۲۵۵۴۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زلاتان: با بالا رفتن سنم بهتر شدم

مهاجم سوئدی پا‌ر‌ی‌سن‌ژر‌من هر چه که سنش بالاتر رفته به بازیکن بهتری تبدیل شده است. او همچنین ابراز امیدواری کرد که سوئد بتواند در یورو ۲۰۱۶ حضور خوبی داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: مهاجم سوئدی پا‌ر‌ی‌سن‌ژر‌من هر چه که سنش بالاتر رفته به بازیکن بهتری تبدیل شده است. او همچنین ابراز امیدواری کرد که سوئد بتواند در یورو ۲۰۱۶ حضور خوبی داشته باشد.

زلاتان ابراهیموویچ که رکورد گلزنی در تیم پا‌ر‌ی‌سن‌ژر‌من را شکست و به نام خود ثبت کرد در تیم ‌ملی سوئد نیز رکورد گلزنی را در اختیار دارد و در بازی‌های گذشته توانسته گل‌های خوب و مهمی را به ثمر برساند.

او در مصاحبه‌ای جالب با اکیپ فرانسه در حالی که ۳۴ سالگی‌اش را پشت سر می‌گذارد، گفت: فکر می‌کنم روزهای خوبم در راه است و هر چه که سنم بالاتر می‌رود بهتر می‌شوم. به خداحافظی که هیچ به چیزهای مهمتری فکر می‌کنم. در پا‌ر‌ی‌سن‌ژر‌من می‌مانم و به دنبال افزایش افتخاراتم در این تیم خواهم بود. من فکر می‌کنم پیر شدن تاثیری در فو‌تبا‌لم نداشته است و در واقع برعکس هم بوده. من اصلا فکر نمی‌کنم که در حال پیر شدن هستم. هنوز از لحاظ ذهنی و قلبی‌ام انگیزه زیادی دارم تا گل‌هایم را روز به روز بیشتر کنم.

ابراهیموویچ در تلاش است تا در این فصل چهارمین قهرمانی پیاپی را همراه پا‌ر‌ی‌سن‌ژر‌من در لیگ فرانسه به دست آورد و البته این بار به حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌اندیشد. او در این باره گفت: خیلی تشنه موفقیت هستم و از آن چیزی که تا به حال به دست آورده‌ام راضی هستم، ولی راه پاریس ا‌د‌ا‌مه‌ دارد. پروژه‌ بزرگ ما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست که امیدوارم که روزی به دست بیاید. ما سال‌ گذشته برای اولین بار به جمع هشت تیم برتر رسیدیم و اگر امسال هم بتوانیم به جمع چهار تیم اول برسیم عملکردمان خوب بوده است. بازیکنان بزرگی در تیم داریم و چیزی از تیم‌های دیگر کم نداریم. خود من نیز بهتر شده‌ام و هیچ دیواری نمی‌تواند جلوی من را بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج