۲۵۶۱۹۲
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

اقدام تحسین برانگیز شهاب حسینی

شهاب حسینی پیشنهاد میلیاردی یک مرکز تجاری را برای اسپانسر شدن رد کرد، و پیشنهاد کرد که این بودجه برای تولید فیلم و سایر حمایت‌های فرهنگی اختصاص پیدا کند.

خبرآنلاین: شهاب حسینی پیشنهاد میلیاردی یک مرکز تجاری را برای اسپانسر شدن رد کرد، و پیشنهاد کرد که این بودجه برای تولید فیلم و سایر حمایت‌های فرهنگی اختصاص پیدا کند.

عباس یاری روزنامه‌نگار و منتقد فیلم آخرین پست اینستاگرامی خود را به مطلبی درباره شهاب حسینی و خصوصیات ویژه این بازیگر سینما اختصاص داده است.

دبیر تحریریه مجله فیلم در این مطلب که تیتر «اگر پای شهاب حسینی وسط باشد» را برای آن برگزیده است، نوشت : « چه‌قدر حالتان خوب می‌شود وقتی دعوتی از بازیگر خوش‌نام و دوست‌داشتنی، شهاب حسینی دریافت می‌کنید به انگیزهٔ یاری رسانی به هنرمندان معلول و ازکار افتاده. مضمون دعوت‌نامه، برگزاری نمایشگاهی است با آثار هنری دست ساز با عنوان «حضورِ هنر در زندگی». نمایشگاه، چهارشنبه پانزدهم مهر در گالری آریانا افتتاح شد، در تمام یکی دوساعتی که مشغول دیدار از کارهای ارائه شده بودم، شهاب مشغول خوش‌آمد گویی به مهمانان و پاسخ‌گویی به سئوال‌های بازدیدکنندگان بود. او چندساعت قبل‌از من خودش را به آنجا رسانده بود و با لبخندی روی لب، ساعت‌ها روی پا ایستاده بود.»

یاری در ادامه اشاره‌ای هم به رد یک پیشنهاد میلیاردی از سوی شهاب حسینی می‌کند : « متاسفانه این دغدغه‌ها امروز در بازیگران جوان ما کمتر به چشم می‌خورد. کدام بازیگری را می‌شناسید که پیشنهاد میلیاردی یک مرکز تجاری را برای اسپانسرِ تبلیغاتی شدن رد کند و پیشنهاد کند این بودجه برای تولید فیلم و برگزاری نمایشگاه و سایر حمایت‌های فرهنگی دیگر اختصاص پیدا کند؟ این، کاری بود که شهاب به مدیران شهر‌فرش پیشنهاد کرد. آن‌ها شهاب را برای تبلیغاتشان انتخاب کرده بودند، اما او کل سینمای ایران را در این حادثه سهیم کرد چون احساس می‌کرد فرش ایرانی برای روی پا ایستادن، به تبلیغات جدی تری نیاز دارد. جامعهٔ هنری ما به چهره‌های درخشانی مثل شهاب حسینی نیاز دارد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نسیم

      واسه همین کاراشه که تکه

    • خدا

      اشتباه کرد،پول رابگیر،خودت خرج عام المنفعه کن،توثوابش هم شریک شو،نمی تونی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما اول اسمی که واسه خودت انتخاب کردی اصلاح کن!

    • بدون نام

      اونوقت یه خواننده پاپ به اسم محسن یگانه میره برای همین شهرفرش میخونه تو مراسم تبلیغاتی که فیلم برداری حرفه ای شده بدون ارکستر هم اجرا میکنه که پول تقسیم نشه یه وقت!!

    • بدون نام

      لطفا نظراتی را با نام خدا و امثالهم پخش نکنید.
      یعنی چی ؟! یعنی شما خدایی یا از طرف خدا حرف می زنی؟! الله اکبر.

    • بدون نام

      کمتر هنرمندی رو مثل آقای حسینی میشه به عنوان الگو برای جوانان شناخت. ایشون در کنار سوپر استار بودن به معنای واقعی، انسانی شریف، متواضع و باشخصیت هستند.
      انشالله که همیشه عمر در کنار خانواده شون تندرست و خوشبخت باشند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج