۲۵۵۶۹۱
۲۱ نظر
۵۰۰۶
۲۱ نظر
۵۰۰۶
پ

قاتل: از خانواده مقتول عذرخواهی نمی‌کنم!

اتهامم را قبول دارم و هیچ دفاعی هم ندارم! از خانواده مقتول هم معذرت خواهی نمی‌کنم چرا که این معذرت خواهی دردی را دوا نمی‌کند! حالا که همسرم هم قصد دارد از من طلاق بگیرد دیگر چیزی برای از دست دادن ندارم! البته او حق دارد چرا که من شوهر خوبی نبودم، پدر خوبی هم برای فرزندش نیستم.این ها بخشی از اظهارات عامل جنایت بی رحمانه در پلاک ۴۷ است.

روزنامه خراسان: اتهامم را قبول دارم و هیچ دفاعی هم ندارم! از خانواده مقتول هم معذرت خواهی نمی‌کنم چرا که این معذرت خواهی دردی را دوا نمی‌کند! حالا که همسرم هم قصد دارد از من طلاق بگیرد دیگر چیزی برای از دست دادن ندارم! البته او حق دارد چرا که من شوهر خوبی نبودم، پدر خوبی هم برای فرزندش نیستم.

این ها بخشی از اظهارات عامل جنایت بی رحمانه در پلاک ۴۷ است که چهارشنبه گذشته به همراه همسرش در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی مقابل میز عدالت نشست تا در حضور قاضی مجتبی علیزاده (رئیس دادگاه) و قاضی سیداسماعیل عندلیب (مستشار) از خود دفاع کند. این متهم ۲۰ساله که در ساعات اولیه دستگیری سعی می کرد ارتکاب قتل فجیع راننده پراید را به همسرش نسبت دهد، در جلسه دادگاه به صراحت قتل مرد ۳۰ساله را پذیرفت.

او پس از آن که نماینده دادستان کیفرخواست این پرونده جنایی را قرائت کرد و از محضر دادگاه خواست اشد مجازات قانونی را برای متهمان صادر کند، به تشریح جزئیات جنایت اسیدی خود پرداخت و گفت: همه لوازم زندگی ام را فروخته و صرف تامین هزینه های مواد مخدر صنعتی (شیشه) کرده بودم و دیگر چیزی برای فروش نداشتم تا این که شب قبل از وقوع حادثه تصمیم به سرقت خودرو گرفتم. آن شب نقشه ام را برای همسرم توضیح دادم اما با مخالفت او روبه رو شدم به همین خاطر هم او را با شیلنگ و کمربند کتک زدم تا مرا همراهی کند آن روز جمعه بود که به اتفاق همسرم به جمعه بازار خودرو رفتیم او را با خودم بردم تا کسی با نگاه کردن به چهره معتاد گونه ام شک نکند.

پراید مدل ۹۲ را که مالک آن جوانی حدود ۳۰ساله بود انتخاب کردم و از او خواستم برای نوشتن قولنامه به منزلم بیاید. با این بهانه او را به پلاک ۴۷ در بولوار طبرسی شمالی کشاندم. وقتی وارد حیاط منزل اجاره ای شدیم احساس کردم راننده کمی شک کرده است در این هنگام با چاقویی که از قبل همراه داشتم ضربه ای از پشت سر به او زدم وقتی برگشت دیگر امانش ندادم و ضربات دیگری هم بر پیکرش فرود آوردم. همسرم ترسیده بود و جیغ می کشید به او گفتم اگر فریاد بزنی تو را هم می کشم!

پیکر خون آلود راننده را به داخل اتاق کشیدم. همسرم فرزندش را داخل هال گذاشته بود و از ترس می لرزید. پلاستیک را به سر راننده کشیدم تا از نگاه های ملتمسانه اش راحت شوم. این در حالی بود که از همسرم خواستم تا در بستن دست و پاهای او کمکم کند وقتی دیدم او تردید دارد تهدید کردم که بچه اش را می کشم! او دیگر چاره ای جز کمک به من نداشت می ترسیدم همسایگان متوجه ماجرا شوند با روزنامه شیشه های پنجره را پوشاندم و با کمک همسرم جسد را به آشپزخانه کشیدم.سپس با حدود ۵۰هزار تومانی که از جیب های مقتول سرقت کردم به اتفاق همسرم به یک ابزارفروشی رفتیم و با خرید مقداری اسید و بیل و کلنگ دوباره به منزل بازگشتم. گوشه ای از پذیرایی منزل را حفر کردم و جسد راننده را داخل آن انداختم.

وی در پاسخ به قاضی علیزاده که پرسید چرا اسید روی جسد ریختی؟ گفت: می خواستم جسد او بو نگیرد و زودتر از بین برود. متهم این پرونده جنایی در ادامه گفت: پس از آن هم مدارک خودرو را که همراه مقتول بود برداشتم و به همراه همسرم به سمت کاشمر به راه افتادیم. می خواستم پراید را در آن جا به فروش برسانم اما احساس کردم بستگانم به من مشکوک شده اند به همین خاطر خیلی سریع به یک بنگاه معاملات رفتم ولی چون استرس زیادی داشتم مدارک خودرو را هم در بنگاه فراموش کردم و تصمیم به بازگشت گرفتم که در بین راه ماموران به من مظنون شدند و دستگیر شدم. ابتدا سعی کردم با یک داستان ساختگی ارتکاب قتل را به همسرم نسبت بدهم اما وقتی در بازجویی ها به تناقض گویی افتادم و از سوی دیگر نمی توانستم از فرزندم نگهداری کنم حقیقت ماجرا را فاش کردم.

همسر متهم به قتل نیز پس از آن که رئیس دادگاه اتهاماتی از قبیل معاونت در قتل عمدی، مشارکت در سرقت و مخفی کردن جسد را به وی تفهیم کرد در دفاع از خود گفت: من نمی دانستم او قصد ارتکاب جنایت دارد.

من حتی با ماجرای زورگیری که شب قبل از حادثه مطرح کرد مخالف بودم ولی در برابر تهدیدها و کتک کاری های او مجبور به همراهی شدم. هر گونه مخالفت مرا با کمربند پاسخ می داد به طوری که آثار ضربات کمربند هنگام بازسازی صحنه قتل که در حضور قاضی سیدجواد حسینی (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) انجام شد هنوز روی دیوار منزل اجاره ای باقی بود.

این گزارش حاکی است پس از اعترافات صریح متهمان، وکلای مدافع درحالی به دفاع از متهمان این پرونده جنایی پرداختند که خانواده مقتول و وکیل مدافع آنان نیز صدور حکم قصاص نفس برای عامل این جنایت را از محضر دادگاه تقاضا کردند و در پایان نیز قاضی علیزاده پس از استماع آخرین دفاعیات متهمان ختم جلسه دادگاه را اعلام و عنوان کرد: رای دادگاه کیفری استان خراسان رضوی در مهلت قانونی صادر خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی جاورسیان

      مواد مخدر چه بلایی که سر انسان در نمیاره، آدمو تا این بی رحم و کثیف و بی عقل و پست تر از درنده گان میکنه

      پاسخ ها

      • م

        اين وكلاي مدافع متهم وقتي پرونده به اين وضوح وشفافيت هستش و خود مجرم هم اعتراف ميكنه ، از چي دفاع ميكنن؟؟؟!!!؟؟؟!؟!؟؟!؟!
        بعد ناراحت ميشن كه چرا توي فلان سريال به وكلا بي احترامي شده!!!!!

    • بدون نام

      خدای من چقدر بی رحم و وحشتناک

    • کیان

      فقط مرگ . اشد مجازات .

    • بدون نام

      آخه من نمی فهمم یه بچه خورده بیست ساله اصلا چرا باید همسر داشته باشه احمق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همسر و بچه!!!!!!

    • عباس

      البته که مرگ حقته و عذرخواهیت هم دردی رو درمون نمیکنه خیالتم راحت خانواده مقتول به عذر خواهی تو نیازی ندارن و با این کار بچشون زنده نمیشه اما این پرروییت منو کشته و این اعتماد به سقف بالات معتاد علاف بدتر از مرگ دیگه چی عذابت میده همون کارو در قبال قتلت بکنن یعنی تا این حد بی حیا و بی بند باری والا حیوون شرف داره نسبت به تو

      پاسخ ها

      • غــــــــــــــز ل

        شما ناسزا می گی م یدونی زندگی چی بر سر همچین آدمی آورده که همچین شده گاهی ندانم کاری خود آدم و گاهی گناه زندگی و پدر و مادرانی نا سزاوار چنین می کند ....این آدم خودش ستمدیده (قربانی) است !!!

    • وحید

      برای بار میلیاردم هست که نظر میدم منتشر نمی کنید.نو رو قرآن این دفعه منتشر کنید.از نظر من تموم این مشکلات به نابرابری تبعیضهایی هست که در کشور ما وجود داره.شما فقط یک قتل رو می بینید اما زوایای دیگه ارتکاب این عمل رو که نمی بینید و حتی نمی خواهید که بیبینید.می دونم الان فورا همتون می گید چیه داری از یه قاتل حمایت میکن.مشکل اساسی ما اینه که توی این مملکت جوونارو ول کردن به امون خدا و یکی نیست بیاد براشون زمینه اشتغال رو فراهم کنه.وقتی جوون بیکار باشه گرسنگی و افکار منفی ذهنش رو بمباران می کنن.چرا اون زمانی که اون جوون قاتل گرسنه بود و سرشار از هزاران بغض و غم هیچ کس نرفت طرفش و حمایتش نکرد و براش کار فراهم نکرد؟چرا زمانی که داشت می افتاد تو دام اعتیاد هیچ کس حمایت عاطفی ازش نکرد تا احساس بی کسی نکنه.قاتل اون فرد نیست.قاتل بیکاری و احساسات منفی ای بود که شرایط توی ذهن اون فرد به وجود آورده بود.ما انسانها مثل یک کامپیوتریم که اگه نرم افزار ویروسی رومون نصب بشه عملکردمون با مشکل مواجه خواهد شد.راه حل پیشگیریه نه مجازات.با مجازات جامعه خوب نمیشه.شغل فراهم کنید.آرامش و رفاه به وجود بیاورید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم بانظر شما موافق هستم همش تبلیغ میکنند که بچه بیاورید ولی یک ذره به فکر آینده اون بچه هانیستند. اونهایی که الان میرن بالای دار همان بچه های دیروز بودند که با تبلیغات به دنیا اومدند .توزیع ناعادلانه ثروت بین 20درصد وتوزیع فقر و فلاکت بین بقیه افراد جامعه ، ثمره ای جز این نخواهد داشت

      • بدون نام

        کاملا موافقم باهاتون. مقصر اصلی دولته. البته تربیت خانواده ها باید جوری باشه که انسان در شرایط سخت منحرف نشه یا اگر جوون بیکاره نرید براش زن بگیرید که دو نفر دیگه هم دنباله اش نابود بشن

    • ناشناس

      خدا ریشه ی کسایی رو که این مواد رو داخل کشور میارن و بانی هستن بکنه هر موجود پستی که میخواد باشه ...

    • ح م

      این جانی مرتدرا هرچه زودتر در حضور جمعیت همان شهر اعدامش کنید قاتل به این پررویی جایی نمونشو ندیدیم کارش از کار داعش هم بدتره بدرک که عذر خواهی نمیکنی کسی نیازی بعذر خواهی تو معتاد قاتل نداره روزیکه بخوای بالای دار بری حتی ازطناب دارهم عذرخواهی میکنی

    • بدون نام

      عجب ادمایی

    • كتي

      پر رو ان شاله به زودي به درك واصل بشي

    • بدون نام

      اون احمقی که شیشه میفروشه خرج خانوادش میکنه وقتی این جنایت رو میبینه چه فکری میکنه .پستی تا چه حد ؟

    • بدون نام

      و باز هم خراسان .....

    • نسترن

      سال دیگه برنامه ماه عسل میارش و میگه قصاصش نکردن ....مردم به به و چه چه میگن که خانواده مقتول چقد بزرگوارن...به نظرم خودش و زنش هر دو باید اعدام بشن خیلی از ماها با مدارک بالا بیکاریم و یا حقوقای خیلی ناچیزی داریم دلیل نمیشه دست به جنایت بزنیم ....اینا تن پرور هستن بدون هیچ زحمتی میخوان همه چیز داشته باشن ...زنش از خودش پست تره چرا وقتی ازش خواست تو این جنایت کمکش کنه طلاق نگرفت حالا که جوون مردمو به بدترین شکل کشتن میخاد طلاق بگیره؟؟؟

    • عباس

      افرین نسترن خانوم احسن حرف دلمو زدی انگار دیگه بیکاری مثل این اقای قاتل نیس... پس یوزیرایی که میگید بیکاره علافه بدبخته ....ازین به بعد هرکی کار نکرد میتونه بره معتاد شه بعدشم بزنه یکی رو بکشه بگه تو خودم نیستم ماجرای سپهر10 ساله را ب یاد بیاورید الان هزار تا بیکار هست پس حتما همه باید معتاد بشن؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا من خودم با مدرک دکتری بیکار هستم. سختی هم تو زندگی زیاد کشیدم ولی انسان که هیچی حیوانات رو هم نمی تونم آزار بدم

    • بدون نام

      مرگ برات عروسيه بذبخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج