۲۵۵۹۶۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ماجرای دست دادن محافظ خاتمی با کلینتون

سعید حجاریان درباره دست دادن محافظ خاتمی ( رییس جمهوری ایران در سال های ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۴) با بیل کلینتون، رئیس جمهوری وقت آمریکا خاطره‌ای نقل کرده و از این اتفاق که در سال ۱۳۷۷ رخ داده، گفته است.

خبرگزاری تسنیم: سعید حجاریان درباره دست دادن محافظ خاتمی ( رییس جمهوری ایران در سال های ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۴) با بیل کلینتون، رئیس جمهوری وقت آمریکا خاطره‌ای نقل کرده و از این اتفاق که در سال ۱۳۷۷ رخ داده، گفته است.


به نقل از سعید حجاریان -که در زمان خاطره مورد نظر مشاور رییس جمهوری بوده- آورده است: «سفر اول خاتمی که به نیویورک رفتیم من مشاورش بودم و همراهش بودم در نیویورک. من بودم و ابطحی و آقا رضا خاتمی. ظریف هم بود و کمک کرد ولی نماینده ایران در سازمان ملل آن موقع آقای نژادحسینیان (محمدهادی) بود. وزیر خارجه هم که آقای کمال خرازی بود.

ما سه تا سعید حجاریان، ابطحی و رضا خاتمی) داشتیم می رفتیم در کریدور (راهرو) کنار شورای امنیت. دیدیم یک دفعه کلینتون با گاردش دارد می آید. آقای خاتمی هم به ما گفته بود مبادا شما جایی روبه رو شوید با این ها. بنا بود بالاخره دست ندهیم دیگر. به ما گفته بود نکنید این کار را. ما تا دیدیم کلینتون و گاردش دارند می آیند واقعاً ماندیم چه کنیم! (خنده) واقعاً تصادفی بود. ساعت ۳ بعدازظهر بود و واقعاً بعید بود کلینتون آن موقع بیاید.

خلاصه دیدیم چاره ای نداریم، پریدیم در سالن اندونزی و پشت پرده ها قایم شدیم! (خنده) آن ها آمدند و رد شدند. ما مدام می ترسیدیم که نکند گاردش بفهمد و بگوید این ها ایستاده اند اینجا که کلینتون را ترور کنند! و این بشود اول دعوا.

یک محافظ آقای خاتمی بود که او بیرون ماند و نتوانست بیاید داخل و کلینتون با او دست داد و رفت. می خواهم بگویم واقعاً اقدام اخیر ظریف تصادفی بوده است. آن ساعت بنا نبوده اوباما بیاید داخل. ساعت گفت وگویش تمام شده بوده و یک دفعه آمده بود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسين

      خدايا شكر همه مشكلات دزدى، سرقت، اختلاس، ادم كشى، قتل، جنايت، كلاهبرداري، تجاوز، فقر، گرسنگى، گرانى، بلاترين تورم در جهان بعد از جنگ جهانى دوم، اعتياد همه اينها حل شده و فقط همين يك مشكل مانده.
      حق با اقايان است چون هيچ مشكل ديگرى نداريم، بايد اين مشكل را هم حل كنيم. مسله بسيار جدى است. از شكم سيرها و ميلياردها كه در قصرهاى انچنانى زندگى مى كنند متشكرم كه حواسشان به ما هست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج