جاباما
۲۵۵۸۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مبعلی: نفت امسال بدشانس است

ایمان مبعلی پس از حدود یک ماه نیم مصدومیت از هفته آینده می تواند درکنار نفت تمریناتش را شروع کند.

ورزش سه: ایمان مبعلی پس از حدود یک ماه نیم مصدومیت از هفته آینده می تواند درکنار نفت تمریناتش را شروع کند. مبعلی گفت: به عقیده من منصوریان فصل پیش ثابت کرده که خیلی مربی خوب و باهوشی است. خیلی از کسانی که سال گذشته علی منصوریان را مربی بزرگی می دانستند این فصل از عملکرد او در نفت انتقاد می کنند. ولی نتیجه نگرفتن در فوتبال طبیعی است و هر تیم و مربی بزرگی هم ممکن است دچار بحران شود، مثل مورینیو و چلسی. مهم این است که منصوریان بتواند راه برون رفت از این بحران را پیدا کند. طی کردن این مشکل در نفت به مراتب راحت تر در تیمهای بزرگی مثل استقلال است و حل این مشکل می تواند در آینده خیلی به منصوریان کمک کند.

او ادامه داد: خدا را شکر مشکل مصدومیت من برطرف شده و از هفته آینده می توانم در کنار تیم تمرین کنم. من فکر می کنم که نفت بازیکنان خیلی خوبی دارد که برای موفقیت تیم تلاش می کنند.

وی افزود: همین که هیچ کس جایگاه نفت را در پایین جدول باور ندارد نشان می دهد که نفت نباید پایین جدول باشد و این مساله به بازیکنان ما انگیزه می دهد.

ایمان مبعلی در مورد عملکرد ضعیف نفت، گفت: این مشکلات در فوتبال طبیعی است. من فکر می کنم امسال نفت بدشانس بوده اگر یکی از نتایج تساوی با برد عوض می شد بازیکنان از این شرایط خارج می شدند و می توانستیم با روحیه بهتری در سایر بازیهای لیگ به میدان برویم.

هافبک نفت در رابطه با مشکلات مالی بازیکنان، افزود: البته هنوز این مشکلات حل نشده است. ولی فکر می کنم امسال اکثر باشگاهها در لیگ، مشکلات مالی دارند. مسوولان باشگاه البته در تلاش هستند تا مشکلات مالی برطرف شود.

مبعلی در پایان گفت: حذف از رقابتهای باشگاههای آسیایی تاثیر منفی روی تیم داشت. به هر حال ما خودمان را برای حضور در فینال آمده کرده بودیم ولی هنوز هم اتفاقی نیفتاده و ما زمان زیادی داریم برای اینکه به لیگ بردیم و نتیجه بگیریم. ضمن اینکه جام حذفی هم مسیر نزدیک تری برای کسب قهرمانی و حضور درآسیا است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج