۲۵۵۵۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قاتل مسلح، خانواده خود را گروگان گرفت

با تلاش تیم‌های ویژه عملیات و کارآگاهان تخصصی پلیس سیستان و بلوچستان فرد مسلحی که پس از ارتکاب قتل، سه تن از اعضای خانواده خود را به گروگان گرفته بود در شهرستان سرباز دستگیر شد.

روزنامه ایران: با تلاش تیم‌های ویژه عملیات و کارآگاهان تخصصی پلیس سیستان و بلوچستان فرد مسلحی که پس از ارتکاب قتل، سه تن از اعضای خانواده خود را به گروگان گرفته بود در شهرستان سرباز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی تیراندازی مرگبار فرد جوانی که در یکی از خیابان‌های شهرستان سرباز به وقوع پیوست پیگیری این پرونده به طور جدی در دستور کار پلیس سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

سردار رحیمی ادامه داد: کارآگاهان پلیس با بررسی‌های میدانی از صحنه وقوع جرم و انجام تحقیقات محلی و اشراف اطلاعاتی عامل تیراندازی فوق را که در خانه‌ای در منطقه پیشین شهرستان سرباز مخفی شده بود شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، افزود: با شناسایی دقیق محل اختفای متهم بلافاصله تیم‌های تخصصی پلیس به منطقه اعزام شده و محل مورد نظر را تحت کنترل خود درآوردند.

وی گفت: قاتل مسلح با توجه به تنگ شدن عرصه بر خود، سه تن از اعضای خانواده خود را برای فرار به گروگان گرفت ولی با اقدامات فنی و تخصصی پلیس پس از ۶ ساعت مأموران پلیس ضمن دستگیری فرد متهم گروگان‌ها را نیز آزاد کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران در بازرسی از محل اختفای متهم یک قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه را پیدا کردند. سردار رحیمی تأکید کرد: پلیس با اقتدار و اشراف اطلاعاتی اجازه حضور به مخلان امنیت و هنجارشکنان را نخواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج