۲۵۵۶۹۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اولین استارتاپ ویکند سبز در تهران

امروز مائیم و رسالت بزرگی بر دوش. وقت ادای دین به زمین و محیط زیست مان فرارسیده. هدف ما تنها یک چیز است: نجات زمین و کمک به بهبود وضعیت محیط زیست مان.

اولین استارتاپ ویکند سبز در تهران




برترین ها: طبیعت بزرگترین خانه ی زندگی ماست. جزء به جزء تن این کره ی خاکی در تعاملی شگرف هستند تا بتوانند شرایط را برای ادامه ی حیات بشر مهیا کنند و امروز جهان ما، در بحرانی ترین روزهای خود به سر می برد.
جهان امروز ما پر شده از خطرناکترین آلاینده ها، زمینش مدفون در خروارها زباله و آب و هوایش اسیر تغییرات ناهمگون؛ خاکش هر روز خشک تر و ویران تر می شود و تخریب های حاصل از فعالیت های بشر، بیش از پیش این کره ی خاکی را تهدید می کند.

امروز مائیم و رسالت بزرگی بر دوش. وقت ادای دین به زمین و محیط زیست مان فرارسیده. هدف ما تنها یک چیز است: نجات زمین و کمک به بهبود وضعیت محیط زیست مان.

اولین استارتاپ ویکند سبز در تهران

اگر شما هم به محیط زیست علاقه مندید و دغدغه ی حفظ آن را دارید؛ اگر ایده های سبزی در ذهنتان جوانه زده که می تواند به محیط زیست کمک کند؛ اگر درصدد تجاری سازی ایده ی خود به دنبال یک تیم حرفه ای هستید؛ کافی ست در اولین استارتاپ ویکند سبز تهران شرکت کنید.

استارتاپ ویکند سبز، حول محور محیط زیست، منابع طبیعی و انرژی های پاک برگزار می گردد. مخاطبین این رویداد دارندگان ایده‌های سبز، فعالان حوزه ی محیط زیست، مدیران تجاری، متخصصین کسب و کار، سرمایه‌گذاران هستند. مربیان این رویداد نیز افراد خبره و متخصص‌ در حوزه ی کارآفرینی، کسب و کار، فنی و برنامه نویسی، طراحی، انرژی و محیط زیست هستند.

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می گردد. در این رویداد شرکت‌کنندگانی اعم از دانشجویان، برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریابان و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا پرانگیزه ترین و خلاقانه ترین ۵۴ ساعت زندگی شان را تجربه کنند. شرکت کنندگان در این ۵۴ ساعت پس از مطرح کردن ایده هایشان، تشکیل تیم داده و شروع به اجرای ایده هایشان می کنند.

در روز نخست، پس از مطرح کردن ایده ها، برترین آنها برای اجرا انتخاب می شوند. شرکت کنندگان در روز دوم به تیم های ۷ یا ۸ نفره تقسیم شده و تلاش خود را برای پرورش ایده و رساندن آن به مرحله ی اجرا آغاز می کنند. روز سوم زمان ارائه ی کارهای تکمیل شده ی تیم ها به هیئت داوران است و در پایان تیم های اول، دوم و سوم انتخاب شده و جوایزی را برای پیشبرد کسب و کار خود دریافت خواهند کرد.

استارتاپ ویکند سبز با فراهم ساختن محیطی برای طرح و اجرای ایده‌هایی با هدف حفظ محیط زیست، فرصت شروع یک کسب و کار سبز را به دوستداران محیط زیست هدیه می دهد.

ما این فرصت و فضا را به شما خواهیم داد تا بتوانید ایده‌های نوآورانه و سبزتان را به حقیقت پیوند زنید!

اولین استارتاپ ویکند سبز تهران در تاریخ‌های ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۴ همزمان با هفته جهانی کارآفرینی برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی رویداد www.swgreen.ir مراجعه فرمایید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج