۲۵۶۱۰۰
۲۲ نظر
۵۰۰۷
۲۲ نظر
۵۰۰۷
پ

توهین آشکار روزنامه «وطن امروز» به صالحی

روزنامه وطن امروز به صاحب امتیازی مهرداد بذرپاش - نماینده مجلس - در شماره امروز خود یادداشتی توهین‌آمیز درباره رفتار علی‌اکبر صالحی - رئیس سازمان انرژی اتمی - در مجلس منتشر کرده است.

خبرگزاری ایسنا: روزنامه وطن امروز به صاحب امتیازی مهرداد بذرپاش - نماینده مجلس - در شماره امروز خود یادداشتی توهین‌آمیز درباره رفتار علی‌اکبر صالحی - رئیس سازمان انرژی اتمی - در مجلس منتشر کرده است.

در بخشی از این یادداشت، صالحی به «نازک‌نارنجی» و «بی‌غیرت» بودن متهم شده، توافق هسته‌ای «دل‌بخواه دشمن» توصیف شده و در ادامه آمده است که رفتار صالحی در مجلس «بچه‌ننر‌ بازی» نیست، بلکه ذیل عنوان «پدرسوخته بازی» تعریف می‌شود!

در این یادداشت به قلم حسین قدیانی آمده است:

سیمان را نه این و آن؛ که توافق هسته‌ای وارد ادبیات سیاسی کشور کرد. براساس این توافق قرار است در قلب رآکتور اراک، سیمان ریخته شود. چه بسیار نخبه ایرانی که از خواب و خوراک خود زدند، شب‌بیداری کشیدند و از قضا در اوج تحریم، برای صنعت هسته‌ای کشور، قلبی نوپا و سرزنده دست و پا کردند لیکن جناب صالحی و دیگر شرکای مافوق، تن به توافقی دادند که براساس آن باید قلب رآکتور اراک با سیمان پر شود.

آنی خود را بگذارید جای آن نخبه وطن که عرق ریخت و خون داد تا قلب رآکتور اراک، سند مستندی باشد دال بر خودکفایی و خوداتکایی جوان ایرانی؛ حال باید علاوه بر شهید، شاهد شهادت قلب رآکتور اراک باشد، آن هم به دست توافق امثال ظریف و صالحی، و آن هم با سیمان! آنی خود را بگذارید جای آن متخصص صنعت هسته‌ای که مشخصاً محل کارش رآکتور اراک بود! آنی خود را بگذارید جای زن و بچه یا مادر و پدر این متخصص! به راستی چه کسی خوشش می‌آید که ببیند با سیمان، محصول دسترنج قیمتی‌اش را پر کرده‌اند؟

شگفتا! سیمان فی‌الواقع قرار است درون قلب رآکتور اراک ریخته شود، یعنی در عالم واقعیت قرار است روی احساس و عواطف خانواده شهدای هسته‌ای و دیگر اندیشمندان این عرصه مهم و حیاتی سیمان ریخته شود، آن وقت جناب صالحی رگ گردن کلفت می‌کند! که چی؟ که نماینده مجلس مرا تهدید کرده! عجب! سربازان خط مقدم دیپلماسی این همه نازک‌نارنجی بودند و ما نمی‌دانستیم؟! چطور دشمن هر روز، و متاثر از دست فرمان غلط دوستان دیپلمات، ایران و ایرانی را تهدید می‌کند،‌ رگ گردن آقایان اندک ورمی نمی‌کند لیکن به تهدید خودشان که می‌رسد، این همه حساس می‌شوند و احساسی؟! یعنی تهدید همه ایران، اندازه تهدید فلان دیپلمات، ارزش صرف غیرت ندارد؟! باورم هست اگر یک‌صدم این غیرتی که روی خودشان داشتند، روی مملکت هم می‌داشتند، دیگر توافق هسته‌ای این همه دل‌بخواه دشمن از آب درنمی‌آمد. همچین قپی در می‌کنند که نماینده مجلس مرا تهدید کرده کأنّه نماینده مذکور با کارد سلاخی بالای سرش ایستاده! خجالت هم چیز خوبی است! ما را باش فکر می‌کردیم بعضی از این دیپلمات‌ها اگر انقلابی نیستند لااقل با الفبای مردی و مردانگی حداقلی از مؤانست را دارند!

هم‌الان یادم آمد روزگار کودکی را، و نه حتی دبستان که آمادگی و مهدکودک! آنجا و آن روزها اگر پسربچه‌ای در مواجهه با یک تهدید همکلاسی خود، قیصریه را می‌خواست به آتش بکشد، همه به آن همکلاسی نازک‌نارنجی می‌گفتند: «بچه ننر!» و بعد ادامه می‌دادند: «حالا این یه حرفی زد! تو چقدر بچه‌ای؟» صدالبته در عالم سیاست نام چنین مواجهه‌ای دیگر «بچه‌ننر‌ بازی» نیست، بلکه بی‌تعارف ذیل عنوان «پدرسوخته بازی» تعریف می‌شود! چطور مافوق همین دیپلمات، و در بدترین اتهام ممکن، منتقد خود را «حواله به جهنم» می‌دهد، تهدیدی رخ نداده اما وای از آن روز که به حضرات احساسی و نازک‌طبع عرصه دیپلماسی از گل نازک‌تر گفته شود! آری! همه به یاد دارند که رئیس قوه مجریه، باری پیش از این جمله اصحاب نقد را حواله به جهنم داد!

ما هم می‌خواستیم مثل آقای صالحی ‌بازی درآوریم، باید می‌نوشتیم که اولا صرف این حواله دادن به جهنم یعنی تهدید به قتل جمیع جماعت منتقد! و ثانیا یعنی مشخص کردن جایگاه ابدی کشته‌شدگان، آن‌هم در جهنم! جز این است؟ و این درحالی است که نماینده مجلس، برای حرف خود، کلی اما و اگر گذاشته، بی‌آنکه اشاره به جهنم رفتن آقای صالحی بعد از مرگ کذایی داشته باشد! درجه آخر و من‌باب خیرخواهی توصیه می‌کنیم آقایان را که کمی بزرگ شوند! عاقبت، چنین توافقی، تنها و تنها محصول درشتخویی با هموطن و نرم‌خویی با اجنبی است. آقایان! هیأت متوسلین به کدخدا زده‌اید، اشکالی ندارد. می‌نویسیم پای لیاقتتان که تدبیر اقتصادی را به‌جای همت جوان ایرانی، تقاضا از دشمن می‌کنید اما می‌خواهید به کدخدا توسل کنید، خب! توسل کنید! دیگر چرا برای نمایندگان ملت خودتان ‌بازی درمی‌آورید؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      زنده باد جناب صالحي . زنده باد قهرمانان ميهن . مردم ستم ديدۀ وطن به شما افتخار ميكنند .

    • بدون نام

      حسین قدیانی افکار به شدت بسته ای دارد و میتوان از نوشته هایش در وبلاگش به آن پی برد....

    • بدون نام

      شما خودرا جای آن بیمارانی در سطح کل کشور بزارید که به علت تحریم تجهیزات پزشکی وارد نشده و یا به علت تحریم دارو وارد نشده و دچار عارضه بدتر شده اند و جای مردمانی بزارید که به علت تورم ناشی از تحریم گرسنه سر بر زمین می زارند و آن زنانی بزارید که مجبورن به علتی گرانی و نداشتن پول متاسفانه و یا به جای آن بچه ای بزارید که پلاستیک نایلونی میوه شده کیف مدرسه اش و ....

      پاسخ ها

      • علي

        قربون دهنت برم

    • محمد

      از روزنامه وطن امروز و جوان و .. انتظاری بیش از این نیست . !!!!!!!!!!!!! ای کاش این روزنامه ها خبرنگارانشون را به مشهد مقدس هم میفرستادند تا در باره زائرین عراقی که نه برای زیارت بلکه برای .... با ناموس این مملکت به ایران میان گزارش تهیه کنن .

    • بدون نام

      یبارم که با توافق دل مردمو شاد کردن نماینده مجلسای جوگیر با مخالفت فقط خواستن خودنمایی کنن

      عزیزان شما سرگرم کارای خوبتون باشید مردم نمیخوان شماها به فکرشون باشید

    • behzad

      برادر دلواپسم.غیرت و رگ گردن منحصر به برجام نیست.میتوان از نرخ بالای بیکاری،فقر روز افزون،بالا رفتن سن ازدواج،کاهش قدرت خرید مردم،ایرانیان له شده در اردوگاه های مهاجرتی،آگهی های فروش کلیه و .......هم رگ گردن را کلفت کرد و دم از غیرت زد.منتظر رگ کلفتتان هستیم برادر

    • علی

      من به عنوان یه ایرانی که 2 تا بچه دارم در وهله اول امنیت لازم دارم و نیازهای اولیه از قبیل خوراک و پوشاک و ...هیچ چیز دیگه ای نمیتونه جای اینارو بگیره حتی انرژی هسته ای

    • لاله

      شما هم انی خودتوبگذار جای مردمی که زیر بار اینهمه گرونی و تحریم دارو کمرشون شکست

    • بدون نام

      قدیانی تا بحال راکتور را دیده ؟ایشان فکر می کنند راکتور یک قرص درمانی برای باز کردن رگ گردنش است و الان جلوی آن قرص را گرفته اند

    • حمید

      صالحی و طریف خدا قوت

    • بدون نام

      همین شماها بودید که مغز دانشمندان نازنین ما را پختید و در باغهای سبز به آنها نشان دادید و از جوان بودن و غیرتی بودن آنها سؤ استفاده کردید و آنها را مجبور به کاری کردید که باعث شهادتشان شود.
      دلم برای خانواده های ساده دلی میسوزد که گول شما را خوردند و فرزندان نخبه این مرز و بوم را در اختیار امثال شما قرار دادند

    • محسن

      ادبیاتی که قدیانی به کار گرفته دها بار از ادبیات دولت مردان به ویژه آقای روحانی محترمانه تر است .
      آقای صالحی چرا زمان احمدی نژاد زبان به کام گرفته بود !؟
      اگه اینقدر هسته ای اخ و پیف بود چرا مردم با اون انرژی هسته ای چندسال سرکار کار گذاشتید !؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در آن زمان کسی اجازه حرف زدن نداشت برادر من
        الآن همگی به پشتوانه رئیس جمهور محبوبمان لب به سخن گشودند و این چنین کام دلواپسان تلخ شده است

    • بدون نام

      افسوس که این مزرعه را اب گرفته دهقان مصیبت زده راخواب گرفته به روزی افتادیم که هربیصلاحیتی که بویی از فرهنگ ورسانه نبرده روزنامه ای باز میکند وهرمزخرفی که کله سیاهش تراوش نمود رابه روی کاغذ میاورد گویی که خواننده مثل خودش احمق است ونمیداند امثال اینان امثال بزرگشان مملکت رابه نابودی میکشانند اقا ....خودتی!

    • بدون نام

      كلا همه شما پايداري ها بي تربيت هستيد ... همتون سر و ته يك كرباسين

    • بنده

      درور و سلام خدا بر شهید بزرگوار اکبر قدیانی که اگر نبود خون این شهید و صدها شهید دیگر، اکنون فتنه گران سبز این گونه نمی توانستند ازادانه در امنیت و اسایش زندگی کنند..
      درود و سلام خدا بر حسین قدیانی و قلم حقگویش که اگر نبود غیرت و حمیت این جوان و هزاران جوان غیرتمند دیگر، اکنون فتنه گران دار و ندار وطن را به پای کدخدایشان ریخته بودند.
      حرف حق غوغا می کند به ویژه اگر از قلم حق گوی یک طنز پرداز طنازی چون حسین قدیانی تراوش کند..
      احسنت بر تو نویسنده قهار که قلمت همواره آتش بر بنیاد آتش بیاران معرکه زده است.
      پی نوشت: سایت مثلا برترین ها!
      نترس، تایید کن کامنت رو!!

      پاسخ ها

      • سعيد

        اشتباهي مثبت دادم قصدم منفي بود

    • محمد

      بله خجالت هم چیز خوبیه،یادآوری میکنم جناب وطن پرست پس ان همه پول واختلاس حق مردم نبود،ایا بیست میلیارد دانشگاه احمدی نژاد حق الناس نبود،درمورد اینهاهم بگو،والا یک ناخن ظریف وصالحی صدتا مثل احمدی نژاد وکل دولت نابخردش را می ارزد

    • علي

      نه نه، خود را جاي آن نه
      بلكه آني خود را بگذار جاي من كه با اين اقتصادي كه درست كردين هر روز بايد شرمنده زن و بچه م بشم.

    • بدون نام

      به نظر من نویسنده متن خودش از همه ی بی غیرتها بی غیرت تر واز همه ی پدر سوخته ها پدر سوخته تر است چون بدبختی و گرسنگی مردم را نمی بیند این پدر سوخته

    • بدون نام

      اولا چهار نفر از نون خوردن بیافتن خیلی بهتر ازینه که چند میلیون نفر از بیکار بشن و از نون خوردن بیافتن شما اینقد فکرت عقب مونده به این فکر نکردی این همه ادم که بیکارن بخاطر تحریمه و این همه جرم این همه اعتیاد این همه ازدواج نکردن ها این همه طلاق و.... بخاطر همون بیکاریه که همه چی بر میگرده به تحریم.شما به فکر چهار تا نخبه نباش همه ایرانی ها نخبه ان به غیر شما و روزنامه تون و امثال بی فکر مثل شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج