۲۵۶۱۴۵
۵۰۶۷
۵۰۶۷
پ

طراحی داخلی دفتر معماری تهمینه میلانی

تهمینه میلانی را شاید بیشتر با فیلم هایی نظیر آتش بس بشناسید، اما شاید کمتر کسی بداند که این کارگردان و فیلم نامه نویس توانا در رشته معماری از دانشگاه علم و صنعت فارغ التحصیل شده است.

طراحی داخلی دفتر معماری تهمینه میلانی





وب سایت چیدانه: تهمینه میلانی را شاید بیشتر با فیلم هایی نظیر آتش بس بشناسید، اما شاید کمتر کسی بداند که این کارگردان و فیلم نامه نویس توانا در رشته معماری از دانشگاه علم و صنعت فارغ التحصیل شده است. تهمینه میلانی ازجمله کارگردان‌های سینمای ایران است که آثار وی در سینماهای کشورهای اروپایی و امریکایی اکران و با استقبال خوبی در جشنواره‌های مختلف مواجه می‌شود.

طراحی داخلی دفتر معماری تهمینه میلانی

طراحی داخلی دفتر معماری تهمینه میلانی

این بار چیدانه در ادامه مطالب طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک هنرمندان این بار به سراغ این بانوی هنرمند سینمای ایران رفته است تا نکات و ایده هایی را از لابه لای دکوراسیون داخلی دفتر کار او بیرون بکشد و در اختیار شما قرار دهد، پس این مطلب جذاب را از دست ندهید تا بدانید تهمینه میلانی برای طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار چه نکاتی را مد نظر قرار داده است و شما اگر می خواهید دفتر کاری به این سبک داشته باشید چه باید بکنید. با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

۷ ترکیب رنگی جذاب با نارنجی

طراحی داخلی دفتر معماری تهمینه میلانی

ایییییییییییییش بدم میاد! جمله ی نوستالژیک نارنجی مدرسه ی موش ها، شایداین انتخاب اسم هوشمندانه برای این شخصیت محبوب بی تناسب با ماهیت این رنگ نبوده باشد. شخصیتی که انرژی نا مشخصی را برای غر زدن صرف می کرد و معلوم نبود سر منشا این همه انرژی کجاست که تمامی ندارد! اما امروز می خواهیم به گونه ای شگرف از این انرژی بی نهایت را در ترکیب رنگی دکوراسیون منزل خود استفاده کنیم با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

رقص آجر ها در ساختمان مسکونی آجر پوش تهران

یکی از مشخصات عمده معماری بومی مسکونی ایران حفظ حریم خصوصی برای ساکنان می باشد که در گذشته از طریق معماری درونگرا که اغلب در اطراف یک باغ مرکزی خصوصی شکل می گرفت و به ندرت در چهره بیرونی ساختمان پنجره قرار می گرفت بوده است ، با این حال ، در زمان معاصر با رشد عمودی ساختمان ها استفاده از پنجره ها در نمای ساختمان متداول شده است ، و حفظ حریم خصوصی از کیفیت چندانی برخوردار نیست ، شواهد این ادعا بالکن هایی هستند که توسط ساکنین پوشیده شده اند و نمای ساختمان را بد شکل کرده اند.

طراحی داخلی دفتر معماری تهمینه میلانی

در این طراحی از شبیر موسوی و امیر رضا فاضل سعی به حداکثر رساندن حریم خصوصی با استفاده از بافتی ریتمیک و کاربرد ساده ترین و بومی ترین مصالح یعنی آجر به شیوه ای متفاوت در نمای بیرونی شده است که همین طراحی و ترکیب منحصر به فرد بود که توانست جایزه ی جهانی آجر بریتانیا و در جایزه معمار سال ۹۴ به عنوان پروژه ی تقدیر شده ی بخش آپارتمان مسکونی را از آن خود کند با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار این ساختمان منحصر به فرد سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

خودتان بسازید: دکوری چوبی زیبا با شاخه درخت

گل ها و گیاهان خانگی همیشه باعث طراوت و شادابی فضای داخلی خانه می شوند، مهم نیست که در چه فصلی از سال هستید آن ها در همه حال آماده اند تا به دکوراسیون داخلی خانه شما روح و شادابی ببخشند.

طراحی داخلی دفتر معماری تهمینه میلانی

چیدانه در این مطلب می خواهد به شما نشان دهد که چگونه از هر چیز دور ریختنی یا بلا استفاده ای می توانید گلدانی زیبا وجذاب بسازید، امروز می خواهیم با استفاده از شاخه خشکیده درختان شگفتی بیافرینیم. پس با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

انواع سقف کاذب و روش های اجرای آن در ساختمان

سقف کاذب قسمتی از معماری داخلی است، که برای پوشش سقف اصلی (زیر سقف) به‌کار می‌رود. از پیشینه ی این رشته اطلاعات موثقی در دست نیست.

طراحی داخلی دفتر معماری تهمینه میلانی

معلوم نیست اولین کسانی که از سقف کاذب استفاده کرده‌اند چه‌قدر از کاربردهای مختلف این حرفه آگاهی داشتند، اما سقف کاذب در زمانی کوتاه جای خود را در صنعت ساختمان پیدا کرد و حضور آن در ساختمان، دغدغه ی پوشش و مخفی نگه داشتن عوامل زیر سقف را از بین می‌برد. با چیدانه همراه باشید تا باهم به بررسی انواع مختلف سقف کاذب بپردازیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج