محلول غنى از عصاره خیار بوده و التیام‌بخش است؛ فاقد الكل، عطر و بدون نیاز به شست‌وشو با آب است.

پاك‌كننده‌ای با عملكرد كرم‌های دور چشم

بهترین پاك‌كننده‌های چشم در بازار زیبایی

اگر می‌خواهید با یك بار پاك كردن چشم‌ها از شر مواد آرایشی اطراف آن خلاص شوید، بهتر است پاك‌كننده آرایش چشم و لب استادرم را امتحان كنید؛ این پاك‌كننده دو فاز برای پاك كردن آرایش‌های ضدآب طراحی شده كه با قدرت پاك‌كنندگی بالا باعث افزایش مقاومت طبیعی پوست اطراف چشم می‌شود. این پاك‌كننده حاوی سلولار واتر است كه با آبرسانی پوست اطراف چشم، اثری مشابه كرم‌های دور چشم دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج