۲۵۵۹۲۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حنطه: تیم از لحاظ روحی زیر صفر است

علی حنطه امروز به عنوان سرمربی استقلال اهواز کارش را رسما شروع کرد.

ورزش سه: علی حنطه امروز به عنوان سرمربی استقلال اهواز کارش را رسما شروع کرد.

حنطه در مورد قبول این مسولیت و شرایط تیم جدیدش گفت‌وگویی انجام داد: من از سال ۷۹ که فوتبال را کنار گذاشتم ۱۴ سال در نقاط مختلف ایران مربیگری کرده ام؛ در ابتدا کمک فیروز کریمی و فرهاد کاظمی و اکبر میثاقیان و خداداد عزیزی و پرویز مظلومی بودم. سپس کارم را از سرمربیگری در لیگ یک شروع کردم و پله‌پله خودم را به سرمربیگری رساندم و ابومسلم را در آن کوران نجات دادم.

بعد از سال ۸۷ که ابومسلم اوت شد، از ۵ بازی آخر که من به دلیل درخواست مدیریت سرمربیگری ابومسلم را قبول کردم ۸ امتیاز گرفتیم، پرسپولیس را بردیم و مقابل استیل آذین و سپاهان و استقلال تهران مساوی گرفتیم و در بازی آخرمان مقابل مس کرمان باختیم. اگر از ابتدا مسوولیت آن تیم را قبول می کردم، شاید الان ابومسلم در لیگ برتر بود و بعد از آن در تیم های شهرداری اراک، راهیان کرمانشاه و استقلال اهواز مربیگری کردم در ای ۱۴ سال ۱۰ سالش را در تهران بودم.

وی به اشاره به اینکه در جریات کامل مشکلات استقلال اهواز هست ادامه داد: این بحران ها برای من آشناست و من می دانم سختی های زیادی وجود دارد ولی تجربه کافی هم دارم. آقایان صحبت کرده اند و برای این شرایط طرح و برنامه داریم جا دارد برای بحران ها اجرایی شود. تیم از لحاظ روحی روانی زیر صفر است.

بازیکنانی داریم که آینده روشنی دارند اما باید آنها را از این افسردگی دربیاوریم و برای بازی با پدیده آماده کنیم‌. ما باید چند بازی باقیمانده قبل از تعطیلات را ببریم و با توجه به کادرقوی که داریم چنین چیزی دور از دسترس نیست و از کمک هایی که به ما می شود استفاده خواهیم کرد.

حنطه با تشکر از زحمات بختیاری زاده ادامه داد: من با بختیاری زاده هیچگونه تماسی نداشتم اما احترام خاصی برای ایشان قائلم هستم و خسته نباشید می گویم من می دانم که در ایران شرایط مربیگری بسیار سخت است و به هیچ عنوان به کسی تعهد نمی دهم. کشور ما از کشور عربستان هم بدتر است.

مدیران دوست دارند زودتر تیم هایشان نتیجه بگیرند. به هم دلیل تند دست به تغییرات می زنند. استقلال اهواز مریض است ان‌شاءالله با کادرقوی که داریم این تیم را از این حالت دربیاوریم. اگر همه با هم وحدت داشته باشیم؛ از آقای ملکی، بازیکنان، کادرفنی و همه مردم عزیز خوزستان و تماشاگران استقلال اهواز که در سرما و گرما از لیگ سه، دو و یک و لیگ برتر گرفته آنها دز هیچ حالتی تیم را ترک نکردند و خالصانه به تشویق تیم پرداخته اند. من هم خودم اصالتی خوزستانی دارم و عاشق استقلال اهواز هستم.

سرمربی جدید استقلال در همین باره ادامه داد: باید کمک کنند و دست به دست هم دهند تا این تیم استقلال اهواز حفظ شود. به هر حال آقای بختیاری زاده انسان بسیار محترمی است ولی وسط کار هدایت را به من سپردند و من می دانم که کار بسیار دشواری دارم ولی اگر پول و امکانات باشد که همه می توانند کار کنند هنر آن است که با مشکلات نتیجه بگیرید.

به هر حال آقای ملکی در این مدت دست تنها بود و برای تیم خرج می کرده. در ضمن این را هم بگویم که او جانباز است و مشکلات ریوی دارد و البته الان رو به بهبود است و امیدوارم خداوند به ایشان شفا بدهد. این را بگویم که من کاملا آماده نبرد و جنگ هستم. در جنگ کسانی که اتحاد دارند حتی از طرف مقابل که بهترین صلاح ها را دارند قوی تر هستند‌. با ما با یکدیگر یکدل هستیم.

حنطه در پایان درباره ۴ بازیکن اخراجی افزود هر بازیکنی که کارت بازی اش صادر شده بازیکن ما محسوب می شود. به هرحال همراه با مدیرعامل و سرپرست باشگاه با آنها صحبت خواهیم کرد و سعی می کنیم تیم را یکدل و یک شکل بکنیم. فرق نمی کند آن بازیکنانی را که جدا شدند باتجربه باشند یا جوان. به هرحال بازیکن ما هستند و سعی می کنیم اختلافات برطرف شود و آنها در اختیار ما باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج