۲۵۵۸۸۷
۵۱۸۹
۵۱۸۹
پ

۷ نکته برای خرید کفش عروسی که باید بدانید

اغلب خانم‌ها حین یادآوری لحظات عروسی‌شان به درد پا و آزار كفش هم اشاره می‌كنند اما ما توصیه‌هایی داریم تا خاطره عروسی شما با این درد پیوند نخورد و یك شب بی‌نقص داشته باشید.

مجله زندگی ایده آل: خاطره خوش آن شب رویایی نه تا مدت‌ها بلكه تا همیشه در ذهن هر خانمی باقی می‌ماند. در كنار همه شور و شوق شب عروسی، یك درد موذی هم وجود دارد كه هربار با مرور خاطرات زنده می‌شود. اغلب خانم‌ها حین یادآوری لحظات عروسی‌شان به درد پا و آزار كفش هم اشاره می‌كنند اما ما توصیه‌هایی داریم تا خاطره عروسی شما با این درد پیوند نخورد و یك شب بی‌نقص داشته باشید.

جذاب اما نامناسب

كفش‌ها یا صندل‌هایی كه پاشنه بلندی دارند در نگاه اول جذابیت غیرقابل انكاری دارند اما یادتان باشد شما قرار است این كفش را تمام طول شب به پا كنید و با آن راه بروید. كفش‌هایی با پاشنه بیشتر از ۷ سانتی‌متر شیب كف زیادی دارند و همین باعث ایجاد درد در انحنای پا می‌شود؛ اگر اختلاف قدی بارزی با همسرتان دارید كه می‌خواهید با پاشنه جبران كنید، كفش‌های لژدار را به شما توصیه می‌كنیم چون سطح اتكای بیشتری دارند و درد دیرتر سراغ‌تان می‌آید.

7 نکته برای خرید کفش عروسی که باید بدانید

جبران اشتباه

اگر با تمام این تدابیر، درروزهای نزدیك به عروسی متوجه شدید كفش پای‌تان را می‌زند، باید از چند صفحه روزنامه و آبلیمو استفاده كنید. روزنامه‌ها را با آبلیمو خیس كنید و درون كفش‌تان بچپانید و بگذارید یك شب بماند. كفش شما اندكی جا باز خواهد كرد.

كفشی از برگ گل

جنس كفش عروسی شما هم خیلی مهم است. برای این مناسبت بهتر است به جای كفش چرمی سراغ ابریشم و ساتن برای رویه كفش بروید چون نرم‌تر هستند و به سرعت حالت پا را می‌گیرند تا احساس راحتی بكنید. شما حتی می‌توانید تكه‌ای از پارچه لباس عروس‌تان را به كفاش بدهید تا با همان پارچه، رویه كفش لباس عروس‌تان را بدوزد. برای تزیینات بیشتر هم می‌توانید از بخش‌های كار شده لباس روی كفش هم استفاده كنید. برای چنین سفارشی بهتر است به
کفش فروشی های حوالی میدان مادر یا باغ سپهسالار مراجعه كنید.

7 نکته برای خرید کفش عروسی که باید بدانید

یك روز شلوغ به خرید بروید

در پایان یك روز شلوغ و پردغدغه به خرید كفش عروسی‌تان بروید چون در تمام روز بر اثر راه رفتن و ایستادن، پاها كمی‌ ورم می‌كنند و بزرگ‌تر می‌شوند؛ همان اتفاقی كه در روز عروسی برای شما می‌افتد. با این مشابه سازی، مناسب‌ترین كفش را خریداری می‌كنید كه پایتان را اذیت نمی‌كند.

یك جفت كفش كمكی

با رعایت همه قواعد، بهتر است یك جفت كفش یدكی هم همراه داشته باشید. یك كفش تخت یا با لژ ۳ سانتی‌متری كه امتحانش را قبلا پس داده و شما آن را به‌عنوان كفشی راحت می‌شناسید. در ساعات پایانی شب و بعد از مراسم رسمی‌تان می‌توانید از این كفش استفاده كنید. البته این تغییر فقط برای عروس خانم‌هایی توصیه می‌شود كه لباس بلند دارند.

7 نکته برای خرید کفش عروسی که باید بدانید

تكه‌ای از پارچه لباس عروس‌ را همراه ببرید

وقتی برای خرید كفش لباس عروسی‌تان می‌روید، بهتر است تكه‌ای از پارچه لباس را همراه ببرید. درست است كه رنگ لباس عروسی شما سفید است ولی رنگ‌ سفید طیف گسترده‌ای دارد و بهتر است گزینه‌ای را انتخاب كنید كه به رنگ لباس شما نزدیك باشد. به ست‌هایی مثل هماهنگ كردن رنگ كفش با لاك یاسی، صورتی و. . . هم فكر كنید. چنین ستی را به كسانی پیشنهاد می‌كنیم كه لباس عروس كوتاه می‌پوشند یا جلو لباس از پشت كوتاه‌تر است و در طول مراسم كفش دیده می‌شود.

به محل برگزاری جشن‌تان توجه كنید

فكرش را هم شاید نكنید ولی جنس و وضعیت كف محل برگزاری جشن ازدواج‌تان هم در انتخاب كفش مهم است. اگر عروسی شما قرار است در باغ برگزار شود سراغ كفش با پاشنه نوك تیز نروید چون پاشنه آن درون گل، سنگ و خاك زمین چمن فرو می‌رود و راه رفتن را برای شما سخت می‌كند. برای این مكان‌ها از كفش‌های تخت یا با پاشنه پهن استفاده كنید. اگر قرار است مراسم شما در سالن، با كفپوش سنگ و فرش برگزار شود، كف كفش شما نباید صیقلی و صاف باشد؛ بهتر است كف كفش‌تان را كفی‌های عاج‌دار كه با كف اصطكاك ایجاد می‌كنند، بچسبانید.

7 نکته برای خرید کفش عروسی که باید بدانید

عجله كنید

اغلب به شما توصیه می‌كنند كارهای عروسی را سر صبر و حوصله انجام دهید تا از آنها لذت ببرید ولی این بار عجله كنید. بعد از انتخاب مدل لباس و محل عروسی، كفش‌تان را بخرید و در طول روز به پا كنید. اگر شما روزی چندین ساعت كفش لباس عروسی‌تان را در منزل بپوشید و با آن راه بروید، شب عروسی راحت‌تر خواهید بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج