۲۵۶۲۴۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شهرداد روحانی در وین به روی صحنه می‌رود

شهرداد روحانی – آهنگساز و رهبر ارکستر ایرانی- به مناسبت هشتاد و هفتمین جشن تولد پادشاه تایلند قطعاتی از ساخته‌های خودش را در وین ضبط خواهد کرد.

موسیقی ما: شهرداد روحانی - آهنگساز و رهبر ارکستر ایرانی- به مناسبت هشتاد و هفتمین جشن تولد پادشاه تایلند قطعاتی از ساخته‌های خودش را در وین ضبط خواهد کرد.

او که تا کنون اجراهای متعددی را در شهرهای مختلف دنیا روی صحنه برده است درباره این این اثر گفت: «امسال براى جشن تولد پادشاه تایلند، قطعاتى را به من سفارش دادند که کار ساخت آن به اتمام رسیده و قرار است در تاریخ ٢٠ اکتبر در وین با ارکستر «Austrian Chamber Orchestra» در سالن konzerthous وین به رهبرى خودم اجرا و ضبط کنیم. ضمن اینکه CD این اثر هم در ماه دسامبر ٢٠١۵ برای دسترسی علاقه‌مندان به بازار خواهد آمد.»

شهرداد روحانی رئیس و رهبر ارکستر سمفونیک COTA لس آنجلس بوده و علاوه بر آن، رهبری بسیاری از ارکسترهای سمفونیک معتبر دنیا را به طور مهمان بر عهده داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به ارکستر سلطنتی فیلارمونیک لندن، ارکستر سمفونی مینسوتا، ارکستر سمفونیک کلرادو، ارکستر سمفونیک سن دیگو، ارکستر سمفونیک ایندیاناپولیس و نیوجرسی، ارکستر فیلارمونیک زاگرب و ارکستر سمفونیک جوانان آمریکا اشاره کرد.

علاوه بر این روحانی در سال ۱۹۹۸ توسط دولت تایلند برای ساخت قطعه موسیقی مراسم افتتاحیه و اختتامیه سیزدهمین دوره بازی‌های آسیایی دعوت شد و این قطعه به عنوان محبوب‌ترین آهنگ این بازی‌ها انتخاب شد.

شهرداد روحانی پیش از این نیز آلبوم‌های کلاسیک متعددی نظیر موسیقی باله چایکوفسکی به همراهی ارکستر سمفونیک رادیو اسلواک برای دیسکاور کخ اینترنشنال، پرنده آتشین و شهرزاد به همراهی ارکستر سمفونیک تهران و نیز سوییت سمفونی خلیج فارس به همراه ارکستر سمفونیک لندن و نیز باغ ایرانی را منتشر کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج