جاباما
۲۵۵۶۱
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

عليفر: كی‌روش را قبول ندارم

او به عنوان نفر دوم حتی می‌تواند در بهترين تيم‌های دنيا كار كند و در اين زمينه قابل احترام است ولی كی‌روش را به عنوان سرمربی قبول ندارم.

گل: عليرضا عليفر گزارشگر با سابقه فوتبال شب گذشته براي اولين‌بار در رقابت‌هاي يورو ۲۰۱۲ گزارش كرد و گزارش ديدار تيم‌هاي اكراين و سوئد بر عهده او بود. با عليفر در مورد رقابت‌هاي جام ملت‌هاي اروپا صحبت كرديم و مصاحبه جالبي از آب در آمد. او در مصاحبه به سوالات پاسخ داد و البته اين مصاحبه در نوع خودش خواندني است.

آقای عليفر، چه تيمی قهرمان اروپا می‌شود؟

من فكر مي‌كنم اسپانيا و‌ آلمان مدعيان اصلي هستند. البته خودم طرفدار هلند هستم ولي مثل اينكه تيم خوبي ندارد و حتي شايد از گروه خودش صعود نكند. حالا بايد منتظر بمانيم و ببينيم چه اتفاقاتي خواهد افتاد.

فكر می‌كنيد نيمكت كداميك از تيم‌های جام ملت‌ها قوی‌تر است؟

من سرمربي تيم ملي آلمان را مربي خوبي مي‌دانم. او به غير از دو، سه نفر بازيكنان ممتازي در اختيار ندارد و تيم خوبي درست كرده است. درست برعكس اسپانيا كه اكثر بازيكنان اين تيم ستاره هستند.

ولی ما خيال كرديم شما طرفدار پراندلی هستيد؟!

چرا اين خيال را كرديد؟

چون پراندلی از ۳ مدافع استفاده می‌كند و شما هم طرفدار سيستم ۳ دفاع هستيد. درست است؟

شايد من طرفدار اين سيستم باشم ولي اين ربطي به طرفداري از يك مربي ندارد. من معتقدم پراندلي در حد سرمربيگري تيم ملي ايتاليا نيست. البته اين بي‌احترامي به او نيست و شايد پراندلي در تيمي مثل ايرلند يا ايسلند بتواند مربي خوبي باشد ولي در حد ايتاليا نيست.

شما همچنان معتقديد كه اكثر تيم‌های دنيا كه از دفاع ۴ نفره استفاده می‌كنند در اشتباه هستند؟

من اين را نمي‌گويم بلكه اصول دفاعي اين را مي‌گويد.

پس يعنی مربيانی مثل گوارديولا، فرگوسن، مورينيو و ... چيزی بلد نيستند؟

من اين حرف را نمي‌زنم و آنها مربيان خوبي هستند ولي نظر شخصي من چيز ديگري است. به هر حال شايد آنها سيستم ديگري را قبول داشته باشند.

شما هنوز معتقديد كه پپ گوارديولا مربی بزرگی نيست؟

من كم مصاحبه می‌كنم ولی متاسفانه گاهی اوقات حرف‌هايم را عوض می‌كنند من هيچ وقت نگفتم گوارديولا چيزی بلد نيست و مربی بزرگی نيست. نظر من در مورد گوارديولا اين است كه او در سطح فوتبال اروپا يك مربی معمولی است ولی اگر بخواهيم يك مقياس كلی را در نظر بگيريم شايد او يكی از بهترين‌ها باشد.

راستی نظر شما در مورد كارلوس كی‌روش چيست؟

من كی‌روش را به عنوان سرمربی هيچ يك از تيم‌های ملی دنيا قبول ندارم. او به عنوان نفر دوم حتی می‌تواند در بهترين تيم‌های دنيا كار كند و در اين زمينه قابل احترام است ولی كی‌روش را به عنوان سرمربی قبول ندارم. شما می‌بينيد كه بيش از يك سال است كه او هدايت تيم ملی را برعهده گرفته ولی شاهد هيچ تغيير مثبتی در تيم ملی نبوده‌ايم. تيم ما زيبا بازی نمی‌كند و كی‌روش در نتيجه‌گيری هم كار خاصی انجام نداده است. به نظر من مربی يك تيم ليگ يكی هم می‌توانست در تيم ملی اين نتايج را بگيرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • yoosof

      بنده هم با نظر آقای علیفر کاملا موافقم تیم ملی ما دچار تغییر خاصی نشده و روش حمله و گل زدن ایران در دهه ی اخیر فقط روی ضربات ایستگاهی و شروع مجدد می باشد و 90 دقیقه سانتر از هر جای زمین مثل تاکتیک های برانکو آیا این بازی های خسته کننده و فاقد زیبایی موید قدرت ایران در دهه ی 90 هست که همه ی تیم هارا با 3 تا و 4 تا و بیشترشکست می دادیم ؟ خسته شدیم از 1 هیچ یا نتیجه های مساوی یک یک یا بدون گل!!! ضمنا مدیریت فوتبال ایران خیلی ضعیف هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای کی روش به دنبال فوتباله نتیجه گراست
        به خاطر همینم بازی بازیکنانم چنگی به دل نمیزنه
        مثل فرگوسن......

    • بدون نام

      تماشا: آقای علیفر! آقای علیفر! محض رضای خدا درک کنید که تریبون تلویزیون، ارثیه شخصی شما نیست که هرچه دل تان بخواهد بگویید. محض رضای خدا این قدر مردم را عذاب ندهید.

      جان هر کسی که دوست د ارید گزارش بازی بیلبائو – رئال مادرید را یک بار خودتان هم گوش بدهید.

      اولین جمله ای که در ابتدای بازی گفتید، مضمونش این بود: «با سلام خدمت دوستداران تیم رویایی رئال مادرید که ممکن است امشب جشن قهرمانی برپا کند». آخر مرد حسابی، چه کسی گفته فقط طرفداران رئال مادرید، ممکن است

      آقای علیفر خیلی ها هم هستند که شما را قبول ندارند . باور نمیکنید کمی به اطرافتان نگاه کنید.
      گاف های علیفر در گزارش بازی پرسپولیس .
      این مقاله را هم بخوانید بد نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج