جاباما
۲۵۵۷۸۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«جابز» نیامده، رکورد فروش را شکست

فیلم "استیو جابز" (Steve Jobs) از شرکت یونیورسال پیکچرز و لجندری پیکچرز در حوزه نمایش محدود بسیار موفق عمل کرد و در تنها چهار سینما در نیویورک و لس آنجلس نزدیک به ۵۲۱ هزار دلار فروخت. متوسط فروش فیلم در هر سینما بیش از ۱۳۰ هزار دلار بود.

هنرآنلاین: فیلم "استیو جابز" (Steve Jobs) از شرکت یونیورسال پیکچرز و لجندری پیکچرز در حوزه نمایش محدود بسیار موفق عمل کرد و در تنها چهار سینما در نیویورک و لس آنجلس نزدیک به ۵۲۱ هزار دلار فروخت. متوسط فروش فیلم در هر سینما بیش از ۱۳۰ هزار دلار بود.

به این ترتیب، "استیو جابز" توانست به راحتی "قاتل حرفه‌ای" (با متوسط ۶۶.۸ هزار دلار فروش در هر سینما در ماه سپتامبر) را کنار بزند و بهترین فروش متوسط یک فیلم از ابتدای سال ۲۰۱۵ تاکنون را به نام خود ثبت کند.

«جابز» نیامده، رکورد فروش را شکست

مایکل (میشائل) فاسبندر در "استیو جابز" نقش استیو جابز نقش یکی از موسسان و مدیر اجرایی پیشین شرکت اپل را بازی می‌کند. این فیلم پشت صحنه سه محصول مهم اپل را به تصویر می‌کشد که در ۱۹۹۸ با رونمایی از آی‌مک به اوج رسید.

"استیو جابز" را دنی بویل کارگردان برنده اسکار از روی فیلمنامه‌ای نوشته آرون سورکین کارگردانی کرده است. سورکین فیلمنامه را از روی کتاب زندگی‌نامه‌ای پرفروش والتر آیزاکسن درباره استیو جابز مؤسس و مدیر اجرایی پیشین شرکت اپل نوشته است.

کیت وینسلت در نقش جونا هافمن رئیس پیشین بخش بازاریابی مکینتاش بازی می‌کند. ست روگن نقش استیو ووزنیاک دیگر مؤسس اپل را دارد و جف دانیلز نقش جان اسکولی مدیر اجرایی پیشین اپل را ایفا می‌کند. کاترین واترسن نقش کریسان برنان دوست دختر سابق جابز را دارد و مایکل استولبارگ بازیگر نقش اندی هرتسفلد یکی از اولین اعضای تیم تحول اپل مکینتاش است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج